M3 3.0

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt lut 12, 2008 23:12

macpis pisze:fajnie, jakiej firmy te kierunki? Jak nie chcesz miec tego pomaranczowego efektu to wywal pomaranczowe zarowki w wstaw biale albo srebrne.
marcin_Os pisze: Pomarańczowe one nie są, mają tylko taki klosz wbudowany w środku, początkowo nawet chciałem go usunąć ale tak mi się podoba.
A kupiłem je na allegro :wink: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz mar 02, 2008 16:01

Założyłem felgi od E90, przód 8Jx18 ET34 225/40, tył 8.5Jx18 ET37 255/35, pasują idealnie.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
MP
Posty: 168
Rejestracja: ndz sty 14, 2007 13:44
Lokalizacja: Mazowieckie
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: MP » ndz mar 02, 2008 16:30

Na stałe zamiast tych Ori M3?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz mar 02, 2008 16:59

MP pisze:Na stałe zamiast tych Ori M3?
Te od M3 E46 idą do sprzedania, mam zamiar obniżyć samochód, a temte niestety od czasu do czasu obcierały z tyłu, więc po obniżeniu pewnie bym ich nawet nie założył.
Te narazie będą dopóki nie znajdę BBS CH :grin:
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » ndz mar 02, 2008 17:09

no offence, ale dla mnie bez rewelacji... ori (E36) wyglądają lepiej

Awatar użytkownika
adams
Posty: 131
Rejestracja: ndz gru 31, 2006 19:39
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: adams » ndz mar 02, 2008 17:34

no do sedana faktycznie troche za delikatne, ale ogólnie lepsze niz torówki :P

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Idzik » ndz mar 02, 2008 17:46

I tak najpiękniejszy jest na 18" z M3 e46. Może 4 przednie felgi by załatwiły sprawe obcierania :-P

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz mar 02, 2008 18:22

Mi też jakoś nie leżą, wyglądają "za nowocześnie".
Docelowo będzie wyglądać tak:
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » ndz mar 02, 2008 19:35

Imo lepiej będzie wyglądać BBS LM. Chociaż CH też niczego sobie... ale i tak ori E46 było najlepsze :wink:

EDIT: coś takiego lepsze

Obrazek

Awatar użytkownika
Szczep
Posty: 445
Rejestracja: pn gru 11, 2006 18:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Szczep » ndz mar 02, 2008 21:01

Mi też jakoś nie leżą, wyglądają "za nowocześnie".
dobre podsumowanie :)

..też tak sądze, że ori e46 18" były super,
chociaż CH, no no - leżą też nieźle

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » śr kwie 09, 2008 00:29

Moje M będzie można bęzie zobaczyć w następnym BMW Trends. Będzie to porównanie M3 vs. 328i z kompresorem.

Kolejne zmiany przed niedzielnym Track Day'em.
- przewody hamulcowe
- sprężyny zawieszenia
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » śr kwie 09, 2008 12:33

nie chce mi się kupoważ bmw trends więc możesz zdradzić jak porównanie wyszło :)

Ile w dół pójdzie po wymianie sprężyn?

Awatar użytkownika
Pablo
Posty: 507
Rejestracja: pn paź 16, 2006 11:03
Lokalizacja: Wwa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Pablo » śr kwie 09, 2008 13:25

Marcin_Os pisze: Kolejne zmiany przed niedzielnym Track Day'em.
- przewody hamulcowe
- sprężyny zawieszenia
Kurna kiedy Wy macie czas sie tym wszystkim zajmować to ja nie wiem.

A propos felg - to mi sie Twoje auto na felgach z e46 nie podobało. Najładniej wygląda na zestawie torowym.
17.01.11

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » śr kwie 09, 2008 18:06

MaRoS pisze:nie chce mi się kupoważ bmw trends więc możesz zdradzić jak porównanie wyszło :)

Ile w dół pójdzie po wymianie sprężyn?
Ile w dół to się okaże, nawet nie wiem.

Z tym 328 Kompresorem wygląda tak. Ze startu zatrzymanego (było mokro) na samym początku odskakuje 2-3 długości i tak zostaje, z rolowanego dokładnie na odwrót :sad: .

Trzeba coś z tym zrobić :evil: .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » wt maja 13, 2008 20:49

Zamówiłem wreszcie stabilizatory, przed Poznaniem powinny być.

Racing Dynamics
27mm przód, 24 tył - seria 22,5 mm przód, 19 mm tył
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