BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"
BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"
Jako, że to mój pierwszy post tutaj, chciałbym Was przywitać bardzo serdecznie!
Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o samochody spod znaku "M". Od kilku miesięcy staram się stać szczęśliwym posiadaczem M5. jak dotychczas z miernym skutkiem. Pooglądałem już kilka przedliftowych modeli, niestety większość odbiegała znacznie od ogłoszeń. Kilka dni temu znalazłem to ogłoszenie, pierwsze tak rzeczowe (vin, faktury, historia auta "prosto z mostu"). Martwi mnie tylko ta sprawa z remontem silnika... Chciałbym Was zapytać o zdanie... czy warto interesować się tą ofertą?
http://otomoto.pl/bmw-m5-507km-salonpl- ... 63562.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Udało mi się zorganizować skany dokumentów/faktur:
książka https://drive.google.com/file/d/0B_lUcm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystkie faktury: https://drive.google.com/file/d/0B_lUcm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
PS. "faktury" są dobrą odpowiedzią ile kosztuje utrzymanie Mki
Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o samochody spod znaku "M". Od kilku miesięcy staram się stać szczęśliwym posiadaczem M5. jak dotychczas z miernym skutkiem. Pooglądałem już kilka przedliftowych modeli, niestety większość odbiegała znacznie od ogłoszeń. Kilka dni temu znalazłem to ogłoszenie, pierwsze tak rzeczowe (vin, faktury, historia auta "prosto z mostu"). Martwi mnie tylko ta sprawa z remontem silnika... Chciałbym Was zapytać o zdanie... czy warto interesować się tą ofertą?
http://otomoto.pl/bmw-m5-507km-salonpl- ... 63562.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Udało mi się zorganizować skany dokumentów/faktur:
książka https://drive.google.com/file/d/0B_lUcm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystkie faktury: https://drive.google.com/file/d/0B_lUcm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;