[S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Oferty sprzedaży części do BMW ///M
Regulamin forum
ZASADY UMIESZCZANIA OGLOSZEN:

1. Na forum obowiazuje zakaz dzialalnosci komercyjnej. Na przyklad: linki w podpisie, tematy nie bedace ogloszeniami prywatnych osob, bannery reklamowe, etc.

Istnieje mozliwosc zareklamowania sie na Mforum, w tej sprawie prosze o kontakt ze mna: PW (prywatna wiadomosc) lub mail. Wszystko znajdziecie w moim profilu lub na pasku ponizej.
Oferujemy m.in. reklame bannerowa (banner duzy, maly, gora lub dol strony), temat sponsorowany, forum sponsorowane, wspolpraca na M Track Day, i inne

2. To forum to nie portal aukcyjny, wiec prosze o podawanie w tresci ogloszenia ceny oferowanego przedmiotu(ow), badz przedzialu cenowego.
Wyjatkiem od reguly sa ogoszenia w ktorych znajduja sie linki do Allegro, badz innych portali.
Ogloszenia nie spelniajace powyzszego wymogu beda usuwane.

3. Dla ofert sprzedaży aut zostało stworzone dedykowane forum "Sprzedam auto". Proszę o zamieszczanie tam tylko ogłoszeń sprzedaży aut BMW ///M lub podobnych.

4. Proszę o ogłoszenia dotyczące tylko części (oraz aut) związanych BMW ///M (np. części pasujące do takich aut lub auta o podobnych osiągach / historii)
brus_ik
Posty: 94
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 14:33
Auto: M3 E46, M3 E36 S62B50, E30, X5
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

[S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Post autor: brus_ik » pt gru 08, 2017 11:00

Do sprzedania mam kompletny, ale uszkodzony silnik S62B50 z poliftowego M5 E39 (swojego czasu kupiliśmy od kolegi Bombla 3 sztuki M5 E39 do swapów - wybraliśmy z nich silnik w najlepszym stanie technicznym - ciche vanosy, idealnie równe ciśnienie na wszystkich cylindrach, suchy itd.)

Silnik cichy, ma równe ciśnienie na wszystkich 8 cylindrach, ciche vanosy, brak wycieków.

Blok silnika ma porysowane gładzie na dwóch cylindrach - objawia się to wyrzucaniem oleju z prawej V-ki do układu wydechowego. Niestety coś tam wpadło w firmie która wkładała silnik do torowego M3 E36 w zasadzie już po skończeniu ciągnącego się ponad 6 lat projektu... :( Ja po tym czasie i utopieniu kwoty za jaką mógł bym obecnie bez problemu kupić zdrowe M3 E92 powiedziałem sobie że wystarczy i nie chcę brnąc już w to dalej :)

Poza tym, że wypluwa olej do układu wydechowego silnik z tym uszkodzeniem pracuje równo, ma moc, normalne ciśnienie na wszystkich cylindrach, brak jakichkolwiek niepokojących dźwięków w czasie pracy. Ciche vanosy. Silnik ma zainstalowane wiele nowych części które czasami sprawiały problemy w S62B50 (wszystko tylko ASO) - miał służyć w miarę bezawaryjnie przez przynajmniej kilka sezonów: z droższych częsci dostał nowe wszystkie cztery czujniki wałków rozrządu, nowy czujnik położenia wału, nowe oba przepływomierze, prewencyjnie wymienione nowe panewki korbowodowe + oczywiście śruby, przejrzane i uszczelnione vanosy, skontrolowany rozrząd (chyba były profilaktycznie kupowane nowe ślizgi ale nie jestem już pewien po kilku latach...)

Obecnie silnik został rozebrany w celu oceny - uszkodzeń gładzi cylindrów.

