JC35608 w pigułce

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2510
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: --==maly==---- » czw mar 22, 2012 17:55

Piękny projekt od podstaw jestem bardzo ciekawy wyniku z hamowni bo czas robi bardzo fajny.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: boogie » czw mar 22, 2012 18:41

Ładnie ładnie,
opierdzieliłbym Cię za nazwe tego wątku, ale te 8 sekund < 100-200 każą mi się zamknąć :mrgreen:

Fajny wątek, i pouczający, dlatego właśnie nie wierze w te słopy za 10 tysiecy pod klucz, tu widać ile pracy potrzeba, i co się znajduje przy okazji, jak robota ma być wykonana zaowodowo i z poważnym podejściem.

No i na plus niesamowicie, że tak ustawiłeś turbo, że auto jeździ jak Mka, płynnie zapodaje moc i nie wali zza wegła niutonometrem.
Do tego bardzo ładny wygląd ogólny furki...
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Oleg » czw mar 22, 2012 18:50

Jak już wcześniej pisałem, ogólne podejście do projektu na szóstkę :!:
Auto wyglada rewelecyjnie(oczywiście czekam na spoiler) z tego co widać na tym wykresie zapier$#@%& nieziemsko. Gratuluje ukończenia projektu no i czekamy na jakieś produkcję z tym potworem w roli głównej :twisted:

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » czw mar 22, 2012 19:02

Wierzcie mi, że niedociągnieć różnej maści było mega dużo, i całkiem niemało zostało.
Nie wynikają one absolutnie ze skomplikowania czegokolwiek tylko z:

- braku logicznego myślenia,
- niedbalstwa lenistwa i roboty na od.ier.ol się,
- braku poszanowania swojej własnej pracy - coś robimy żeby za chwile to zniszczyć,

Te 3 rzeczy to podstawa do sukcesu czegokolwiek, niestety to były największe problemy tego projektu. Ale była to też dobra szkoła dla mnie, bo kolejny napewno będzie pozbawiony wielu wad tego. Ale już o wadach pisać nie będe, jest naprawdę fajnie.

Fajne zdjęcia w kwietniu, filmy wcześniej, a po okolicy o ile stan baku pozwoli :P będe się kręcił wieczorami bo niestety ze spiekiem jazda w gęstym ruchu jest męcząca.

I powiem coś jeszcze - ten samochód nie ma tego co ma seryjne M - spokoju na codzień i fajnych seryjnych możliwości - naprawdę docenia się to dopiero jak się tego nie ma!

Nic nie zastąpi seryjnego M. No może z malusimi popraweczkami. Nie można porównać jabłka do arbuza, tak jest tutaj.

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: kostek_ja » czw mar 22, 2012 19:32

boogie pisze:No i na plus niesamowicie, że tak ustawiłeś turbo, że auto jeździ jak Mka, płynnie zapodaje moc i nie wali zza wegła niutonometrem.
Ale niestety na pewno jest jakieś opóźnienie po naciśnięciu gazu. Dlatego nie lubię turbo.

Projekt świetny. Naprawdę mi się podoba. Byłby perfekcyjny gdyby był kompresor zamiast turbo :) Tak jak chłopaki pisali, świetne podejście do tematu, rewelacyjny efekt :-)

Awatar użytkownika
racesupport1
Posty: 177
Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: racesupport1 » pt mar 23, 2012 09:54

cóż tak zapakowałeś mbc zamiast ebc ?

Projekt oczywiście świetny, jak większość M3t :)

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » pt mar 23, 2012 10:20

Jest EBC, nie widać na zdjęciu, żeby ładnie sterować boostem.

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Krystian » pt mar 23, 2012 15:44

kostek_ja pisze:Ale niestety na pewno jest jakieś opóźnienie po naciśnięciu gazu. Dlatego nie lubię turbo.
powiem Ci kostek że zdziwiłbyś się
sam byłem w szoku, bo nie jeździłem do tej pory uturbionym BMW które by miało tak płynną charakterystykę
jak rypik napisał, równo, bez strzałów z niutona w plecy, bardzo ładnie
i co ciekawe przez tą łagodność zupełnie nie czuje się że auto tak zapier.....a, dopiero liczby pokazują

no i ładnie eMka pluje ogniem z wydechu i westgate'u :twisted:

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » pt mar 23, 2012 15:45

Jakieś takieś :P

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Krystian » pt mar 23, 2012 15:48

rypik - ale transferu to ludziom nie żałujesz tymi zdjeciami ;)

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » pt mar 23, 2012 15:48

Kurde a to są jeszcze jakieś internety na megabajty ? :mrgreen:
Krystian - nie tylko ogień jest fajny z westgate'a, dym też... się zastanawiałem co tak ciuchy dyfundują jakbym z gokartów wrócił, i tak po każdej sesji w aucie :-D

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Venom » pt mar 23, 2012 19:17

Rypik, wyślij obiecane PW.
Projekt mega, podobają mi się ostatnie zdjęcia. Biały środek robi robotę.


Ile tam teraz jest na 0.9 bar? 410 PS? Jaki moment? Wrzuć koniecznie pomiar z obciążeniówki.

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: rypik » pt mar 23, 2012 19:25

Venom, poszło, zapomniałem ;)
Wjadę na mahę w przyszłym tygodniu może, to jakas wiarygodna kreska będzie, narazie z inercji 410/480. Ale pomiar jest zły, bo tam gdzie się na wykresie się urywa, auto jedzie dalej dlatego się nim nie podpieram.

Biały środek jest może i ładny, ale to pierwszy i ostatni biały jaki zrobiłem, bo się mega łatwo brudzi :mrgreen:

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Venom » pt mar 23, 2012 20:18

Rozumiem sprawę. Zatem czekam na porządny pomiar.
Co do białego środka to w pełni Cie rozumiem i trzymam kciuki za trzymanie tego w czystości, bo to bardzo fajnie wygląda.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: JC35608 w pigułce

Post autor: Maros » sob mar 24, 2012 02:34

Bardzo fajne auto, super wygląda, świetnie zapierdala. Ale tak jak Krystian powiedział, nie czuć tego wcale a wcale. Hałasuje ten WG niemiłosiernie (swoją droga przepiękny dzwięk) i dzieki temu oraz tej płaskiej kresce niutona dupohamownia nie odczuwa tych ~8s 100-200.

Zobaczymy jak będzie sobie radzić na 1.4 bara :)

ODPOWIEDZ