Jak w temacie.
Z dostępnością gwintów do m3 w polsce krucho jak jakiś importer ma to chce około 4000-5000zł. Ja nie potrzebuje wyczonowego zawieszenia wytrzymałego na katowanie.
Chce poprostu mocno obniżyć swoje M. I tu jest pytanie jakie elementy w zawieszeni będę musiał wymienić,żeby gwint od zwykłej E36 pasował do M3?
I czy to w ogóle dobry pomysł?
Co trzeba zrobić,żeby do M3 założyć gwint od 328.
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Co trzeba zrobić,żeby do M3 założyć gwint od 328.
Tył ci podejdzie bez problemu. Z przodem jest więkrzy problem ponieważ w zwykłej mocowanie stabilizatora jest do wachacza a M do kolumny. musiał buś dospawać mocowanie a to zniszczy amortyzator. A jeszcze nie wiem na pewno czy ci wejdzie amortyzator do lożyska od M. Jak byś chciał to za przysłowiowa flaszkę wyśle ci sprężyny od M3 obniżające-ja wróciłem do serii bo na wsi są za duże dziry na drogach.
Re: Co trzeba zrobić,żeby do M3 założyć gwint od 328.
nie ma zadnego problemu zeby przedni stabilizator zamocowac do wachacza.
wszystko bedzie pasowac.
wszystko bedzie pasowac.
RWD
Re: Co trzeba zrobić,żeby do M3 założyć gwint od 328.
Czyli ze nie trzeba w sumie zawieszenia specjalnego do ///M tylko wystarcza male pszerobki????buni pisze:nie ma zadnego problemu zeby przedni stabilizator zamocowac do wachacza.
wszystko bedzie pasowac.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??