Zakup M5 E34
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: Zakup M5 E34
227 tyś i zero dymka. zietas wie co mówi, wkońcu mam jego sztuke.
Pozdro
Pozdro
bez prawka, a punkty się zbiera.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
No to gratuluje udanego zakupu...czarny8800 pisze:227 tyś i zero dymka. zietas wie co mówi, wkońcu mam jego sztuke.
Pozdro


- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: Zakup M5 E34
Spoko, wrzuce jakoś w tygodniu narazie mam z tel i z exotica jak jeszcze nie była moja.
http://www.exoticcars.pl/forum/viewtopi ... 2&start=30
Pozdrawiam
http://www.exoticcars.pl/forum/viewtopi ... 2&start=30
Pozdrawiam
bez prawka, a punkty się zbiera.
- czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Re: Zakup M5 E34
Przycisk/włącznik można dołożyć. Cała instalacja jest poprowadzona, wystarczy nabyć rzeczony przycisk, pogrzebać trochę za zegarami, podpiąć odpowiednią wtyczkę i już mamy włącznik trybu sport do EDCTomas_M5 pisze: a jednak nie, kolega ma M5 1995 bez nurburgring i tez ma przycisk.

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Czy ktos wie czy w S38B38 zeby wymienic uszczelniacze zaworowe - to trzeba zdejmowac glowice? Z tego co wiem to mozna wdmuchac do cylindorow powietrze i wtedy po zdjeciu sprzezynki zawory nie spadna...
wie cos ktos?
wie cos ktos?
Re: Zakup M5 E34
praktycznie tak (do sciagniecia masz tylko gore z walkami i masz wszystko na wierzchu)zawory mozesz podtrzymac na dwa sposoby 1-sciagasz kol.ssacy i wydechowy i podtrzymujesz zawory mechanicznie,2-zamiast swiec wkrecasz koncowke ktora podlaczasz do kompresora i tloczysz cisnienie. ALE osobiscie odradzam wymiane samych uszczelniaczy po 1-jest to tzw .prowizorka poniewaz niewiesz czy olej przedostaje sie akurat tedy,2-uszczelniajac tzw gore wystapi na 99% tzw.roszczelnienie dolu czyli branie oleju poprzez pierscienie tlokowe(wiez mi cwicze te tematy na codzien o dobrych 11 lat ) WIEC proponujem uzbierac troche wiecej drutu i zrobic to kompleksowo czyli sciagnac beret,pomierzyc luzy na prowadnicach,wywalic tloki pomiezyc cylindry i wtedy zadecydowac co dalej.W najlepszym przypadku to wymienisz tyko uszczelniacze i piercienie,w najgorszym remont glowicy+szlify itp.Niebede opisywal co przy okazji mozna jeszcze zrobic i kozysci z takiej operacji bo to temat na inny post POZDRAWIAM
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Bardzo dziekuje za odpowiedz. W sumie to sie jeszcze zastanawiam czy to ruszac. Mka robi bardzo malutkie przebiegi - poniewaz ja przebywam za granica. Szkoda mi to rozgrzebywac... bo chcialbym sie nia nacieszyc. Z drugiej strony nie chce zostawiac nikomu autka pod opieke - preferuje byc przy tego typu czynnosciach...
Dzieki Zietas za wypowiedz. Mysle ze ten temat jest na tyle ogolny ze bez problemow mozesz pisac swoje dalsze spostrzezenia i doswiadczenia - ktore z pewnoscia pomoga mi lub jeszcze komus.
Dzieki Zietas za wypowiedz. Mysle ze ten temat jest na tyle ogolny ze bez problemow mozesz pisac swoje dalsze spostrzezenia i doswiadczenia - ktore z pewnoscia pomoga mi lub jeszcze komus.
Re: Zakup M5 E34
spoko zawsze sluze pomoca 

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
A moze wiesz czy przekladnia kierownicza byla taka sama dla wszystkich Mek ? Mam tu na mysli modele z silnikiem B36 i B38 - wszystko roczniki... Jakos nie moge tego znalezc w katalogu czescizietas pisze:spoko zawsze sluze pomoca

-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: Zakup M5 E34
u mnie to chyba zwykla jest , ale w tej 95 była z całą elektryczną kolumna byłą i zmieniała siłe tłumienia w zależności od prędkości i ustawienia edc
m5 e34 3,6 13.747 et
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Mi chodzi o moja... 1994 styczen - a wiec jeszcze przed ostatnimi zmianami
Orientujesz sie?

Re: Zakup M5 E34
Miałem kilka egzemplarzy M5 e34. Silniki są naprawde wytrzymałe i nawet po 300 tyś km nie zauważyłem nadmiernego zużycia oleju czy kopcenia.
Kiedyś widziałem jak w moim mieście została sprowadzona ze szwajcarii M5 z końcowego okresu produkcji z przebiegiem 460 tyś km. Zadbany egzemplarz nawiasem mówiąć. Gdyby nie wskazania licznika dałbym jej max. 240 tyś km.
Naprawde pancerne są te silniki.
Kiedyś widziałem jak w moim mieście została sprowadzona ze szwajcarii M5 z końcowego okresu produkcji z przebiegiem 460 tyś km. Zadbany egzemplarz nawiasem mówiąć. Gdyby nie wskazania licznika dałbym jej max. 240 tyś km.
Naprawde pancerne są te silniki.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: pn lut 09, 2009 15:58
- Lokalizacja: Kutno