MaRoS's E46 M3

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » czw cze 05, 2008 14:02

już wiem co to jest... tzn nie wiem, ale wystepuje jak się okazuje tylko z 3 na 4 i przed kompresorem tez tak bylo

Turbodziura oczywiście nie istnieje bo istnieć nie może tak jak Adamu mówi.

Sprzęgło się trzyma także jestem dobrej myśli

Dzięki Bagio, filmiki napewno będą ;)

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: kostek_ja » czw cze 05, 2008 14:29

To musi zapierdalć, mam nadzieję że na jakimś MTD odczuje tego kopa na plecach :smile: Gratuluję autka.
Ostatnio zmieniony ndz lis 16, 2008 05:20 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Pablo » czw cze 05, 2008 14:30

Jedziesz na hamownie? Bo dupohamownia to jedno ale ciekawe czy bedzie to co ESS obiecuje.
17.01.11

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Idzik » czw cze 05, 2008 16:15

Super !

Maross, zazdroszczę i gratuluję :)

Zazdroszcze, bo sam w bardzo dalekiej przyszłości chciałbym coś podobnego... :)

A gratulacje - za tak szybkie ogarnięcie auta od chwili przyjścia kompresora :). Musi to zapieprzać. Teraz dopisz tylko do tyłu tematu jakiś M3 Kompresor ESS Llicenced i będzie komplet :P

Yanaki
Posty: 54
Rejestracja: pt gru 08, 2006 15:47
Lokalizacja: Wawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Yanaki » czw cze 05, 2008 16:45

ile kuników wyszło, hamowaliscie już auto?

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » czw cze 05, 2008 19:01

Shamuje auto jak szybko się da. Może jutro się uda. Tak zakładam zę jak będzie 530 to będę zadowolony :)

schumi
Posty: 149
Rejestracja: sob gru 15, 2007 16:41
Lokalizacja: slask

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: schumi » czw cze 05, 2008 19:51

Jak duzo mocniejsze wozy pokroju Porsche,M6 itp.beda dostawac w dupe lub nie beda mogly odjechac to super i trzeba bedzie cos takiego sobie sprawic bo szlaki juz przetarte ;)

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Pawel » pt cze 06, 2008 08:46

Miałem okazje się przejechać wczoraj, tzn. być przewiezionym - oczywiście. Chodzi pięknie!!! :twisted: Gratuluję autka raz jeszcze!
I jak wypadł wyścig z 997 (nie mylić z policją;)?

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Pablo » pt cze 06, 2008 09:19

Powiem tyle, jeżeli ktoś z Was/Nas mysli że ma szybkie auto to jest w błędzie :razz:
Seria dostaje tak w dupe, że smutno sie robi i wygląda to tak jakby z zaciągnietym ręcznym jechała.
17.01.11

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: tom_kulturysci » pt cze 06, 2008 09:29

nie no Panowie, o czym tu mowa?! +150koni (nawet ponad zapewne) robi robotę i jak mówi Pablo: seria nie jedzie wcale w porównaniu do Marosa

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » pt cze 06, 2008 11:24

prosiak niestety trochę szybszy... Dostałem dwie długości od 40 do 200 ale na swoje usprawiedliwienie coś jest z tą zmianą biegów... lekkie opóźnienie jak się za szybko bieg zmieni. Będę walczyć :)

Awatar użytkownika
Matschke
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Matschke » pt cze 06, 2008 11:46

walcz, walcz ;)

Awatar użytkownika
Pawel
Posty: 197
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 13:11
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Pawel » pt cze 06, 2008 11:49

MaRoS pisze:prosiak niestety trochę szybszy... Dostałem dwie długości od 40 do 200 ale na swoje usprawiedliwienie coś jest z tą zmianą biegów... lekkie opóźnienie jak się za szybko bieg zmieni. Będę walczyć :)
Nie wątpię. :grin: Rozumiem, że tracisz głównie przez to opóźnienie? Dwie długości to chyba niewiele, chociaż myślałem, że będzie mniej albo w drugą stronę, bo w końcu większa moc i tylko RWD. Chyba tiptronik daje radę. Chciałoby się teraz SMG, co? :lol:

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Maros » pt cze 06, 2008 11:54

Nie tylko, oprócz opóźnienia jest też troszke szybsze prosie. Tiptronic daje rade swoją drogą ;) A z SMG podejżewam że by był ten sam problem bo też strzela ze sprzęgła...

A wogóle to niewiadomo czy moc podana przez tunera została osiągnięta...

p.s. taka ciekawostka: Prosiak zaczyna isć z niższych obrotów. Szybciej zaczyna mu pompować sprężarka. Nie myślałem że będzie taka sytuacja w porównaniu turbo - kompresor

Awatar użytkownika
Matschke
Posty: 29
Rejestracja: pn paź 09, 2006 22:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MaRoS's E46 M3

Post autor: Matschke » pt cze 06, 2008 12:00

Porsche ponizej 2500 obr nie jedzie, turbiny dopiero lapia powyzej, jadac z rolowanego od ok. 40 km/h jade na jedynce i mam obroty niecale 4000, wiec auto ma idealne przyspieszenie i jedzie od razu....jakbym jechal z dwojki to pewno byloby gorzej...
no ale jest to 5 biegowy automat, wiec sa takie przelozenia jakie sa ;)
ogolnie spodobal mi sie ten automat, bardzo ladnie zmienia biegi, do tego z procedura startu to auto naprawde rusza pieknie ;)

ODPOWIEDZ