Bujanie silnikiem
Re: Bujanie silnikiem
Na wolnych obrotach nominalne wartosci na ssacym powinny byc lekko ponad 60 a na wydechowym 0. To wedlug DIS GT1. Jak ja mialem walniete czujniki polozenia walkow to mi na wydechowym pokazywal 3.6 w stosunku do nominalnych 0 i nie chodzil silnik rowno. Po wymianie czujnikow i ponownym ustawieniu, na ssacym perfekt a na wydechowym 0.1 w stosunku do nominalnych 0 czyli prawie idealnie
Re: Bujanie silnikiem
czego ustawieniu?mrbeem pisze:... i ponownym ustawieniu...
Re: Bujanie silnikiem
No to u Ciebie różnica między zadanym jest 3.6 a u mnie 37
a wychodziły Ci błędy czujników od wałka czy sam wymieniłeś dla pewności??

Re: Bujanie silnikiem
Po ponownym ustawieniu walkow rozrzadu dla pewnosci. bakster jezeli u ciebie jest 37 stopni a wiesz ze vanosa masz na 100% sprawnego to cos z rozrzadem nie tak. Nie mowie ze na 100% czujnik ale na twoim miejscu od tego bym zaczal. Czujnik kosztuje jakies 250zl nowy w BMW. Moze tez znajdziesz kogos kto pozyczy ci go na chwile na podmiane. Mi nie wychodzily bledy czujnikow ani nic. Po prostu gosc ktory mi regenerowal vanosa rozkminil to bo mial takie przypadki w kilku innych autach. Przywiozl nowe czujniki, wymienil i bylo pieknie. Czujnik moze dzialac i nie wyrzucac bledow ale tak jak u mnie moze miec przeklamania.wania pisze:czego ustawieniu?mrbeem pisze:... i ponownym ustawieniu...
A jak ty skladales vanosa to dobrze ci wszystko poustawiali? Bo to nie taka prosta sprawa. Trzeba miec przyrzad to blokowania walu, przyrzad to ustawiania walkow rozrzadu i trzeba znac sie na tym zeby wszystko poskladac tak jak ma byc, tzn zsynchronizowac walki rozrzadu z walem korbowym. Takie po prostu wlozenie vanosa i skrecenie wszystkiego nie wystarczy