BMW M4 2017 /556KM/Apex 20"/Eibach/GiroDisc/MPerformance/Schnitzer
Re: BMW M4 2017
Moze i bym olal gwarancje, ale mam rozszerzona na 5 lat lub 200kkm, wiec moze troche szkoda. A co do 20" to moze Michal da sie karnac na spokojnie po jakichs dziurach to bede wiecej wiedziec.
Re: BMW M4 2017
Trochę mnie nie bylo i widzę, że sporo ominęło. Co do jazdy na 20''. Regulacja zawieszenia jest dla mnie na tyle duza i odczuwalna, że spokojnie mozna jeździć po dziurawej drodze. Nie mam porównania z 19'' ale mam z innym samochodem czyli f10. Zaskocze Was ale moim skromnym zdaniem nie ma jakiejś wielkiej roznicy przy ustawieniu comfort, przy nie zbyt dużej prędkości. Piszę oczywiście o resorowaniu, nie o wyciszeniu i komforcie w ogolnym rozumieniu.
Przy najblizszej okazji sam przetestujesz
Przy najblizszej okazji sam przetestujesz
Re: BMW M4 2017
Taki mialem wlasnie plan, bez szalenstw, ale ze kawalek bysmy sie zamienili. Ja stestuje 20", a Ty manuala Schnitzery mi nie daja spokoju, wygladaja oblednie.
Re: BMW M4 2017
Wymienilem olej i filtr w ramach nieobowiazkowego przegladu przy 15kkm. Oprocz tego pojawila sie pierwsza awaria. Padl... klakson konkretnie piszac to zaczal falszowac, wiec wymienili na nowy. Mozliwe, ze cos sie zrabalo przy wymianie kiery na performance.
Ogledziny lakieru jednoznacznie wskazaly brak jakichkolwiek ubytkow w lakierze. Wciaz jest jak nowy. Gdyby sie super czepiac, to jest ubytek w folii na masce - 0,5mm i kilka mikro rysek na prawym rogu klapy bagaznika, w typie hologramu. Najpewniej i tak jest to zarysowna powlola ceramiczna, a nie sam lakier. Do korekty w ciagu 5 minut. Poki co nie ruszam. Zobaczymy czy sie wiecej nazbiera i machne je za jednym razem. Albo usune przed wsadzeniem w folie.
Okazalo sie tez, ze moj kolega jest mechanikiem w Bawarii. Mozna wskazac do kogo konkretnie ma trafic samochod i tak tez zrobilem i bede robic. Niektore historie zwiazane z ASO mroza krew w zylach. Przy czym nie mam na mysli konkretnie Bawarii, o ktorej poki co nie moge zlego slowa napisac. Warto jednak dmuchac na zimne i miec wieksza pewnosc kto i co dokladnie robi z naszym autem.
Ogledziny lakieru jednoznacznie wskazaly brak jakichkolwiek ubytkow w lakierze. Wciaz jest jak nowy. Gdyby sie super czepiac, to jest ubytek w folii na masce - 0,5mm i kilka mikro rysek na prawym rogu klapy bagaznika, w typie hologramu. Najpewniej i tak jest to zarysowna powlola ceramiczna, a nie sam lakier. Do korekty w ciagu 5 minut. Poki co nie ruszam. Zobaczymy czy sie wiecej nazbiera i machne je za jednym razem. Albo usune przed wsadzeniem w folie.
Okazalo sie tez, ze moj kolega jest mechanikiem w Bawarii. Mozna wskazac do kogo konkretnie ma trafic samochod i tak tez zrobilem i bede robic. Niektore historie zwiazane z ASO mroza krew w zylach. Przy czym nie mam na mysli konkretnie Bawarii, o ktorej poki co nie moge zlego slowa napisac. Warto jednak dmuchac na zimne i miec wieksza pewnosc kto i co dokladnie robi z naszym autem.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: BMW M4 2017
Dopiero zobaczylem ten watek. Powiem tylko, ze auto w perfekcyjnie skomponowane - Czarna z czarnym srodkiem i manual. IDEAL.
Milego latania pozdro
Milego latania pozdro
Re: BMW M4 2017
Ze względu na to, że seryjny dźwięk wydaje się po jakimś czasie nudny, przyszła pora na wizytę w MG. Przeróbki mają na celu zbliżenie się do czegoś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=gvULucZsrHk"
Na ile się to uda, zobaczymy jutro po odbiorze. Wymieniamy środkowy tłumik na x-pipe a środkowy katalizator na decata, czyli coś w rodzaju pustego tłumika, który oprócz uwolnienia kilku db, przez gromadzący się nadmiar oparów paliwa będzie powodował większą częstotliwość strzałów. Kusiły końcówki MG w carbonie w stylu akrapa (mega kozak!), ale pomimo upustu nie widziało mi się praktyczne podwojenie ceny operacji podstawowej, więc uprzejmie podziękowałem. Całość odbywa się praktycznie bez utraty gwarancji - na silnik zostaje utrzymana przy każdej przeróbce za downpipem. Utrata gwarancji dilerskiej na elementy układu wydechowego jest w jakimś stopniu rekompensowana odpowiedzialnością MG za wykonaną pracę. Niedługo wrzucę foto/video.
https://www.youtube.com/watch?v=gvULucZsrHk"
Na ile się to uda, zobaczymy jutro po odbiorze. Wymieniamy środkowy tłumik na x-pipe a środkowy katalizator na decata, czyli coś w rodzaju pustego tłumika, który oprócz uwolnienia kilku db, przez gromadzący się nadmiar oparów paliwa będzie powodował większą częstotliwość strzałów. Kusiły końcówki MG w carbonie w stylu akrapa (mega kozak!), ale pomimo upustu nie widziało mi się praktyczne podwojenie ceny operacji podstawowej, więc uprzejmie podziękowałem. Całość odbywa się praktycznie bez utraty gwarancji - na silnik zostaje utrzymana przy każdej przeróbce za downpipem. Utrata gwarancji dilerskiej na elementy układu wydechowego jest w jakimś stopniu rekompensowana odpowiedzialnością MG za wykonaną pracę. Niedługo wrzucę foto/video.
