



pozdrawiam,
wiśnia
pytałem, niestety z przyczyn różnych ... jest to niemożliweadams pisze:w KSR pytałeś
dzięki Tomas, trochę daleko ale jak tak dalej pójdzie będę musiał wybrać się do 3miasta.Tomas_M5 pisze:Pan Myszkier z Gdańśka bawi sie Mkami, scigają sie nimi, rozbierają i składają
na różne sposoby, serwisuje M3 mojego kolegi, jak Ci nie za daleko to zadzown popytaj.
Tadeusz Myszkier tel. 058 682 60 88 Kolbudy K/ Gdańska ul.Woj.Polskiego 50. Naprawa skrzyn automatycznych i turbosprężarek. Profesjonalne przygotowanie auta do sportu.
AUTOMATYCZNE SKRZYNIE BIEGÓW
TURBOSPRĘŻARKI
Serwis, naprawa
Regionalny dystrybutor olejów MOTUL
TADEUSZ MYSZKIER
Kolbudy, ul. Wojska Polskiego 50
tel. 0 58 682 60 88
0 690 50 17 74
e-mail: alamys@wp.pl
tak w S38 jest regulacja za pomocą płytek, ale faktycznie w E39 S62 jest już chyba regulacja hydraulicznaTomas_M5 pisze:a tam sie wogóle coś reguluje??? W M3 wiem ale w M5?
tutaj KLIK jest instrukcja regulacji w S38 ale S50 jest pewnie identycznie. koniecznie napisz jak ci poszło.krismax pisze:Witam ! W piątek zaczynam tę "magiczną operację" pierwszy raz ale w silniku S50. Jeżeli coś po tym nie wybuchnie to może zamieszczę jako pierwszy zdjęcia na forum. Mam pełne zaplecze jeśli chodzi o płytki (sam je robię) reszty muszę się naumieć na własnych błędach. Jeżeli ktokolwiek ma trochę teorii na ten temat to prosze o przesłanie jak nie to i tak zaczynam bo przeczytałem co było dostępne.
Nie wolno gwałtownie przyspieszać od obrotów ponizej 2 tys. bo zajedziecie silniki bardzo szybko. Pamiętajcie, że M lubią wysokie obroty a skrzydła rozwijają przy ok.3,7tys.///M3 pisze:Mi jak jadę z 1500 na trójce i za mocno wcisnę gaz - klepie. Przyspiesza, ale klepie.
Ale mam wciąż nieustawione...
Ja leje praktycznie zawsze V-powera, mam ten sam objaw i dzieje się to przy normalnym nawet czasem delikatnym przyspieszaniu.krismax pisze:Nie wolno gwałtownie przyspieszać od obrotów ponizej 2 tys. bo zajedziecie silniki bardzo szybko. Pamiętajcie, że M lubią wysokie obroty a skrzydła rozwijają przy ok.3,7tys.///M3 pisze:Mi jak jadę z 1500 na trójce i za mocno wcisnę gaz - klepie. Przyspiesza, ale klepie.
Ale mam wciąż nieustawione...
Co do klepania to pewnie spalanie stukowe spowodowane złą jakoscią paliwa. Zastanówcie się co tankujecie bo moje auto się odrodziło po zatankowaniu V-power100okt. oczywiście na codzień leję zwykłą Pb98.