M3 3.0

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Venom » czw sie 28, 2008 13:00

Przejrzalem caly projekt... Duzo ciekawych zmian zrobiles :) Pomijam nie mila sytuacje z silnikiem - i trzymam kciuki...

Moje pytania :)
Gdzie masz zamiar zrobic / kupic kolektory?
Ile kosztowal zabieg ze szpera... ?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » czw sie 28, 2008 18:54

Kolektor wydechowy zostaje seryjny, ma to być kompresor więc nie ma potrzeby go dotykać.
Kolektor dolotowy będzie przerobiony z seryjnego, to bardzo prosta sprawa.
Coś w tym stylu, to jest Maleckisa:
Obrazek

Odnośnie kosztu przerobienia szpery pisz na priv do DanielFW z tego forum.
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 17:27 przez Marcin_Os, łącznie zmieniany 1 raz.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Venom » pt sie 29, 2008 08:08

Ach... kompresor :) albo nie doczytalem albo nie bylo jasno napisane :) Teraz rozumiem. Zycze powodzenia w finalizacji tego projektu :)

PW do DanielFW poszlo :)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pt wrz 12, 2008 21:41

Przyszła paczka z korbami ze Szwecji :mrgreen: .

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


I jeszcze takie małe porównanie :wink: .
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

allcar
Posty: 318
Rejestracja: ndz maja 04, 2008 23:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: allcar » sob wrz 13, 2008 00:08

Tak od siebie to proponuję żebyś zapoznał się z "ofertą ceramiczną" dla elementów komory spalania i układu tłokowo-korbowego, to powinno Cię trochę uspokoić z temperaturami silnika, zobacz sam:

http://krasnobrodzka-racing.com/index.php?id=40

myślę że możesz się tym zainteresować, ja będę u ich robił swój motor S62, czyli takie przygotowanie pod "mocny power.... XXXXKM)
Myślę że jest to ciekawa technologia dla każdej większej modyfikacji serca auta.

Z całego serca wszelkiej pomyślności w pracach z eMką.
E39 M5 = spełnione marzenie
Ostatnio miałem mało czasu, za zaległości przepraszam, jak na coś nie odpowiedziałem, to piszcie na PW. Pozdrawiam.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn wrz 29, 2008 22:48

Wreszcie są :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Koki » pn wrz 29, 2008 23:49

Jak długo czekałeś i jaki koszt tłoków ? :wink:

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Venom » wt wrz 30, 2008 08:01

Koki pisze:Jak długo czekałeś i jaki koszt tłoków ? :wink:
I na jaki stopien sprezania ? :]

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » wt wrz 30, 2008 09:18

Fajny shit :)

Kiedy w końcu składasz?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt wrz 30, 2008 21:52

Koki pisze:Jak długo czekałeś i jaki koszt tłoków ?
Venom pisze:I na jaki stopien sprezania ? :]
Zamówiełm pod koniec lipca, koszt razem z uszczelką, śrubami do głowicy i przesyłką to ok. 3000 pln.
Stopień sprężania 8,8:1
MaRoS pisze:Fajny shit :)

Kiedy w końcu składasz?
Już :mrgreen: , dzisiaj przekazuję Pawełkowi, a on narazie ogarnie blok.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » sob paź 04, 2008 11:00

I dupa.
Zasrańcy przysłali złe tłoki, są za duże :-(
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » pn paź 06, 2008 09:19

Jak to ktoś mi powiedział, szlif bloku i będzie git :)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn paź 27, 2008 00:26

Przyszły Powerflexy na tył, dzięki Mateush :grin: .
Przyszły stabilizatory H&R, dzięki Buni :grin: .

Blok oddany do obróbki i złożenia do kupy :grin: .


Kompresor kupiony i już niedługo powienien być w PL, dzięki Maros :grin: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn lis 03, 2008 23:57

Stabilizatory
Obrazek
Obrazek
Obrazek

BOV
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: kostek_ja » wt lis 04, 2008 00:18

Pogratulować :one:

A mógłbyś powiedzieć jak idą prace z silnikiem i jaka będzie docelowa moc?? W sumie główne elementy chyba już masz, brakuje jeszcze czegoś?

ODPOWIEDZ