Zakup M5 E34

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Zakup M5 E34

Post autor: czarny8800 » pt lip 11, 2008 01:05

227 tyś i zero dymka. zietas wie co mówi, wkońcu mam jego sztuke.

Pozdro
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » pt lip 11, 2008 08:03

czarny8800 pisze:227 tyś i zero dymka. zietas wie co mówi, wkońcu mam jego sztuke.

Pozdro
No to gratuluje udanego zakupu... :) i ciesze sie ze tez zagosciles na forum :)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » pt lip 11, 2008 21:04

czarny8800 wrzucilbys fotki swojej W0 VM5V :]

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Zakup M5 E34

Post autor: czarny8800 » sob lip 12, 2008 01:26

Spoko, wrzuce jakoś w tygodniu narazie mam z tel i z exotica jak jeszcze nie była moja.

http://www.exoticcars.pl/forum/viewtopi ... 2&start=30

Pozdrawiam
Załączniki
blachy.jpg
m511.jpg
sit.jpg
e019a16738845390med.jpg
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Zakup M5 E34

Post autor: czarny8800 » ndz lip 13, 2008 23:21

więcej fotek nowych w showroomie

Pozdrawiam
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
wiśnia
Posty: 14
Rejestracja: śr gru 27, 2006 00:18
Lokalizacja: W-wa

Re: Zakup M5 E34

Post autor: wiśnia » pt lip 25, 2008 09:18

Tomas_M5 pisze: a jednak nie, kolega ma M5 1995 bez nurburgring i tez ma przycisk.
Przycisk/włącznik można dołożyć. Cała instalacja jest poprowadzona, wystarczy nabyć rzeczony przycisk, pogrzebać trochę za zegarami, podpiąć odpowiednią wtyczkę i już mamy włącznik trybu sport do EDC :mrgreen:

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » wt lip 29, 2008 20:24

Czy ktos wie czy w S38B38 zeby wymienic uszczelniacze zaworowe - to trzeba zdejmowac glowice? Z tego co wiem to mozna wdmuchac do cylindorow powietrze i wtedy po zdjeciu sprzezynki zawory nie spadna...


wie cos ktos?

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: zietas » wt lip 29, 2008 22:50

praktycznie tak (do sciagniecia masz tylko gore z walkami i masz wszystko na wierzchu)zawory mozesz podtrzymac na dwa sposoby 1-sciagasz kol.ssacy i wydechowy i podtrzymujesz zawory mechanicznie,2-zamiast swiec wkrecasz koncowke ktora podlaczasz do kompresora i tloczysz cisnienie. ALE osobiscie odradzam wymiane samych uszczelniaczy po 1-jest to tzw .prowizorka poniewaz niewiesz czy olej przedostaje sie akurat tedy,2-uszczelniajac tzw gore wystapi na 99% tzw.roszczelnienie dolu czyli branie oleju poprzez pierscienie tlokowe(wiez mi cwicze te tematy na codzien o dobrych 11 lat ) WIEC proponujem uzbierac troche wiecej drutu i zrobic to kompleksowo czyli sciagnac beret,pomierzyc luzy na prowadnicach,wywalic tloki pomiezyc cylindry i wtedy zadecydowac co dalej.W najlepszym przypadku to wymienisz tyko uszczelniacze i piercienie,w najgorszym remont glowicy+szlify itp.Niebede opisywal co przy okazji mozna jeszcze zrobic i kozysci z takiej operacji bo to temat na inny post POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » śr lip 30, 2008 08:21

Bardzo dziekuje za odpowiedz. W sumie to sie jeszcze zastanawiam czy to ruszac. Mka robi bardzo malutkie przebiegi - poniewaz ja przebywam za granica. Szkoda mi to rozgrzebywac... bo chcialbym sie nia nacieszyc. Z drugiej strony nie chce zostawiac nikomu autka pod opieke - preferuje byc przy tego typu czynnosciach...

Dzieki Zietas za wypowiedz. Mysle ze ten temat jest na tyle ogolny ze bez problemow mozesz pisac swoje dalsze spostrzezenia i doswiadczenia - ktore z pewnoscia pomoga mi lub jeszcze komus.

zietas
Posty: 146
Rejestracja: sob cze 30, 2007 17:44
Auto: E46 m3
Lokalizacja: inowroclaw
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: zietas » pn sie 11, 2008 16:21

spoko zawsze sluze pomoca :-)

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » ndz sie 31, 2008 22:10

zietas pisze:spoko zawsze sluze pomoca :-)
A moze wiesz czy przekladnia kierownicza byla taka sama dla wszystkich Mek ? Mam tu na mysli modele z silnikiem B36 i B38 - wszystko roczniki... Jakos nie moge tego znalezc w katalogu czesci :/

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Zakup M5 E34

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pn wrz 01, 2008 22:23

u mnie to chyba zwykla jest , ale w tej 95 była z całą elektryczną kolumna byłą i zmieniała siłe tłumienia w zależności od prędkości i ustawienia edc
m5 e34 3,6 13.747 et

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Venom » pn wrz 01, 2008 22:32

Mi chodzi o moja... 1994 styczen - a wiec jeszcze przed ostatnimi zmianami :) Orientujesz sie?

Karol M5
Posty: 60
Rejestracja: śr sie 13, 2008 20:03
Lokalizacja: Radom

Re: Zakup M5 E34

Post autor: Karol M5 » pt cze 05, 2009 19:29

Miałem kilka egzemplarzy M5 e34. Silniki są naprawde wytrzymałe i nawet po 300 tyś km nie zauważyłem nadmiernego zużycia oleju czy kopcenia.

Kiedyś widziałem jak w moim mieście została sprowadzona ze szwajcarii M5 z końcowego okresu produkcji z przebiegiem 460 tyś km. Zadbany egzemplarz nawiasem mówiąć. Gdyby nie wskazania licznika dałbym jej max. 240 tyś km.

Naprawde pancerne są te silniki.

wasiakvip17
Posty: 5
Rejestracja: pn lut 09, 2009 15:58
Lokalizacja: Kutno

Re: Zakup M5 E34

Post autor: wasiakvip17 » pn cze 08, 2009 14:49


ODPOWIEDZ