Cena 10000zł za komplet z osprzętem gotowy do odpalenia, ze sterownikiem, wiązką, alternatorem, rozrusznikiem, elektroniką pompy DSC - wszystko przygotowane tak, że można to odpalić w zasadzie w dowolnym aucie - obenie w nadwoziu M3 E36 3.2. Sterownik silnika seryjny nie wykastrowany z sond, ews, tablicy błędów itd. co w przyszłości czasami mogło by mocno utrudniać ewentualną diagnostykę...

Wał jak i wszystkie inne podzespoły silnika nominalne, nigdy wcześniej nie naprawiane bez żadnych przygód. Rzeczywisty przebieg silnika niecałe 100tys. km - silnik był wymieniany w ASO na nowy około 2005r a od 2011r. był w zasadzie tylko kilka razy w roku odpalany i przejechał w aucie ponizej 200 kilometrów.

Blok nadaje się bez problemu do zatulejowania i naprawy - był sprawdzony i pomierzony. Ewentualnie być może ktoś kto ma ładne M5 E39 będzie chciał przygarnąć jako zestaw części zapasowych bo o te coraz trudniej do S62B50 - a praktycznie cena samych głowic, vanosów, wału korbowego, czujników wałków i zestawu nowych panewek przewyższa kwotę jaką chcę za ten silnik.

Na silnik poza wymienionym uszkodzeniem mogę dać na piśmie gwarancję co do sprawności pozostałych elementów. Mogę również po obejrzeniu i uzgodnieniu szczegółów gdyby ktoś był zainteresowany oddać gotowy zatulejowany w profesjonalnej firmie gotowy blok lub złożony silnik za odpowiednio wyższą kwotę.

Jeżeli nie będzie chętnych to silnik sprzedam na części - jednak z ewentualnymi pytaniami o części proszę wstrzymać się przynajmniej do stycznia :) Poniżej przykładowe ceny części:
- vanos kompletny 2 x po 800zl
- glowica z zaworami popychaczami, walkami pokrywa zaworow itd 2 x 1000zl
- wal korbowy nominalny 1000
- przepustnice ITB 2 x 250zl
- aktuator przepustnic 200
- sterownik silnika z ews i kluczykiem 500
- tloki + korby ocalale 8x100zl
- pompa oleju + miska + 2 elektryczne pompy oleju 200+200+200
- kompletne plenum kolektora ssacego 500
- podstawa filtra oleju 250
- wtryskiwacze 8x50zl 400
- cewki zaplonowe 8x50zl 400
- zbiorniczek wyrownawczy 100
- rozrusznik 150
- akumulator cisnienia vanosow 200
- chlodnica oleju/wymiennik ciepla 100
- rozrzad (wszystkie slizgi + lancuch + napinacz + kola zebate) 500

Awatar użytkownika
krzysiokm
Posty: 22
Rejestracja: pn sty 04, 2016 00:15
Auto: e39 M5
Lokalizacja: DW

Re: [S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Post autor: krzysiokm » sob gru 30, 2017 02:03

Jak silnik się nie sprzeda w całości jestem zainteresowany vanosami jeżeli faktycznie są w fajnym stanie, pozdrawiam

A-T
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 11, 2018 21:56
Auto: e28, e30.

Re: [S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Post autor: A-T » ndz lut 11, 2018 22:04

Witam.
Poszło PW w sprawie sterownika silnika i kilku innych części.

mario325
Posty: 2
Rejestracja: wt wrz 15, 2020 12:04
Auto: e30

Re: [S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Post autor: mario325 » śr wrz 16, 2020 11:58

witam a nr tel. do babla nozna prosic

Awatar użytkownika
arturo
Posty: 216
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Re: [S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Post autor: arturo » czw wrz 17, 2020 00:16

A kto to babel ?
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021 :D
Było: E92 M3

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: [S] Silnik S62B50 POLIFTOWY uszkodzony

Post autor: Bombel » czw wrz 17, 2020 07:30

Taka wieza.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

ODPOWIEDZ