M3 E92 G-Power vs M3/4 F8X
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Jaki wniosek ? Po filmach trudno coś stwierdzić ...brak podanej mocy aut itd ....wiem jaki czas 100-200 robi m4 560ps i m3 e92 630ps .M4 w serii jest sporo szybsze od seryjnej m3 e92 ....bo średnio m4 robi 100-200 w okolicy 9s a m3 e92 robi 100-200 10,5s-11s.M4 jest samochodem nowszym i łatwiejszym do zmodyfikowania to nie ulega wątpliwości ...
Raptowny M-Performance
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Jak najbardziej racja. Chodziło mi tylko o uściślenie, żeby ktoś nie pomyślał, że seryjny M4 ot tak dotrzymuje kroku M3 DKG z 520 KM na kołach, a M4 po programie miażdży M3 z VT-625.Juras pisze:Racja - wklejałem z komórki. Tak czy inaczej, wniosek ten sam.
- --==maly==----
- Posty: 2509
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Ja nie widziałem jeszcze w Polsce M4 z czasami poniżej lub w okolicy 6s 100-200 a M3 E92 z Gpower SKII CS tak właśnie jeździ i jest takich w Polsce sporo z czasami 5.8-6.2s.
Z tego co pamiętam było na pomiarach w Warszawie M4 o mocy 550KM DKG i wykręciło najlepszy czas 7.8s to jeszcze daleko do SKII nawet bez CS.
Gdzieś tam w sieci znalazłem 580KM to na RL robiło best 7.4s 100-200.
Z tego co pamiętam było na pomiarach w Warszawie M4 o mocy 550KM DKG i wykręciło najlepszy czas 7.8s to jeszcze daleko do SKII nawet bez CS.
Gdzieś tam w sieci znalazłem 580KM to na RL robiło best 7.4s 100-200.
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
--==maly==---- pisze:Ja nie widziałem jeszcze w Polsce M4 z czasami poniżej lub w okolicy 6s 100-200 a M3 E92 z Gpower SKII CS tak właśnie jeździ i jest takich w Polsce sporo z czasami 5.8-6.2s.
Z tego co pamiętam było na pomiarach w Warszawie M4 o mocy 550KM DKG i wykręciło najlepszy czas 7.8s to jeszcze daleko do SKII nawet bez CS.
Gdzieś tam w sieci znalazłem 580KM to na RL robiło best 7.4s 100-200.
popieram.
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Czyli potwierdza się to o o czym pisałem, tj. że musi być sporo powyżej 600KM, żeby objechać 560KM M4. Być może kolega Raptowny miał od początku na myśli taką moc, natomiast mi cały czas chodzi o to, że nie wystarczy po prostu założyć kompresor do e92 M3, żeby objechać 560KM M4. Wiadomo, że są różne zestawy.
Niezależnie też warto wspomnieć o tym, że Gpower SKII CS ma 561Nm momentu. Czyli tyle co seria M4 zakładając, że często wypluje więcej niż fabryczne 550Nm. Dłubnięta potrafi wypluć 670-730Nm (i nie mam na myśli G-powera z lnika poniżej, tylko jakieś 550KM). Doceniam oczywiście wysokoobrotową V8 w e92, na pewno jest fun i nieźle gada jak się ją pokręci, natomiast brakuje jej dołu.
Mały, nie jestem ekspertem od pomiarów, ale sprawdź to:
http://topgarage.com.pl/aktualnosci/g-p ... -nm/4vq9wv" onclick="window.open(this.href);return false;
630KM i 561Nm, które miałyby dać 5,5? Nie wiem, może, ale brzmi to hurraoptymistycznie
Niezależnie też warto wspomnieć o tym, że Gpower SKII CS ma 561Nm momentu. Czyli tyle co seria M4 zakładając, że często wypluje więcej niż fabryczne 550Nm. Dłubnięta potrafi wypluć 670-730Nm (i nie mam na myśli G-powera z lnika poniżej, tylko jakieś 550KM). Doceniam oczywiście wysokoobrotową V8 w e92, na pewno jest fun i nieźle gada jak się ją pokręci, natomiast brakuje jej dołu.
Mały, nie jestem ekspertem od pomiarów, ale sprawdź to:
http://topgarage.com.pl/aktualnosci/g-p ... -nm/4vq9wv" onclick="window.open(this.href);return false;
630KM i 561Nm, które miałyby dać 5,5? Nie wiem, może, ale brzmi to hurraoptymistycznie

