BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Re: BMW M4 2017
Układ wydechowy po przeróbce na otwartych klapach. Na zamkniętych nie nagrałem ale brzmi prawie jak seria. Średnio to na filmiku wyszło, na żywo brzmi dużo lepiej, bardziej chrypliwie, gardłowo, strzały są naprawdę głośne.
https://www.youtube.com/watch?v=-vBfgXY1n7M"
https://www.youtube.com/watch?v=-vBfgXY1n7M"
Re: BMW M4 2017
Od jakiegoś czasu miałem bicie na kierownicy. Niby nieznaczne ale nie tylko było wyczuwalne ale i widoczne. Oprócz tego wiadomo, że hamulce tutaj fabrycznie nie należą do najcichszych ale dźwięk przy hamowaniu przekraczał jednak rozumianą przeze mnie normę w tym wypadku - dość mocne dudnienie. Okazało się po dłuższych bojach, czyli testach na najnowszej generacji, laserowym hunterze (nawet Bawaria takiego nie ma), że felgi są idealnie proste, opona PP również, natomiast PL ma bicie 90N przy normie 50, 60 max. Zgłosiłem reklamację do Bawarii. Po dłuższej chwili bezpośrenio skontatował się ze mną Michelin i poinformował o pozytywnym rozpatrzeniu. Póki co na podstawie danych z badania przekazanych przez Bawarię.
Niestety, po czasie poinformowali dodatkowo już tylko Bawarię, że jest to warunkowe. Tj. prześlą nowe opony (obie - ze względu na zużycie bieżnika powyżej 2mm) a stare wezmą do badania w ich laboratorium. Nowe opony już na aucie, objawy jak ręką odjął czekam na wyniki badań. Dopóki nie udowodnią mi jasno, że to ja uszkodziłem tę oponę wpadając w dziurę (mają małe szanse, felgi idealnie proste, w nic nigdy większego mocniej nie wpadłem, itp.) nie mam zamiaru płacić ani grosza za tę imprezę. Doświadczenie jednak podpowiada mi, że będą to chcieli przynajmniej spróbować przepchnąć na mnie. Plan jest taki, żeby oddać opony wtedy do niezależnej ekspertyzy.
Ktoś miał doświadczenie w podobnej sytuacji?
Niestety, po czasie poinformowali dodatkowo już tylko Bawarię, że jest to warunkowe. Tj. prześlą nowe opony (obie - ze względu na zużycie bieżnika powyżej 2mm) a stare wezmą do badania w ich laboratorium. Nowe opony już na aucie, objawy jak ręką odjął czekam na wyniki badań. Dopóki nie udowodnią mi jasno, że to ja uszkodziłem tę oponę wpadając w dziurę (mają małe szanse, felgi idealnie proste, w nic nigdy większego mocniej nie wpadłem, itp.) nie mam zamiaru płacić ani grosza za tę imprezę. Doświadczenie jednak podpowiada mi, że będą to chcieli przynajmniej spróbować przepchnąć na mnie. Plan jest taki, żeby oddać opony wtedy do niezależnej ekspertyzy.
Ktoś miał doświadczenie w podobnej sytuacji?
Re: BMW M4 2017
Samochód gotowy do sezonu. Wymieniony olej, naprawiony klakson (po raz kolejny... WTF?), przednie opony nowe, tylne jeszcze dadzą radę w tym sezonie, odświeżona powłoka ceramiczna. Przebieg przekroczył 24.000 km. Nadal wygląda i jeździ jak nowy. Dzisiaj zrobiliśmy kolejną profesjonalną sesję zdjęciową. Nim dostanę rezultaty, poniżej kilka moich ujęć telefonem.
































