
E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Pierwszy raz jeździłem na torze więc nie ma szału. Przydały by się też lepsze opony najlepiej slicki wtedy urwał by co najmniej te 5sek . Kolega Subaru STI miał czas 1:36.19 po zmianie opon na slicki 1:30.77. Poniżej moje czasy:


Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Myślę, że nieźle jak na starego kloca
Robiłeś coś z zawieszeniem, EDC masz sprawne ?

E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Przednie amortyzatory mam zdemontowane bo chcę je oddać na regenerację i teraz zamiast nich mam jakieś sportowe sachs i sprężyny H&R.

Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
fajne klimatyczne foty
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Widzialem na zywo
Bardzo fajna M5, trzeba pare rzeczy dopracowac i bedzie naprawde zyleta.
Pozdrawiam

Bardzo fajna M5, trzeba pare rzeczy dopracowac i bedzie naprawde zyleta.
Pozdrawiam
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Twój czas na torze nie wypadł tak źle stosunkowo do innych lżejszych beemek. Jeszcze kilka przejazdów i zmiana opon na slicki to będziesz dobre czasy kręcić. Pozdro
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Pełny szacunek ,zawsze mi się marzyło tak odnowić samochód czyli wyciągnąć silnik totalnie z budy ,powymieniać wszystkie potrzebne części.Mieć części na czystym stole i powoli sobie to składać.Mój problem to brak aż takiej wiedzy na temat mechaniki i narzędzi.Jedyne moje osiągnięcie to złożenie 2suwowego silnika w Cagivie Mito ale to było lata temu i jest to pryszcz w porównaniu do Ciebie
Wracając do tematu świetna E34 , podziwiam i bacznie obserwuje temat 


-
- Posty: 271
- Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
- Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
- Lokalizacja: Szczecin
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Jak dla mnie jesteś bohaterem. Kilka lat temu chciałem kupić to auto. W tym samym czasie kiedy było wystawiane na Allegro pojawił się Sebringgrau E34M5, który jest teraz w moim posiadaniu. Powiem szczerze, że bolało mnie serducho kiedy widziałem części z Twojego auta wystawione na Allegro. Wściekałem się sam na siebie, że nie kupiłem tej M-ki. Pewne jest to, że nie została by rozebrana . Teraz cieszę się, że to auto dostało nowe lepsze życie. Jeśli udało by Ci się skompletować środek zgodny z VIN to w ogóle padł bym na kolana.
-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Dzięki za miłe komentarze
Samochód od piątku wisi na podnośniku. Wymieniam przewody paliwowe, przewody hamulcowe, przy okazji też tuleje tylnej belki oraz robię konserwację karoserii pod belką.
W tym tygodniu pojawił się problem z pracą silnika. Po odpaleniu pracował ok natomiast po przejechaniu kilku kilometrów był efekt wypadania zapłonu, nie miał siły jechać. Udało mi się zdiagnozować problem, po podłączeniu do komputera diagnostycznego wyświetlał się błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza po odpaleniu wyświetlała się wartość -48 stopni natomiast później zmieniała się na 88 stopni i silnik pracował tragicznie. Winowajcą okazał się urwany kabelek przy kostce czujnika.



Samochód od piątku wisi na podnośniku. Wymieniam przewody paliwowe, przewody hamulcowe, przy okazji też tuleje tylnej belki oraz robię konserwację karoserii pod belką.
W tym tygodniu pojawił się problem z pracą silnika. Po odpaleniu pracował ok natomiast po przejechaniu kilku kilometrów był efekt wypadania zapłonu, nie miał siły jechać. Udało mi się zdiagnozować problem, po podłączeniu do komputera diagnostycznego wyświetlał się błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza po odpaleniu wyświetlała się wartość -48 stopni natomiast później zmieniała się na 88 stopni i silnik pracował tragicznie. Winowajcą okazał się urwany kabelek przy kostce czujnika.


Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Fajnie działasz !
. Na szczęście wystarczyło przeczyścić styki wtyczek i potraktować je kontaktem.
Rok temu miałem to samo jadąc do Krk,auto jechało dopiero powyżej 5000 rpm i robiło niezły przepałPiotrek_M5 pisze: Po odpaleniu pracował ok natomiast po przejechaniu kilku kilometrów był efekt wypadania zapłonu, nie miał siły jechać. Udało mi się zdiagnozować problem, po podłączeniu do komputera diagnostycznego wyświetlał się błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza po odpaleniu wyświetlała się wartość -48 stopni natomiast później zmieniała się na 88 stopni i silnik pracował tragicznie. Winowajcą okazał się urwany kabelek przy kostce czujnika.

E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Ja wymieniałem czujnik na nowy i pewnie wtedy coś się poruszyło 

-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
W najbliższym czasie będę zmieniał koło zamachowe na jeszcze lżejsze. Odebrałem je wczoraj ze sprawdzenia i jest gotowe do założenia.
Dziś z okazji święta i pięknej pogody wybrałem się na spacer M5


Dziś z okazji święta i pięknej pogody wybrałem się na spacer M5




Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Fajnie współgra z tym kolorem wąski pysk na czarnych lampach i pomarańczach. Ciekawe te rękawiczki z logo, pozdrawiam 

E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

- zielony-Z7
- Posty: 12
- Rejestracja: pn mar 26, 2012 23:04
- Auto: E34 535i
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
Dopiero teraz przejrzałem Twój temat.
I muszę pogratulować świetnego auta!
Super, że przegoniłeś ja na torze, a i szkoda, że nie pobłądziłeś nią gdzieś po Kielcach... Jakie byłoby moje zdziwienie na taki widok na Kieleckich drogach.
P.S.
Za to widzę, że silnik z mojej biednej eM w budzie E30 dalej robi spustoszenie na torze -2 miejsce
I muszę pogratulować świetnego auta!
Super, że przegoniłeś ja na torze, a i szkoda, że nie pobłądziłeś nią gdzieś po Kielcach... Jakie byłoby moje zdziwienie na taki widok na Kieleckich drogach.
P.S.
Za to widzę, że silnik z mojej biednej eM w budzie E30 dalej robi spustoszenie na torze -2 miejsce


-
- Posty: 152
- Rejestracja: śr sie 27, 2014 19:17
- Auto: E34 M5 3.8, E30 325iC, E38 740
Re: E34 M5 3.8 6-gang Daytonaviolett > Piotrek
zielony-Z7, ciah cieszę się, że podoba się wam moja eM
W przyszłym sezonie też zamierzam się wybrać na Kielecki tor
PS. W okolicach Ostrowca ktoś ma Daytone

W przyszłym sezonie też zamierzam się wybrać na Kielecki tor

PS. W okolicach Ostrowca ktoś ma Daytone