Siema

Wiosenna aktualizacja, na liczniku 114 tyś km. W tamtym roku w lipcu zmieniony olej w silniku i w dyferencjale przy 111600km. Olej do silnika Millers 10w60nt+, do dyfra poszedł oryginalny BMW.
Tutaj jest zdjęcie oleju z dyferencjału po przejechaniu 28 tyś km, jak widać już był najwyższy czas na wymianę :zdziwko:

Była też wycieczka z ciekawą ekipą w czerwcu 2022 do Szwajcarii m.in na Furka Pass, na czas wyjazdu wróciłem do seryjnego wydechu, żeby zrobić te 3000km w komfortowych warunkach, żeby mnie wydech Eisenmanna nie umęczył, po powrocie wróciłem do niego

Była też mała przygoda na parkingu, rowerzysta wjechał mi przedni zderzak... poszedł cały do lakierowania, bo denerwowało mnie to, dodatkowo był już dość mocno wypiaskowany od kamyczków z drogi, teraz jest jak nowy

Wgniotka nabyta w Szwajcarii, kamień komuś z pod koła poszedł prosto na mój tylny błotnik... oczywiście ogarnięta

W sierpniu 2022 Fotele, podłokietnik i boczek w drzwiach poszły do renowacji

W październiku 2022 korekta lakieru i położenie powłoki ceramicznej w firmie Cleanboy

Fotki z różnych spotów

Przetestowany V-max na niemieckiej autostradzie 318 km/h

A w tym roku udało się dorwać fabrycznie nowe felgi z wersji competition, styling 359, długo na nie polowałem, aż w końcu udało się :cwaniak:

Zabezpieczyłem je od razu powłoką ceramiczną przed montażem :hyhy:

Na chwilę obecną jest ogarnięta na tip top, poszło parę zł na wszystko, ale nie żałuję ani złotówki, emka cieszy za każdym razem jak ją widzę, jak jadę to też zawsze banan na twarzy. Nie mam w planach już nic zmieniać, ewentualnie opony na szersze czyli takie jak w modelu GTS : 255/35 przód i 285/30 tył, ale to jak aktualne będą nadawały się na wymianę, póki co zrobiłem na nich 7 tyś km i za wiele bieżnika nie zniknęło