Re: BMW M4 2017
Piękna jest !!!
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: BMW M4 2017
Wizualnie super. Jednak lift robi świetną robotę w F80/82 wygląda wreszcie prawie jak to było w concepcie.
Re: BMW M4 2017
Widzę, że masz szyberdach. Rozumiem, że w tym przypadku dach jest stalowy a nie carbonowy ?
Re: BMW M4 2017
Dzieki. Stalowy. Koszt zabezpieczenia taka folia byl dwukrotnie nizszy niz xpel. Wizualnie tez nie moglem sobie odmowic 

Re: BMW M4 2017
Ostatnio zmieniony ndz mar 24, 2019 17:41 przez Juras, łącznie zmieniany 4 razy.
- LINKIN
- Posty: 155
- Rejestracja: czw paź 11, 2012 13:16
- Auto: M6 F13 LCI
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Kontakt:
Re: BMW M4 2017
Zdjęcia pro. Fajna pamiątka. Jedynie na dachu taki trochę bałagan. Dach w innym kolorze niż reszta auta ?
Re: BMW M4 2017
To jest folia carbonowa, tak jak na lusterkach. Na zdjęciu pomimo jakości i rozdzielczości jakimś dziwnym trafem tego nie widać. Na żywo efekt jest podobny do carbonowego dachu (choć wiadomo, że to nie to samo), ktory też jest w innym kolorze niż reszta auta. Jedynie efekt psuje tutaj trochę szyber ale faktycznie trzeba patrzeć bardziej z góry, normalnie nie rzuca się to w oczy.
Re: BMW M4 2017

Powstał problem jak wyżej. To ten element wykończeniowy tunelu przy prawym kolanie kierowcy. I dylemat: mogę to za darmo wymienić w ASO. Ale trzeba rozebrać cały tunel środkowy. ASO, nie ASO, nie będzie to już montaż fabryczny co nie do końca mi pasuje. Da się coś takiego naprawić u tapicera, podmalować? Ale tylko tak, żeby nie najmniejszy pozostał ślad? Całe schamione boczki i fotele potrafią czasami tak wyprowadzić na igłę, to z czymś takim chyba sobie też ktoś ogarnięty powinien poradzić?
Re: BMW M4 2017
Szczerze watpie ze znajdziesz takiego magika, ktory Ci wycienuje element w taki sposob, ze nie rzuci sie to w oczy, o ile na jasnej tapicerce duzo mozna zakamuflowac to przy czarnej widac roznice w odcieniu duzo wyrazniej. Moze i element nie nalezy do tych, ktore sa eksploatowane w takim stopniu jak siedzenia ale malowanie to zazwyczaj cienka opcja. Jak ci wymienia za darmo to nie wiem nad czym sie zastanawiaszJuras pisze: ↑ndz cze 02, 2019 09:39
Powstał problem jak wyżej. To ten element wykończeniowy tunelu przy prawym kolanie kierowcy. I dylemat: mogę to za darmo wymienić w ASO. Ale trzeba rozebrać cały tunel środkowy. ASO, nie ASO, nie będzie to już montaż fabryczny co nie do końca mi pasuje. Da się coś takiego naprawić u tapicera, podmalować? Ale tylko tak, żeby nie najmniejszy pozostał ślad? Całe schamione boczki i fotele potrafią czasami tak wyprowadzić na igłę, to z czymś takim chyba sobie też ktoś ogarnięty powinien poradzić?

Re: BMW M4 2017
Według mnie do ogarnięcia, ale nie znam dokładnego adresu do polecenia. Słyszałem, że w 911 Garage w Łomianach mają mega magika Detailera, który potrafi wszystko jeśli chodzi o skórę.
Re: BMW M4 2017
Wymienione w Bawarii na nowe. Okazało się, że nie była konieczna rozbiórka tunelu. Wystarczyło rozebrać tylko ten plastik przy mieszku. Wcześniej też konieczna była wymiana na gwarancji panelu z przyciskami - pękła powierzchnia na 3 guzikach i przebijało światło:

Siedzi już nowe. Najbardziej tandetny element deski (chciałem napisać wnętrza ale przypomniałem sobie o plastikowych rączkach do uchylania foteli...), który w dodatku pęka, nie był to odosobniony przypadek.
wstyd BMW. Bawaria za to stanęła na wysokości zadania w obu tych przypadkach.

Siedzi już nowe. Najbardziej tandetny element deski (chciałem napisać wnętrza ale przypomniałem sobie o plastikowych rączkach do uchylania foteli...), który w dodatku pęka, nie był to odosobniony przypadek.
