a jednak nie, kolega ma M5 1995 bez nurburgring i tez ma przycisk.SyTy pisze:Dokładnie tak, tylko wersje Nurburgring mają możliwość utwardzania zawieszenia, innymi słowy przycisk na desce w modelach 3.8 do połowy '94 = wersja Nurburgring.Tomas_M5 pisze:czy tylko te wersje maja przycisk od EDC? bo sie zawsze zastanawiałem czemu raz jest a raz nie.
co do lusterek evo a'la E36 to była opcja przy zakupie. Stopka lustra jest też inna jak w E36.
Zakup M5 E34
Re: Zakup M5 E34
Re: Zakup M5 E34

Tomas, inaczej być raczej nie może.
Po bodajże połowie '94 do końca produkcji zamawiając nową sztukę nie płaciłeś dodatkowo za wersje Nurburgring (Marcin_Os napisał co w niej jest), miałeś ją for free - w standardzie. Mało tego, żeby było fajniej dołożyli więcej:
-Getrag Type D six-speed manual gearbox
-Enlarged brake rotors with two-piece "floating" front calipers
-Thicker rear anti-roll bars (19mm on sedans, 20mm on Tourings) from the discontinued Nürburgring Package
-EDC mode switch from the discontinued Nürburgring Package
-Staggered 18-inch M Parallel Spoke wheels with 245/45ZR18 tires
-Widened front "kidney" grilles with revised hood to match
Czyli kolega jak ma '95 musi miec przycisk

Jeszcze podam może link do większej ilości informacji co, gdzie, kiedy, jak:
http://www.bmwmregistry.com/model_faq.php?id=12
No Fear - No Fun!
Re: Zakup M5 E34
z tego cytatu chyba wynika ze przycisk został a pakiet nie.
Re: Zakup M5 E34
witam.niejestem pewny wiec pytanie do znawcow czy s38b38 jest na vanos-osie ?wydaje mi sie ze nie ale tak dla pewnosci pytam.
Re: Zakup M5 E34
oczywiscie ze NIE
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
zietas pisze:oczywiscie ze NIE

Poza tym dziekuje wszystkim za opinie. Jestem juz posiadaczem e34 M5. Zakupilem sztuke od Pana Czocho. Kilka rzeczy do roboty i bedzie smigac...
Pozdrawiam serdecznie
Re: Zakup M5 E34
Musze pogratulowac, bo chyba jestes pierwszym na forum, ktory pytal o jakies auto i rzeczywiscie je kupilVenom pisze:zietas pisze:oczywiscie ze NIEnie nie i nie :]
Poza tym dziekuje wszystkim za opinie. Jestem juz posiadaczem e34 M5. Zakupilem sztuke od Pana Czocho. Kilka rzeczy do roboty i bedzie smigac...
Pozdrawiam serdecznie

Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Heh - tak to juz bywamateush pisze: Musze pogratulowac, bo chyba jestes pierwszym na forum, ktory pytal o jakies auto i rzeczywiscie je kupil

Dla mnie M5 e34 to klasyk i taka tylko chcialem. Chcialem - to byla tylko kwestia czasu- teraz mam

Spelniajmy swoje marzenia :]
Re: Zakup M5 E34
Drugim.mateush pisze:Musze pogratulowac, bo chyba jestes pierwszym na forum, ktory pytal o jakies auto i rzeczywiscie je kupilVenom pisze:zietas pisze:oczywiscie ze NIEnie nie i nie :]
Poza tym dziekuje wszystkim za opinie. Jestem juz posiadaczem e34 M5. Zakupilem sztuke od Pana Czocho. Kilka rzeczy do roboty i bedzie smigac...
Pozdrawiam serdecznie

Gratuluje autka! Przyznam, że jakiś czas temu jechałem za Czocho przez dłuższy czas (chyba mnie nie widział, bo jechałem nie swoim autem) i auto troszkę dymiło, ale chyba przy ostrym bucie nawet w benzynie się to zdarza.

