Pacjent to 2006 M3 e46 competition
Czyli w sklad tego pakietu wchodzi:
-Kola CSL sttling 163
-hamulce CSL z twuczesciowymi tarczami
-przekladania kierownicza z CSL 14,5:1
-Tryb M track mode
-kierownica CSL obszyta alkantara to samo wstawki na galce i recznym
-listwy dekoracyjne z wzorem alu
-Lakier Interlagos dostepny tylko do competition
W tym lakierze wyszlo 200aut na europe i jakies 800na stany, do tego kombinacja braku szyberdachu i srodka m texture i smg zawęża to zapewne do kilkudziescieciu- kilkunastu na swiat
Z vinu wychodzi
Prod. Date 2006-02-20
Type M3 (USA)
Series E46 (3 Series)
Body Type COUPE
Steering Left Hand Drive
Engine S54
Displacement 3.20
Power 252kw / 343hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour INTERLAGOS BLAU METALLIC (A30)
Upholstery LEDER M TEXTURANTHRAZIT (F2AT)
Editions And Packages
S793A Sequential M Transmission Drivelogic
S7MAA Competition Package
S710A M Leather Steering Wheel
S785A White Direction Indicator Lights
Comfort And Interior Equipment
S441A Smoker Package
S459A Seat Adjuster Electric With Memory
S473A Armrest Front
S490A Adjuster Backrest Width
S431A Interior Mirror With Automaticdip
Multimedia
S640A Preparation F Telinstallation Universal
S650A CD Player
S674A HiFi System Harman Kardon
S692A Preparation BMW 6CD Changer Ibus
S645A BMW US Radio
S661A Radio BMW Business C43
- Bavsound Speaker Upgrade Available
Driver Assistance And Lightning
S508A Park Distance Control PDC
S521A Rain Sensor
S522A Xenon Light
S520A Fog Lights
S534A Automatic Air Conditioning
S550A Onboard Computer
Wheels And Drive
S210A Dynamic Stability Control
Environment And Safety
S818A Battery Master Switch
S8SPA Control Unit COP
S354A Green Windscreen Green Shade Band
S845A Acoustic Belt Warning
S853A Language Version English
S876A Radio Frequency 315 MHz
Individual Equipment
S775A Headlining Anthracite
Other Equipment
S925A VERSANDSCHUTZPAKET
S946A BERUECKSICHTIGUNG PREISABHAENGIGK
S9AAA Outer Skin Protection
S992A Control Of Numberplate Attachment
Auto przyjechało w takim stanie

Jak widac dostala strzala w sam naroznik, po zdjeciu zderzaka okazalo sie ze nawet carbonowa belka nie zostala uszkodzona, tak wiec naprawa ograniczyla sie do odwiercenia fartucha na zgrzewach przy kielichu i wstawieniu elementu. Czesci do naprawy wjechaly nowe z aso czyli maska, blotnik, nadkola, srubki, kolki, nowe klosze lamp, felgi zostaly odnowione lakierem proszkowym systemowo w OEM srebro

Jedna z zagadek tego auta to silnik, wyglada poprostu jak by byl wstawiony nowy z połki, kilka fotek po tym jak zjechala z lawety





Auto ma juz za soba pakiet startowy w postaci olejow, filtrow, swiec, mierzylem juz kompresje i wyszlo zdrowe 14bar praktycznie na kazdym cylindrze.
Panewek narazie nie zmieniam bo analiza oleju nie wykazuje sladu miedzi czy olowiu, zobaczymy przy nastepnej zmianie czy tak zostanie.
Wmiedzy czasie auto bylo na hamowni w seryjnej wersji z wydechem USA

Na ta chwile sa juz barany EU i Decat dzieki koledze Pawel_m3gt



niedlugo wgram program europa i program csl do skrzyni i wroce na hamownie

Auto waży 1520kg z 1/4 baku tak wiec mysle ze uda sie cos z tego urwac, do tego program zapewne evolve i narazie koniec

Wg carfax auto mialo 2 wlascicieli, pierwszy trzymal je 3 lata, drugi jezdzil do czasu wypadku w zeszlym roku, na ta chwile ma 150tys przebiegu.
widac ze auto jest bardzo zadbane i poszanowane, do tej pory 100% oem bez zadnych modow.
No wlasnie ale u mnie cos tam musialem pozmieniac


pozniej zolte pasy bezpieczenstwa

Dodatkowo czarne nerki w polysku, czarne skrzela w blotniki
Sprezyny obnizajace lowtec 40/30, dystanse przod 16 tyl 12, zderzak csl, dyfuzor csl
a teraz do czesci wlasciwej czyli jak auto wyglada












Auto nadal ma jeszcze jakies drobne mankamenty, ale powoli bede darzyc do forumowej igły
