E46 M3 MK20 vs MK60

2000-2006 | silnik: S54
JayKay
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 24, 2019 16:25
Auto: M3

E46 M3 MK20 vs MK60

Post autor: JayKay » sob wrz 28, 2019 23:38

Zamierzam podczas najbliższego serwisu „babci”, zmienić tarcze na takie które występowały w pakiecie CS. Czytając tematy na temat MK20 vs MK60 odniosłem wrażenie, że do bbk czy hamulców z CS’a jest potrzebne MK60.
Nie zależy mi ba MTM, bo i tak auto jeździ albo z kontrolą włączoną, albo DSC OFF. Jak wygląda zatem kwestia założenia hamulców z CS’a? Czy w ogóle poza MTM, jest jakakolwiek odczuwalna różnica na MK60 przy DSC OFF?

Santino
Posty: 120
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:44
Auto: M3 e46 competition
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: E46 M3 MK20 vs MK60

Post autor: Santino » pn wrz 30, 2019 09:49

Wg mnie MK60 nie jest potrzebne, moja m3 jest wlasnie w CS i to tak naprawde 3 tryby dzialania DSC,
DSC ON
MTM - czyli kontrola trakcji w jakims stopniu dziala jeszcze
DSC OFF

Wg mnie nie ma roznicy oprocz tego jednego trybu reszta dziala tak jak w innych m3

JayKay
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 24, 2019 16:25
Auto: M3

Re: E46 M3 MK20 vs MK60

Post autor: JayKay » wt paź 01, 2019 09:53

Dzięki za info.
Ja gdzieś znalazłem info, że adaptacja krótszej przekładni jak choćby ta z CS’a jest przy MK20 niemożliwa. To mi nie grozi bo auto do weekendowych przejażdżek jest perfekcyjne.
Zatem kupuje tarcze i klocki z jarzmami do CS’a i ładuje.

Santino
Posty: 120
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 23:44
Auto: M3 e46 competition
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: E46 M3 MK20 vs MK60

Post autor: Santino » wt paź 01, 2019 11:54

JayKay pisze:
wt paź 01, 2019 09:53
Dzięki za info.
Ja gdzieś znalazłem info, że adaptacja krótszej przekładni jak choćby ta z CS’a jest przy MK20 niemożliwa. To mi nie grozi bo auto do weekendowych przejażdżek jest perfekcyjne.
Zatem kupuje tarcze i klocki z jarzmami do CS’a i ładuje.
Na zagranicznych forach ludzie pakuja przekladnie od z3 1.9 i raczej nikt nie wspomina o koniecznosci takiej wymiany

ODPOWIEDZ