Ruszyłem dynamicznie z miejsca i kierownica zaczęła bić przy 120km/h, wyczuwalne bicie jest również przy prędkościach 220km/h+ (cykliczne co 2 sek).
Podejrzenie padło na podporę wału i łącznik gumowy.
Niestety 2000zł wyrzucone w błoto, ponieważ problem pozostał nierozwiązany.
Koła oczywiście wyważone, felgi proste.
Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł lub spotkał się z podobnym problemem?
Drgania na kierownicy przy 120km/h
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Drgania na kierownicy przy 120km/h
Masz dystanse?
Re: Drgania na kierownicy przy 120km/h
Sprawdź tuleje przednich wahaczy. Jak są miękkie tez może tak być jeśli reszta jest ok.
Re: Drgania na kierownicy przy 120km/h
Dystansów brak.--==maly==---- pisze:Masz dystanse?
Dziękuję, sprawdzę.osti! pisze:Sprawdź tuleje przednich wahaczy. Jak są miękkie tez może tak być jeśli reszta jest ok.
Re: Drgania na kierownicy przy 120km/h
Miałem ten sam problem. Wyważałem koła po 5 razy w różnych warsztatach ale niestety nic to nie dało. Okazało się że problem leżał w wahaczach oraz piastach.. były ostro wywalone
do tego po wymianie pojechałem prosto na wyważanie dynamiczne kół, koszt ok 150zł za wszystkie 4 a odczucie prowadzenia samochodu nieporównywalnie świetne.. Na śląsku firma Deloch w sosnowcu.. przy ostatnim wywazaniu tylnego koła padła im maszyna bo byly za duze opory tylnej osi i w calym warsztacie wywalalo prad, ale powiedzieli ze kilku g brakowalo do kompletnego wywazenia i taniej policzyli



