BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Baza danych BMW ///M
bary111
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 11, 2014 16:22
Auto: A4

BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: bary111 » pt gru 12, 2014 10:45

Jako, że to mój pierwszy post tutaj, chciałbym Was przywitać bardzo serdecznie!
Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o samochody spod znaku "M". Od kilku miesięcy staram się stać szczęśliwym posiadaczem M5. jak dotychczas z miernym skutkiem. Pooglądałem już kilka przedliftowych modeli, niestety większość odbiegała znacznie od ogłoszeń. Kilka dni temu znalazłem to ogłoszenie, pierwsze tak rzeczowe (vin, faktury, historia auta "prosto z mostu"). Martwi mnie tylko ta sprawa z remontem silnika... Chciałbym Was zapytać o zdanie... czy warto interesować się tą ofertą?

http://otomoto.pl/bmw-m5-507km-salonpl- ... 63562.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Udało mi się zorganizować skany dokumentów/faktur:

książka https://drive.google.com/file/d/0B_lUcm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;

wszystkie faktury: https://drive.google.com/file/d/0B_lUcm ... sp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false;

PS. "faktury" są dobrą odpowiedzią ile kosztuje utrzymanie Mki :)
Ostatnio zmieniony pt gru 12, 2014 13:41 przez bary111, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: Lassie » pt gru 12, 2014 12:21

Poczytaj, chociaż pobieżnie, tematy dot. S85 w dziale "E60 etc.". Ktoś odwalił robotę, którą i tak po zakupie M5/M6 (ew. Weissman, ale to inna bajka) powinno się zrobić, by uniknąć, dość częstego, wystawienia korby.
Kwestia jak zostało to zrobione - poza tym, że kolega popisał jakieś głupoty (2 x wał korbowy?), to zastanawiająca jest np. wymiana tylko jednej (?) panewki (dodatkowo przy rzekomej wymianie całego wału).
Ogólnie oferta bardzo interesująca, ale należy dokładnie sprawdzić u źródła co zostało wymienione i czy / jakie były objawy - S85 są genialne, ale wymagają uwagi, chyba największej pośród S'ek.
Jeśli zdecydujesz się na zakup, to 1-sze co, zlej syf w postaci castrola i wlej jakiś olej.

bary111
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 11, 2014 16:22
Auto: A4

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: bary111 » pt gru 12, 2014 13:46

Dziękuję za szybką odpowiedź!
Zgodnie z radą zadzwoniłem do serwisu. Silnik był remontowany w myśl zasady klient nasz pan... owy klient upierał się, że stuka panewka, mimo, że serwis odradzał remont.
Na wszystkie czynności są faktury (dorzuciłem link do .pdf'a). Niepokoi mnie wymiana całej lampy, serwis stwierdził, że została ona wymieniona gdyż ze starą auto nie przeszło przeglądu rejestracyjnego.
Pozdrawiam!

BYNTAS
Posty: 250
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:22
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Gniezno

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: BYNTAS » pt gru 12, 2014 14:41

Jest wszystko ładnie opisane na fakturach-wymieniono wszystkie panewki. Jedynie ktoś to dziwnie opisał w ogłoszeniu. Moim skromnym zdaniem samochód godny zainteresowania, z klarowną przeszłością, salon PL. Ps. Warto byłoby zamaskować dane płatników na tych fakturach, żeby się nikt nie doczepił...

bary111
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 11, 2014 16:22
Auto: A4

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: bary111 » pt gru 12, 2014 17:47

Żeby nie zakładać kolejnego tematu zapytam tutaj. Chwilę temu dzwonił do mnie znajomy z propozycją sprzedaży M3 manual z 2007r. od 1 właściciela (pewne źródło). Na szybko poprzeglądałem forum i wydaje mi się, że pod względem bezawaryjności jest to chyba lepszy model. Tu pojawia się mój dylemat (e60 poprostu bardziej mi się podoba, ale po doczytaniu forum tego modelu trochę się wystraszyłem możliwych usterek) czy nie jest to pewniejsza opcja... Przepraszam za ot, nie chciałem mnożyć tematów.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2509
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: --==maly==---- » pt gru 12, 2014 18:37

