M3 3.0

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » wt maja 13, 2008 23:56

nice. Też musze zamówić...

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt maja 13, 2008 23:58

MaRoS pisze:nice. Też musze zamówić...
e tam, tobie są nie potrzebne.
Jeszcze kręgosłup i te sprawy...

P.S.
Slicki Hankooka też już przyjechały, ale chyba zabiorę je dopiero do Poznania.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt maja 20, 2008 00:10

Stałem się szczęśliwym posiadaczem silnika S50B30, narazie będzie czekał na lepsze czasy - chyba będzie turbo :wink:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
tom_kulturysci
Posty: 685
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
Auto: E46 M3 & 335D
Lokalizacja: Podlaskie

Re: M3 3.0

Post autor: tom_kulturysci » wt maja 20, 2008 01:15

no to lux.... będziesz mógł teraz robić różne testy, miedzy innymi właśnie turbo :)

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Pablo » wt maja 20, 2008 07:57

Marcin_Os pisze:Stałem się szczęśliwym posiadaczem silnika S50B30, narazie będzie czekał na lepsze czasy - chyba będzie turbo :wink:
napisz za ile kupiłeś :shock: :shock: :shock:
17.01.11

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: MP » wt maja 20, 2008 08:03

i w jakim celu?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt maja 20, 2008 09:53

Kupiłem w dobrej cenie :smile: zresztą tak normlanie to bym nie kupił.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: maleckis » wt maja 20, 2008 10:04

Marcin_Os pisze:chyba będzie turbo :wink:
Najlepsza z możliwych decyzji :mrgreen: . Nie ma przyjemniejszej rzeczy od M3T jako daily driver do pracy ;) .
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt maja 20, 2008 10:10

maleckis pisze:
Marcin_Os pisze:chyba będzie turbo :wink:
Najlepsza z możliwych decyzji :mrgreen: . Nie ma przyjemniejszej rzeczy od M3T jako daily driver do pracy ;) .
Dokładnie tak! Generalnie chciałbym żeby to było zrobione w jak najbezpieczniejszy sposób.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

maleckis
Posty: 78
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:58
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: maleckis » wt maja 20, 2008 10:17

Marcin_Os pisze:
maleckis pisze:
Marcin_Os pisze:chyba będzie turbo :wink:
Najlepsza z możliwych decyzji :mrgreen: . Nie ma przyjemniejszej rzeczy od M3T jako daily driver do pracy ;) .
Dokładnie tak! Generalnie chciałbym żeby to było zrobione w jak najbezpieczniejszy sposób.
Z własnego doświadczenia wiem, że koniecznie trzeba zmniejszyć stopień sprężania, aby bezpiecznie doładować nasz silnik (nawet poprzez założenie odprężającej uszczelki MLS). Na seryjnym 10.8:1 przy 0.5bar pojeździłem ~1 tys. km. Teraz po wymianie na 3.5mm MLS i kompletnym remoncie głowicy (m.in. regulacja zaworów na 0.28mm) zrobiłem ponad 1.5 tys. km bez jakichkolwiek problemów. Tak czy siak, powoli odkładam pieniądze na kute tłoki i korbowody :razz: .
www.maleckis.com
Maleckis Motorsport

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2370
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Bombel » wt maja 20, 2008 11:13

Trzeba gonic te trzylitrowki... ;)
Rozbieraj ten silnik, poki jeszcze mam jakies graty do niego...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt maja 20, 2008 18:30

Uszczelka to wg mnie konieczność. Tłoki pójdą napewno, nad korbami się zastanowię.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn cze 16, 2008 13:31

Dobra Panowie, dla tych co nie wiedzą, po wycieczce na tor poznań korba uciekła z silnika. Samochód zdechł.

Jutro rano przywożę drugi silnik i go rozkręcam, żeby sprawdzić co nim jest, w środę dojedzie samochód z Poznania.

Jeszcze nie podjełem decyzji co dalej z nim będzie, czy turbo, czy to samo.
Wszystko będę opiysywał w tym temacie ze zdjęciami, itd.

Zdjęcia później.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

beemek

Re: M3 3.0

Post autor: beemek » pn cze 16, 2008 13:48

tylko wspolczuc :sad: Zarzucaj silnik S54 i bedzie git ;)

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M3 3.0

Post autor: SyTy » pn cze 16, 2008 14:00

nawiązaując do tematu galopującej korby na 3 zakręcie Toru Poznań...

wczoraj przegadywalismy temat i nie wiem jaka jest wasza opinia ale wydaje mi się że silnik juz wcześniej krzyczał wysokim poziomem temperatury oleju od dłuższego czasu sygnalizując że coś jest na rzeczy.

Z tego co pamiętam to wskazywał 130+ przy prężnym użytkowaniu.
No Fear - No Fun!

ODPOWIEDZ