
więc chyba to było powodem ciężkiego odpalania silnika i złej reakcjii na nagłe dodanie gazu.
Załatwiłem od gościa który sprzedał mi silnik ten regulator bo miał go w reszcie części z m3.
tylko teraz pytanie jak go poprawnie zamontować.Numer regulatora : 0 280 160 500
na internecie wyskakuje ze jest do 750tki V12 3.0 Bary a nie do m3.
Znalazłem zdjęcie podglądowe silnika 3.0 widać na nim regulator.
idą z niego 2 grube rurki i jedna ku górze cienka .
Teraz Pytanie co i gdzie????
chuda rurka zapewne do listwy do góry jest tam wystający bolec na nią.
natomiast 2 grube? przewód powrotu paliwa z jednej i drugiej strony?
jak wyżej napisałem próbowałem i silnik jakby od razu chciał zaskoczyć ale regulator wystrzela na dwie częsci.
W palcach przy mocnym rozwarciu rozkładam go na dwie osobne części, może brakuje jakiejś blokady aby się nie rozkładał tylko rozwierał do max możliwości???
http://allegro.pl/bmw-m3-e36-s50-b32-na ... 20381.html
Regulator ciśnienia na silniku zdjęcie drugie , widać na nim regulator dokładnie.
a poniżej link do schematu mojego układu przy silniku
http://img227.imageshack.us/img227/6679/paliwo.png
z góry dzięki za pomoc!
prosze o pomoc bo prawie skończyłem cały swap została tylko kwestia regulatora!