BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
jak sprawdzacie cisnienia paliwa w ktorym miejscu sie podpinacie z manometrem ?
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Ja się wpinałem trójnikiem bezpośrednio za filtrem paliwa. Tam mi po prostu było najłatwiej. Wystarczy zdjąć przewód i założyć trójnik.
U mnie wynik pomiaru wyglądał tak: https://www.youtube.com/watch?v=qvp4QEMZ41I" onclick="window.open(this.href);return false;
U mnie wynik pomiaru wyglądał tak: https://www.youtube.com/watch?v=qvp4QEMZ41I" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Sprawa wygląda następująco. Wymieniłem przepływomierz i zauważyłem poprawę jeśli chodzi o płynność przyśpieszania. Wyczyściłem przepustnice oraz zlikwidowałem lewe powietrze w przewodzie od krokowaca co też dało odczuwalną poprawę w przyśpieszeniu oraz zaskutkowało zmniejszeniem wolnych obrotów z 1000rpm na jakieś 750rpm. Na dniach zmierzę ciśnienie paliwa zobaczymy jak wyjdzie
ważne że widać a raczej czuć postępy w moich poszukiwaniach mocy. Jeszcze raz dziękuje za wasze wskazówki.

Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Cichy Vanos nie oznacza że jest sprawny. Jestem prawie pewien, że jego naprawa da Ci 20KM. Może uda się dojść do 300 chociaż bardzo wątpię. Być może silnik jest już zużyty, może czujniki stukowe szwankują i auto jedzie w awaryjnym... gdybać sobie można. Zapraszam do Krk na warsztat.
Pzdr.
Pzdr.
BMW to nie magia, to samochód. BMW serii M to Magia 

Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Z miłą chęcia skorzystam z zaproszenia tylko powiedz mi ile ewentualna naprawa vanosa pochłoneła by PLN. Może być na priv.
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Dokładnie tak samo myślę o regeneracji swojego Vanosa. Niesamowita różnica, nawet bym powiedział że dla takiej poprawy warto by było kupić go w ASO gdyby nie istniała możliwośc regeneracji.wojtasm5 pisze:Generalnie poszukał bym wężyka z tym czujnikiem w oryginale, skrzynia, koło i sprzęgło jednak dostają po dupie a 5złotych to nie jest. Tak po robocie Vanosa pojawił się piękny dół w końcu silnik dawał moc od 1tys w górę a nie po 3tys. Ogólnie po naprawie Vanosa odczuwałem respekt do mojej e30, była szybsza, opony nie trzymały a BMW zapier..ło. Najlepiej wydana kasa w życiu. Amen
Do autora: przemyśl czy chcesz naprawiać Vanosa w Polsce czy skorzystać z zagranicznej firmy która się w tym specjalizuje. Znajomy korzystał jeśli dobrze pamiętam z dwóch firm (we Wrocławiu i gdzieś jeszcze) i ciągle były z nim cyrki więc kupił nowego w ASO żeby mieć święty spokój. Ja swojego robiłem w VANO-Tech w DE, cena od 450-1050EUR zależnie od ilości niesprawnych elektrozaworów (0-4 odpowiednio). W tym forum na pierwszej stronie jest temat o regeneracji Vanosa, jeden z ostatnich postów opisuje dokładnie co i jak.
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Co chodzi o regeneracje vanosa to się jeszcze zastanawiam jaką opcje wybrać ale skoro piszecie że to najlepiej ulokowane pieniądze to napewno sie zdecyduje na jedną z opcji. Odkryłem że jednak przepływka była ok. bo po zmianie na starą nie ma zmiany na gorsze poprostu pomogło uszczelnienie dolotu i czyszczenie przepustnic więc obojętnie która czy nowa czy stara idzie na handel. A mogl by mi ktoś podać jaka powinna być prawidłowa kompresja w silniku s50b32 bo przeglądam forum i jedni pisza że 11-13bar następni że nawet 15-16bar i w końcu sam zgłupiałem. U mnie cisnienie wynosi 13bar z tym ze silnik nie był rozgrzany.Dzwoniłem do serwisu BMW by zasięgnać pewnej informacji to powiedzieli mi ze nie maja pojęcia 

Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Regeneracja pomoże jeśli masz problem z tym elementem. U mnie był z Vanosem dramat bo 3 z 4 zaworów zgłaszało błąd a uszczelki były twarde jak kamień. Takie coś nie ma prawa działać więc po regeneracji oczywistym jest że różnica była kolosalna. Jeśli na kompie nie masz błędów Vanosa to jeszcze bym poszukał innych przyczyn i to zostawił na koniec. Możesz też podpiąc manometr do Vanosa i sprawdzić jakie jest ciśnienie na różnych obrotach - ma być zawsze 100bar. Jak jest inne to problem może leżeć w pompie, akumulatorze albo nieszczelnościach.
Co do kompresji to jednoznacznie nie odpowiem ale 15-16bar brzmi sensownie, tyle mają np. zdrowe M52B28 więc zdziwiłbym się gdyby normą dla emki było 11-13bar. W M60B40 z przebiegiem 0.5mln mam 14bar.
Co do kompresji to jednoznacznie nie odpowiem ale 15-16bar brzmi sensownie, tyle mają np. zdrowe M52B28 więc zdziwiłbym się gdyby normą dla emki było 11-13bar. W M60B40 z przebiegiem 0.5mln mam 14bar.
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Dzisiaj ponownie podpialem do auta kompa i zauwazylem ze sekcja pierwsza wtryskiwaczy ma okolo 300ms roznicy miedzy sekja druga i to nie zaleznie od obrotow. Czy tak powinno byc czy raczej cos tu nie gra?
Re: BMW M3 e36 nie trzyma mocy
Jakim programem w ktorej opcji to zbadałeś ??