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
A Ty byles pierwszym ??Pawel pisze:Drugim.
DziekujePawel pisze:Gratuluje autka!
Tez zaobserwowalem troche dymu. Mysle ze przy tym przebiegu - silnik ma prawo spalac troche oleju. Poki co do silnika nie wchodze - ale pewnie i przyjdzie na to czas bo 14 latek juz mineloPawel pisze:Przyznam, że jakiś czas temu jechałem za Czocho przez dłuższy czas (chyba mnie nie widział, bo jechałem nie swoim autem) i auto troszkę dymiło, ale chyba przy ostrym bucie nawet w benzynie się to zdarza.Autko naprawdę fajne. Gratki!

Re: Zakup M5 E34
Chyba tak, chociaż kupowałem jedynie prawie ///M, więc może się nie liczy.Venom pisze:Pawel napisał/a:
Drugim.
A Ty byles pierwszym ??

Hehe. 215 tyś i taki dymek, to chyba nie jest źle. Zresztą pewnie szybko sprawdzisz ile tak naprawdę bierze.Venom pisze:Pawel napisał/a:
Przyznam, że jakiś czas temu jechałem za Czocho przez dłuższy czas (chyba mnie nie widział, bo jechałem nie swoim autem) i auto troszkę dymiło, ale chyba przy ostrym bucie nawet w benzynie się to zdarza.Autko naprawdę fajne. Gratki!
Tez zaobserwowalem troche dymu. Mysle ze przy tym przebiegu - silnik ma prawo spalac troche oleju. Poki co do silnika nie wchodze - ale pewnie i przyjdzie na to czas bo 14 latek juz minelo:]

Re: Zakup M5 E34
oj moja miala ciut wiecej i dymka niepuszczala
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Widocznie miales wszystko w najlepszym staniezietas pisze:oj moja miala ciut wiecej i dymka niepuszczala

Re: Zakup M5 E34
też gratuluję auta
ale lepiej od razu pozbądż się "dymka"
zmień uszczelniacze zaworów i komplet pierścieni na +0.05
tylko kilkaset złotych a będziesz jeszcze długo fruwał
znam takich ,którzy czekali aż dymek będzie większy....
i jeszcze jedna sprawa
przebieg 200 tys. dla m powera nie jest problemem,jeśli był odpowiednio traktowany
widziałem niedawno silnik s14 rozebrany na czynniki pierwsze po przebiegu 200 tys.
i wszyscy byli nieżle zaskoczeni bo nie było dosłownie żadnych oznak zużycia
głowica i blok był perfect
wymieniono tylko standardowo:
uszczelniacze
pierścienie
komplet uszczelek
łańcuch i płozy
pozdrawiam
ale lepiej od razu pozbądż się "dymka"
zmień uszczelniacze zaworów i komplet pierścieni na +0.05
tylko kilkaset złotych a będziesz jeszcze długo fruwał
znam takich ,którzy czekali aż dymek będzie większy....
i jeszcze jedna sprawa
przebieg 200 tys. dla m powera nie jest problemem,jeśli był odpowiednio traktowany
widziałem niedawno silnik s14 rozebrany na czynniki pierwsze po przebiegu 200 tys.
i wszyscy byli nieżle zaskoczeni bo nie było dosłownie żadnych oznak zużycia
głowica i blok był perfect
wymieniono tylko standardowo:
uszczelniacze
pierścienie
komplet uszczelek
łańcuch i płozy
pozdrawiam
1990 M3 E30 SPORT EVOLUTION WITH A GR. MOTOR EX
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
1991 FERRARI 512TR BY KOENIG SPECIAL
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Zakup M5 E34
Dziekuje za podpowiedzi / rady. Autko narazie stoi i czeka na mnie. Poki co robi naprawde bardzo male przebiegi. Mysle ze w silnik zagladne dopiero jak wroce na stale do kraju
Pozdrawiam serdecznie

Pozdrawiam serdecznie