Problem z...

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr lis 05, 2008 03:25

Witajcie Panowie,
Ledwo się pojawiłem na forum a już mam całą masę pytań licząc na Waszą pomoc przy doprowadzaniu autka do staniu niemal idealnego i tak o to mam kilka pytań nie bardzo wiedząc gdzie szukać, a mianowicie:
- brak światła cofania - gdzie szukać czujnika?
- brak spryskiwacza (szyb oraz lamp) - podejrzewam bezpiecznik, pytanie tylko który ew. gdzie szukać głownej wtyczki na zasilanie tego obwodu?
- czy schowek powienien być podświetlany? ..jeśli tak to jak wygląda lampeczka i czy pasuje z każdego modelu serii E34?
- kto w wawie jest w stanie wyregulować przepustnice?

Michał :grin:

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: Venom » czw lis 06, 2008 14:48

Wiele nie pomoge ale mysle ze pomocny bylby Ci jakis schemat elektryczny...
Ja mam schowek podswietlany ale nie wiem jak wyglada lapmka...
O regulacji przepustnic poczytaj na forum... bylo juz o tym cos... moze nie z Wawy a ogolnie - wiedza zawsze sie przyda :)

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: Problem z...

Post autor: SyTy » czw lis 06, 2008 20:30

Kudłaty pisze:- brak światła cofania - gdzie szukać czujnika?
na dupie od skrzyni
Kudłaty pisze:- brak spryskiwacza (szyb oraz lamp) - podejrzewam bezpiecznik, pytanie tylko który ew. gdzie szukać głownej wtyczki na zasilanie tego obwodu?
spróbuj na krótko sprawdzić silniczek, często się wykrzaczają
Kudłaty pisze:czy schowek powienien być podświetlany? ..jeśli tak to jak wygląda lampeczka i czy pasuje z każdego modelu serii E34?
tak, pasują
No Fear - No Fun!

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » sob lis 08, 2008 02:37

Dzięki za od/powiedzi.
Czytałem troszkę o regulacji przepustnic na forum. Z regulacją raczej nie powinno być problemu. Postaram się podjechać do serwisu motockli tam gdzei regulują na vacu gażniki natomiast musiałbym znać paramatry podciśnienia na jakie mają być wyregulowane przepustnice i stąd moje pytanie brzmi: jaka powninna być wartość podcisnienia na przepustnicy tak aby była to wartość fabryczna szalenie bliska "ideału"?

Pozdrowienia, Michał

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 21:42

No, Panowie... forum miłośników, pasjonatów, mechaników i nikt nic w temacie ciśnienia jakie powinno być ustawione na przepustnicach tak aby było idealnie? :???: :sad: :sad:

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Koki » śr lis 12, 2008 22:06

Kudłaty pisze: jaka powninna być wartość podcisnienia na przepustnicy tak aby była to wartość fabryczna szalenie bliska "ideału"?
Podepnę się pod pytanie, też chętnie sprawdził bym wartości u siebie...
Aha , no i gdzie znależć Vacuometr na 6 zegarów :?:

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 22:13

koki, zapewne jedynym rozwiązaniem jakie widzę będzie posiadanie sześciu vacunometrów. Ja planuje zrobić to na czterech, gdyż zazwyczaj taką ilością dysponują serwisy motocyklowe do regulacji gaźnikowców.

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Koki » śr lis 12, 2008 22:18

Trzeba podpytać w Hondzie, Goldwing ma i miał zawsze 6 garów...

lukasz M5
Posty: 49
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
Auto: M5,323i,745i turbo
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: lukasz M5 » śr lis 12, 2008 22:30

Według mnie powinno byc 0,23 bara.Taką wartosc ostatnio ustawiałem niestety tylko na sztuke Problem jest z synchronizacja na miedzy cylndrami 1.2-3.4 -5.6.Latem zrobie to profesjonalnie ,bo jest to pracochłonne a w garażu sie udusze:)Generalnie wartosci mam mniejwiecej równe 0,23 do 0,24.
Radze jedynie przed regulacją zakupic oryginalne przewody wysokiego napięcie.
Koszt około 1200zł(cały komplet nawet z osłonami plastikowymi na kape zaworową)
Ze wzgledu na cene mało kto je wymienia:)
Pozdrawiam!
ps Wakuometry mozna kupic na allegro 16 zł za sztuke(nowe)
do tego dokupic wężyki od kroplówek z regulacją i do dzieła:)
S38B36 ,S38B38

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 22:32

Koki, dobry pomysł ... daj cynk jak namierzysz takie ASO motocyklowe w wawie... ja mam juz namierzone jedno i powiedziano mi, że jak tylko będę znał wartość podciśnienia na przepustnicach to niema problemu, podejmą się ewentualnej regulacji (tak sobie myślę, że gdyby mieć "vacu" to możnaby samemu się "pobawić" :wink:

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 22:39

lukasz M5 pisze:Według mnie powinno byc 0,23 bara.Taką wartosc ostatnio ustawiałem niestety tylko na sztuke Problem jest z synchronizacja na miedzy cylndrami 1.2-3.4 -5.6.Latem zrobie to profesjonalnie ,bo jest to pracochłonne a w garażu sie udusze:)Generalnie wartosci mam mniejwiecej równe 0,23 do 0,24.
Oki, zbadam z ciekawości u siebie jakie wyjdą parametry.

Pytanie: obok drugiej przepustnicy jest gumowa nasadka (po jej zdjęciu badamy vacum) oma jedyna ma dziurkę która wygląda jak fabryczna, czy u was też taka występuje? :roll:

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » czw lis 20, 2008 23:23

Panowie, cisza w temacie: nikt nie wie o czym mowa, czy nie macie czasu zerkać pod maskę? :smile:

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Problem z...

Post autor: czarny8800 » pt lis 21, 2008 01:12

wszyscy sprawdzają pewnie :mrgreen:
bez prawka, a punkty się zbiera.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » ndz lis 23, 2008 02:22

No tak, wszak daleko trzeba szukać dolewając płynu do spryskiwaczy :lol:

lukasz M5
Posty: 49
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
Auto: M5,323i,745i turbo
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: lukasz M5 » ndz lis 23, 2008 11:55

Nie wiem w czym jest problem.Ale jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o kapturki gumowe
które są w ilości 6 sztuk.Przy każej przepstnicy jeden.Po zdjęciu podłączamy wakuometry.
Silnik musi byc nagrzany i po odpaleniu musi sie ustabilizowac przez klika chwil.
Załączniki
s38b36.JPG
S38B36 ,S38B38

ODPOWIEDZ