Wszystko zalezy od finansow oraz od potrzeb. M5 bedzie zdecydowanie drozsze w utrzymaniu roznica bedzie spora jezeli zamierzasz tym autem wiecej jezdzic, robic wieksze przebiegi. M3 to auto do zabawy fajne do driftow wyglupow itd przy autostradowej jezdzie i duzych szybkosciach 180km/h + szum z szyb zaczyna przeszkadzac. M5 znowu to tak naprawde sportowa limuzyna ze wzgledu na mase gorsza na tor czy do latania bokiem za to duzo wygodniejsza w trasie czy na dziurawych drogach. To dwa inne auta wiec ciezko cos podpowiedziec nie wiedzac czego potrzebujesz.

BYNTAS
Posty: 250
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:22
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Gniezno

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: BYNTAS » pt gru 12, 2014 19:01

Dość szybko zmieniasz decyzję. Musisz się przejechać jednym i drugim bo to zupełnie inne bajki...

Awatar użytkownika
Lassie
Posty: 476
Rejestracja: pn gru 27, 2010 14:04
Auto: Świniolot M3
Lokalizacja: Pomorskie

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: Lassie » pt gru 12, 2014 22:20

bary111 pisze:Jako, że to mój pierwszy post tutaj, chciałbym Was przywitać bardzo serdecznie!
Zapomniałem...Witamy równie serdecznie! :)

Co do Twego dylematu, to osobiście brałbym...jednak M3, ale z EDC. E9x bliżej tourerom a'la M5, niż np. E46 - sprawdzi się jako DD i szybki cruiser.

Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: boogie » pt gru 12, 2014 23:26

nie podejmuj decyzji na papierze... przejedź sie na spokojnie, i uważaj na "okazyjne" okazje hehe

Ktoś zna ten serwis z KOnstancina ? Jednak mało zakładów jest w stanie się podjąć remontu V10...

NIezła historia serwisowe, widać że właściciel totalnie na serwisie polegał, nawet płyn do spryskiwaczy kupował.
Mało tam widze wymian oleju, za to dużo dokupowania pojedynczych butelek Castrola na dolweki..
Ode mnie taka uwaga delikatna, Autology nieźle kroi na autach, dodają naprawdę spory swój narzut, więc jest pytanie za ile odkupili ten samochód...
Pozdrówka!

Awatar użytkownika
proice
Posty: 184
Rejestracja: ndz cze 13, 2010 13:18
Auto: M3/M4/M5/ GTI
Lokalizacja: Białystok/Warszwa
Kontakt:

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: proice » sob gru 13, 2014 09:02

Byntas ma w 100% racje trzeba jednym i drugim sie przejechac, dwa kompletnie inne auta
Import AUT USA
kom: 889479775

Awatar użytkownika
MonsterGarage
Posty: 59
Rejestracja: czw gru 11, 2014 10:24
Auto: BMW M5 E60,E38
Lokalizacja: 3 City

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: MonsterGarage » sob gru 13, 2014 13:19

może warto zainteresować się :

http://olx.pl/oferta/bmw-m5-igla-151tys ... 88VpR.html" onclick="window.open(this.href);return false;

z tego co pamiętam ktoś na forum chcial sprzedać te auto za ok 79.000zł

obecnie cena to jedyne 49.000zł (pytanie co się zmieniło) ,ze cena tak spadła wg. sprzedającego chce on coś typu Corvette

co do M5 z w/w postu była do kupienia za 69.000zł jeszcze jakiś czas temu,więc prowizje mają napewno wyższa niż różnica o której mowa
M.

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: Greg » sob gru 13, 2014 16:53

Doskonały przykład tego jak serwisowane są M5, kupowane jako nowe, lub prawie nowe, prosto z salonu - dokładnie wg zaleceń ASO, wymiana oleju średnio raz na rok przy przebiegach rocznych rzędu + 20 tys. km.

Servicemile jest dobrym warsztatem, który ogarnia V10 S85 - gościłem kiedyś u nich ze zwykłym serwisem klocków i miałem okazję porozmawiać trochę o usterkach i bolączkach M5 E60 - rozmowa wskazywała na to, że dobrze znają temat, mają co najmniej kilka takich aut w regularnym serwisie a poważne naprawy też nie są im obce. Dodatkowo Cube-K polecał z tego co pamiętam.

