Foto tuż po wymianie, środek jeszcze lekko zakurzony po zimowaniu:


Przebieg 44.9kkm, czyli prawie w okrągły rok wzrósł tylko o 2.9kkm. Czwartek czas na hamulce wraz z ręcznym i piasty. Mega jestem ciekaw jak to będzie działać. Potem czas na CBC, które przed chwilą przyszło z VTT wraz z kompletem śrub prosto z ju es ej.

Filtry powietrza coś 700 PLN z przesyłką, olej 500, CBC 900. Resztę opisałem wcześniej, całość na foto to ok 18k PLN po upustach, w cenach rynkowych szacuję na 20.5k PLN.



Giro robią super wrażenie na żywo, mega solidnie wykonane. Na samym dole klatka z filmiku na yt gdzie pokazują większe zagęszczenie kanałów chłodzących vs OEM. Dzwony można odkręcić i zamontować do kolejnych tarcz właściwych, które bez środka kosztują coś 1000 PLN za parę (jak nie lepiej) mniej niż cały komplet tarcza + dzwon. Do góry nogami widać na zdjęciu frontalnym tarczy, że jest napisane: minimalna grubość 30mm, co jest potwierdzeniem, że nowe muszą faktycznie mieć 32. Super.






EDIT: to są niewłaściwe śruby, w wyniku pomyłki ASO wydało przedliftowe. Liftowe 31 20 6 872 920 są już odebrane, te są do zwrotu.
