M3 3.0
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 3.0
nice. Też musze zamówić...
Re: M3 3.0
e tam, tobie są nie potrzebne.MaRoS pisze:nice. Też musze zamówić...
Jeszcze kręgosłup i te sprawy...
P.S.
Slicki Hankooka też już przyjechały, ale chyba zabiorę je dopiero do Poznania.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Stałem się szczęśliwym posiadaczem silnika S50B30, narazie będzie czekał na lepsze czasy - chyba będzie turbo 

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M3 3.0
no to lux.... będziesz mógł teraz robić różne testy, miedzy innymi właśnie turbo 

Re: M3 3.0
napisz za ile kupiłeśMarcin_Os pisze:Stałem się szczęśliwym posiadaczem silnika S50B30, narazie będzie czekał na lepsze czasy - chyba będzie turbo



17.01.11
Re: M3 3.0
i w jakim celu?
Re: M3 3.0
Kupiłem w dobrej cenie
zresztą tak normlanie to bym nie kupił.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Najlepsza z możliwych decyzjiMarcin_Os pisze:chyba będzie turbo


www.maleckis.com
Maleckis Motorsport
Maleckis Motorsport
Re: M3 3.0
Dokładnie tak! Generalnie chciałbym żeby to było zrobione w jak najbezpieczniejszy sposób.maleckis pisze:Najlepsza z możliwych decyzjiMarcin_Os pisze:chyba będzie turbo. Nie ma przyjemniejszej rzeczy od M3T jako daily driver do pracy
.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Z własnego doświadczenia wiem, że koniecznie trzeba zmniejszyć stopień sprężania, aby bezpiecznie doładować nasz silnik (nawet poprzez założenie odprężającej uszczelki MLS). Na seryjnym 10.8:1 przy 0.5bar pojeździłem ~1 tys. km. Teraz po wymianie na 3.5mm MLS i kompletnym remoncie głowicy (m.in. regulacja zaworów na 0.28mm) zrobiłem ponad 1.5 tys. km bez jakichkolwiek problemów. Tak czy siak, powoli odkładam pieniądze na kute tłoki i korbowodyMarcin_Os pisze:Dokładnie tak! Generalnie chciałbym żeby to było zrobione w jak najbezpieczniejszy sposób.maleckis pisze:Najlepsza z możliwych decyzjiMarcin_Os pisze:chyba będzie turbo. Nie ma przyjemniejszej rzeczy od M3T jako daily driver do pracy
.

www.maleckis.com
Maleckis Motorsport
Maleckis Motorsport
Re: M3 3.0
Trzeba gonic te trzylitrowki... 
Rozbieraj ten silnik, poki jeszcze mam jakies graty do niego...

Rozbieraj ten silnik, poki jeszcze mam jakies graty do niego...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
Re: M3 3.0
Uszczelka to wg mnie konieczność. Tłoki pójdą napewno, nad korbami się zastanowię.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
Dobra Panowie, dla tych co nie wiedzą, po wycieczce na tor poznań korba uciekła z silnika. Samochód zdechł.
Jutro rano przywożę drugi silnik i go rozkręcam, żeby sprawdzić co nim jest, w środę dojedzie samochód z Poznania.
Jeszcze nie podjełem decyzji co dalej z nim będzie, czy turbo, czy to samo.
Wszystko będę opiysywał w tym temacie ze zdjęciami, itd.
Zdjęcia później.
Jutro rano przywożę drugi silnik i go rozkręcam, żeby sprawdzić co nim jest, w środę dojedzie samochód z Poznania.
Jeszcze nie podjełem decyzji co dalej z nim będzie, czy turbo, czy to samo.
Wszystko będę opiysywał w tym temacie ze zdjęciami, itd.
Zdjęcia później.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M3 3.0
nawiązaując do tematu galopującej korby na 3 zakręcie Toru Poznań...
wczoraj przegadywalismy temat i nie wiem jaka jest wasza opinia ale wydaje mi się że silnik juz wcześniej krzyczał wysokim poziomem temperatury oleju od dłuższego czasu sygnalizując że coś jest na rzeczy.
Z tego co pamiętam to wskazywał 130+ przy prężnym użytkowaniu.
wczoraj przegadywalismy temat i nie wiem jaka jest wasza opinia ale wydaje mi się że silnik juz wcześniej krzyczał wysokim poziomem temperatury oleju od dłuższego czasu sygnalizując że coś jest na rzeczy.
Z tego co pamiętam to wskazywał 130+ przy prężnym użytkowaniu.
No Fear - No Fun!