Wygląda na auto godne zainteresowania.

Awatar użytkownika
Puervo
Posty: 152
Rejestracja: czw mar 14, 2013 14:40
Auto: m3 e46/m5 e60/e28
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: Puervo » ndz gru 14, 2014 12:17

--==maly==---- pisze:Wszystko zalezy od finansow oraz od potrzeb. M5 bedzie zdecydowanie drozsze w utrzymaniu roznica bedzie spora jezeli zamierzasz tym autem wiecej jezdzic, robic wieksze przebiegi. M3 to auto do zabawy fajne do driftow wyglupow itd przy autostradowej jezdzie i duzych szybkosciach 180km/h + szum z szyb zaczyna przeszkadzac. M5 znowu to tak naprawde sportowa limuzyna ze wzgledu na mase gorsza na tor czy do latania bokiem za to duzo wygodniejsza w trasie czy na dziurawych drogach. To dwa inne auta wiec ciezko cos podpowiedziec nie wiedzac czego potrzebujesz.
Taki sam dylemat miałe niedawno ale jak się przejechałem to M3 przegrało z M5 pod wzgldem wygody podróżowania napewno ,co do reszty (kosztów i itp.) to wolę się nie wypowiadać, bo to indywidualna sprawa ile zamerzasz jeździć i do czego Ci takie auto (odpowiedz sobie sam) :) Powodzenia w wyborze ;)

bary111
Posty: 6
Rejestracja: czw gru 11, 2014 16:22
Auto: A4

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: bary111 » ndz gru 14, 2014 14:34

Witam,
Byłem pooglądać M5. Zaliczyłem również jazdę próbną (prawie 100km!).

W środku nie ma się do czego przyczepić, wszystko czyściutkie skóra miękka; widać, że na czyszczenie tak jak przy serwisie nie było żałowane. Badanie miernikiem lakieru nie wykazało nawet minimalnych nieprawidłowości. Lakier zadbany, prawdopodobnie nie widział innej myjni niż ręczna/bezdotykowa. Po nałożeniu powłoki ceramicznej powinno być super.

Silnik chodzi równiutko, elegancko. Pod tym względem auto prezentuje się o niebo lepiej od innych M5 które udało mi się pooglądać. Skrzynia również pracuje świetnie w każdej konfiguracji, nie widać żadnych niepokojących objawów. Udało mi się ustalić, że "programowo" nie było nic ruszane ani uaktualniane poza mapami w navi. Oględziny na kanale bez zarzutu przed jak i po jeździe próbnej (brak wycieków i innych nieprawidłowości), wiem, że 100km to trochę mało jednakże nie zauważyłem ubytku oleju. Zawieszenie pracuje świetnie. Auto zrywne jeździ elegancko zarówno w trybie P400 jak i P500.

Na oponach zostało 4,6mm z przodu i 4,2mm z tyłu. Felgi nieprzytarte. Komplet książek, instrukcji, kluczyków tak jak na ogłoszeniu. Wszystko się zgadza. Przy zakupie gotówkowym dorzucają komplet zimówek.

Ze spraw technicznych dowiedziałem się również, że auto zostało zostawione w rozliczeniu. (przedstawiono dokumenty potwierdzające taką informację. Na marginesie właściciel przesiadł się na Mercedesa CL63 AMG Performance)

Auto było oglądane ze znajomym mechanikiem.


Korzystając z okazji zdecydowałem się pooglądać 2 sztuki e92 M3 (manual) z Warszawy. Odbyłem jazdę próbną jedną z nich tak jak napisaliście różnica w komforcie jest dobrze odczuwalna; natomiast odniosłem wrażenie, że M3 prowadzi się zdecydowanie bardziej pewnie.

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 168
Rejestracja: pn cze 01, 2009 01:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: BMW E60 M5 2006r. "po remoncie silnika"

Post autor: Greg » ndz gru 14, 2014 15:33

Jeżeli wybierzesz M5, to chyba nie powinieneś się za długo zastanawiać, bo ciężko o auta w tak dobrym stanie, jak opisałeś.

ODPOWIEDZ