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Kłopot z m4, przynajmniej moim jest taki że ze względu na doładowanie a przez to charakterystykę momentu auto ma bardzo duże problemy z trakcją już w serii. Program oczywiście nie pomógł. Trzy pierwsze biegi na seryjnym ogumieniu w zasadzie nie istnieją a jak się trafi mniej przyczepny asfalt to na czwórce też potrafi zerwać. Trochę pomogło założenie szerszych tylnych opon a wchodzą 325/25/20. Dlatego m4 ze startu do jakiś 150 nie jest porywająco szybkie co innego 150-300 tu jest szybko.
- --==maly==----
- Posty: 2509
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Juras przeczytaj dokładnie jeszcze raz co napisałem.
M3 e92 g power skII CS mają 600-630KM czasy 100-200 5.8-6.2s
M4 DKG 550KM w Warszawie zrobiĺo 100-200 best 7.8s w internecie znalazłem teź pomiary M4 580KM z czasem best 7.4s to nadal jest wolniej o przepaść do e92 M3.
Takie czasy są dziwne bo M4 ma większy moment jest lżejsze itd a z tego wynika że nawet mając te 620KM nadal będzie za M3 e92 SKII CS może to kwestia trakcji?
Ciekawy jestem czasów tego M4 g power które wkleiłeś.
M3 e92 g power skII CS mają 600-630KM czasy 100-200 5.8-6.2s
M4 DKG 550KM w Warszawie zrobiĺo 100-200 best 7.8s w internecie znalazłem teź pomiary M4 580KM z czasem best 7.4s to nadal jest wolniej o przepaść do e92 M3.
Takie czasy są dziwne bo M4 ma większy moment jest lżejsze itd a z tego wynika że nawet mając te 620KM nadal będzie za M3 e92 SKII CS może to kwestia trakcji?
Ciekawy jestem czasów tego M4 g power które wkleiłeś.
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
No ten gpower m4 to jest niezla petarda.Tak czy inaczej, tak jak kolega wyzej napisal, trakcja przy takiej mocy i momencie na jedna os jest mega problemem. Mowi sie, ze niby przy lifcie czy przy zcp jest lepiej
na pewno zcp ma inne ustawienia szpery. Moze chodzi o opony 285 w serii zcp jak ktos wzial wz666. Moja na 275 i tak idzie bokiem jak porabana i... bardzo dobrze 


Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są faktyJak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Proszę informować o przebiegu rywalizacjicentrum pisze:Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są faktyJak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Czesc. Rozwiewam je od razu: sk2cs. Przeczytaj raz jeszcze, nigdzie nie napisalem, ze jest inaczej. A ustawic sie mozemy i tak niezaleznie. Wracam niedlugo z zagranicy to sie odezwe.centrum pisze:Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopiero na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są faktyJak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
Hehe ale duzo sie dowiedzielismy na temat e i f 

Re: Jaki sportowy filtr powietrza ?
centrum pisze:Witam. Możemy rozwiać wątpliwości co jest szybsze . Dysponuje m3 g power sk2cs. Juras zadzwoń albo napisz sms. Ustawimy się w Krakowie. Mieszkam blisko. tel 668 198 354Juras pisze:Każdy swoje chwali, ale po takich przeróbkach M4 nie zrobisz. Widziałem dane z RL e92 z kompresorami i dopiero wtedy jest to liga M4, czasem pewnie nawet szybciej. Problem z e92 jest taki, że ma niezbyt mocny dół i środek, dopije to na samej górze masz tę moc. A F8X dzięki turbo ciągnie od samego dołu. Więc ta sama moc w E9X nie pojedzie niestety tak samo jak F8X. Oczywiście zaraz powyskakują wszyscy z E9X, żeby bronić swego, ale takie są faktyJak już zmodzisz to możemy spotkać się w połowie drogi np. w Krakowie to sprawdzimy na żywo.
"Centrum" pozamiatal i do spania.
Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X
-
- Posty: 182
- Rejestracja: wt paź 27, 2009 02:16
- Auto: m3 e92 G-power Sk3 rr
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: E92 G-Power vs M3/4 F8X
M3 Sk2cs będzie szybsze od camaro ...porsche z tego co wiem jest po modach i ma ponad 600ps wiec m3 może być ciut wolniejsze ,co do r8 to seria ma 610ps po remapie i wydechu powinno mieć około 650ps ,przy takiej mocy robi niskie 6s 100-200.
Raptowny M-Performance