1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » śr lis 05, 2008 03:25
Witajcie Panowie,
Ledwo się pojawiłem na forum a już mam całą masę pytań licząc na Waszą pomoc przy doprowadzaniu autka do staniu niemal idealnego i tak o to mam kilka pytań nie bardzo wiedząc gdzie szukać, a mianowicie:
- brak światła cofania - gdzie szukać czujnika?
- brak spryskiwacza (szyb oraz lamp) - podejrzewam bezpiecznik, pytanie tylko który ew. gdzie szukać głownej wtyczki na zasilanie tego obwodu?
- czy schowek powienien być podświetlany? ..jeśli tak to jak wygląda lampeczka i czy pasuje z każdego modelu serii E34?
- kto w wawie jest w stanie wyregulować przepustnice?
Michał

-
Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
-
Kontakt:
Post
autor: Venom » czw lis 06, 2008 14:48
Wiele nie pomoge ale mysle ze pomocny bylby Ci jakis schemat elektryczny...
Ja mam schowek podswietlany ale nie wiem jak wyglada lapmka...
O regulacji przepustnic poczytaj na forum... bylo juz o tym cos... moze nie z Wawy a ogolnie - wiedza zawsze sie przyda

-
SyTy
- Posty: 710
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
- Lokalizacja: Warszawa/Koszalin
Post
autor: SyTy » czw lis 06, 2008 20:30
Kudłaty pisze:- brak światła cofania - gdzie szukać czujnika?
na dupie od skrzyni
Kudłaty pisze:- brak spryskiwacza (szyb oraz lamp) - podejrzewam bezpiecznik, pytanie tylko który ew. gdzie szukać głownej wtyczki na zasilanie tego obwodu?
spróbuj na krótko sprawdzić silniczek, często się wykrzaczają
Kudłaty pisze:czy schowek powienien być podświetlany? ..jeśli tak to jak wygląda lampeczka i czy pasuje z każdego modelu serii E34?
tak, pasują
No Fear - No Fun!
-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » sob lis 08, 2008 02:37
Dzięki za od/powiedzi.
Czytałem troszkę o regulacji przepustnic na forum. Z regulacją raczej nie powinno być problemu. Postaram się podjechać do serwisu motockli tam gdzei regulują na vacu gażniki natomiast musiałbym znać paramatry podciśnienia na jakie mają być wyregulowane przepustnice i stąd moje pytanie brzmi: jaka powninna być wartość podcisnienia na przepustnicy tak aby była to wartość fabryczna szalenie bliska "ideału"?
Pozdrowienia, Michał
-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 21:42
-
Koki
- Posty: 469
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Koki » śr lis 12, 2008 22:06
Kudłaty pisze:
jaka powninna być wartość podcisnienia na przepustnicy tak aby była to wartość fabryczna szalenie bliska "ideału"?
Podepnę się pod pytanie, też chętnie sprawdził bym wartości u siebie...
Aha , no i gdzie znależć Vacuometr na 6 zegarów

-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 22:13
koki, zapewne jedynym rozwiązaniem jakie widzę będzie posiadanie sześciu vacunometrów. Ja planuje zrobić to na czterech, gdyż zazwyczaj taką ilością dysponują serwisy motocyklowe do regulacji gaźnikowców.
-
Koki
- Posty: 469
- Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Koki » śr lis 12, 2008 22:18
Trzeba podpytać w Hondzie, Goldwing ma i miał zawsze 6 garów...
-
lukasz M5
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
- Auto: M5,323i,745i turbo
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz M5 » śr lis 12, 2008 22:30
Według mnie powinno byc 0,23 bara.Taką wartosc ostatnio ustawiałem niestety tylko na sztuke Problem jest z synchronizacja na miedzy cylndrami 1.2-3.4 -5.6.Latem zrobie to profesjonalnie ,bo jest to pracochłonne a w garażu sie udusze:)Generalnie wartosci mam mniejwiecej równe 0,23 do 0,24.
Radze jedynie przed regulacją zakupic oryginalne przewody wysokiego napięcie.
Koszt około 1200zł(cały komplet nawet z osłonami plastikowymi na kape zaworową)
Ze wzgledu na cene mało kto je wymienia:)
Pozdrawiam!
ps Wakuometry mozna kupic na allegro 16 zł za sztuke(nowe)
do tego dokupic wężyki od kroplówek z regulacją i do dzieła:)
S38B36 ,S38B38
-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 22:32
Koki, dobry pomysł ... daj cynk jak namierzysz takie ASO motocyklowe w wawie... ja mam juz namierzone jedno i powiedziano mi, że jak tylko będę znał wartość podciśnienia na przepustnicach to niema problemu, podejmą się ewentualnej regulacji (tak sobie myślę, że gdyby mieć "vacu" to możnaby samemu się "pobawić"

-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » śr lis 12, 2008 22:39
lukasz M5 pisze:Według mnie powinno byc 0,23 bara.Taką wartosc ostatnio ustawiałem niestety tylko na sztuke Problem jest z synchronizacja na miedzy cylndrami 1.2-3.4 -5.6.Latem zrobie to profesjonalnie ,bo jest to pracochłonne a w garażu sie udusze:)Generalnie wartosci mam mniejwiecej równe 0,23 do 0,24.
Oki, zbadam z ciekawości u siebie jakie wyjdą parametry.
Pytanie: obok drugiej przepustnicy jest gumowa nasadka (po jej zdjęciu badamy vacum) oma jedyna ma dziurkę która wygląda jak fabryczna, czy u was też taka występuje?

-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » czw lis 20, 2008 23:23
Panowie, cisza w temacie: nikt nie wie o czym mowa, czy nie macie czasu zerkać pod maskę?

-
czarny8800
- Posty: 207
- Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
- Lokalizacja: WARSZAWA
Post
autor: czarny8800 » pt lis 21, 2008 01:12
wszyscy sprawdzają pewnie

bez prawka, a punkty się zbiera.
-
Kudłaty
- Posty: 755
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kudłaty » ndz lis 23, 2008 02:22
No tak, wszak daleko trzeba szukać dolewając płynu do spryskiwaczy

-
lukasz M5
- Posty: 49
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 22:10
- Auto: M5,323i,745i turbo
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontakt:
Post
autor: lukasz M5 » ndz lis 23, 2008 11:55
Nie wiem w czym jest problem.Ale jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o kapturki gumowe
które są w ilości 6 sztuk.Przy każej przepstnicy jeden.Po zdjęciu podłączamy wakuometry.
Silnik musi byc nagrzany i po odpaleniu musi sie ustabilizowac przez klika chwil.
-
Załączniki
-

S38B36 ,S38B38