Re: BMW M4 2017
Na 2 ostatnich zdjęciach wymienione elementy. Video wrzucę później ale gada tak samo jak ten GTS z linka powyżej choć oczywiście filmik nie jest w stanie tego oddać. Jest głośniej, mega gardłowo i strzela jak porąbana. Przy zamkniętych klapach zupełnie jak seria. Nie rozumiem dlaczego nie wyszła tak z fabryki. Co prawda nie jest to ryczące V8 z e92 ale daje radę.
Re: BMW M4 2017
Czyli rezonatory zamiast drugich katów i delete tłumika środkowego? Jak się skończy gwarancja to jeszcze downpipe i będzie ogień
Nawet nieźle to wygląda jak na nich, z ciekawości dużo taniej wyszło niż jakiś firmowy wydech?
Nawet nieźle to wygląda jak na nich, z ciekawości dużo taniej wyszło niż jakiś firmowy wydech?
Re: BMW M4 2017
Delete tłumika i w to miejsce x-pipe. Zamknęliśmy temat dwójką. O żadnym kompletnym wydechu w stylu Akrapa nie mogło być mowy: >20k PLN. M Performance też coś w tym stylu. Tutaj wg. MG, technicznie, oprócz tytanu, wygląda to tak samo jak MPE, z wyjątkiem tylnego tłumika, który różni się nieznacznie. Przy otwartych klapach nigdy nie jest tak, że całość spalin idzie do końcówek z pominięciem tłumika. Część wciąż do niego wpada. W MPE z kolei, przy otwartych klapach ograniczono nieznacznie ten przepływ i większa część spalin idzie od razu na zewnątrz. U mnie pucha końcowa została ta sama, ale nastąpiła jakaś ingerencja przy klapach i teraz niby u mnie też mniej spalin przy otwartych klapach trafia do tłumika. Ile w tym prawdy, trudno oceniać ale efekt ogólny jest git. Zobaczymy co z DP po gwarancji.
Re: BMW M4 2017
Faktycznie, z sekcji środkowych do wyboru jest tylko akrap, supersprint i Active Autowerke, przy czym ceny zaczynają się od 1200 USD. Myślałem, że Evolve już coś ma, ale dopiero zrobili prototyp (tytanowy, więc też tani nie będzie)
https://www.youtube.com/watch?v=O4yEZqQNcBI" onclick="window.open(this.href);return false;
Mega wypas, że masz klapy w seryjnym wydechu. Też bym go nie zmieniał
Czuć jakiś wzrost mocy?
https://www.youtube.com/watch?v=O4yEZqQNcBI" onclick="window.open(this.href);return false;
Mega wypas, że masz klapy w seryjnym wydechu. Też bym go nie zmieniał
Czuć jakiś wzrost mocy?
Re: BMW M4 2017
Gada podobnie do tej z Twojego linka. Przypuszczam, że większe różnice pomiędzy poszczególnymi firmami są bardziej słyszalne na żywo. Przyrostu ani się nie spodziewałem ani nie odczułem ani nie sądzę by był on w ogóle możliwy dzięki takiej modyfikacji, niezależnie od producenta. Może coś ekstra dałoby się później wycisnąć przy chipie i strojeniu ale nie wiem w sumie. Przypuszczam, że najlepiej byłoby podłubać w tym celu DP.
Wszystkie f8x mają klapy. Szkoda tylko, że nie są fabrycznie sterowane osobno, tylko podpięte pod tryby pracy przepustnicy. Zamknięte są na Efficient, w Sport i Sport+ otwarte. Jeśli chodzi o środkowe sekcje Akrpapa czy innych to efekt byłby taki, że wydałbym ponad 2 razy tyle i ciekawe gdzie bym pojechał na montaż - pewnie i tak do MG. A skoro tak to dobrze, że całościowo odpowiadają na proces zarówno od strony produkcji tych elementów jak i za montaż. Tytanu nie potrzebuję, a MG robi naprawdę dobrą robotę. Dla mnie rezultat 10/10.
Wszystkie f8x mają klapy. Szkoda tylko, że nie są fabrycznie sterowane osobno, tylko podpięte pod tryby pracy przepustnicy. Zamknięte są na Efficient, w Sport i Sport+ otwarte. Jeśli chodzi o środkowe sekcje Akrpapa czy innych to efekt byłby taki, że wydałbym ponad 2 razy tyle i ciekawe gdzie bym pojechał na montaż - pewnie i tak do MG. A skoro tak to dobrze, że całościowo odpowiadają na proces zarówno od strony produkcji tych elementów jak i za montaż. Tytanu nie potrzebuję, a MG robi naprawdę dobrą robotę. Dla mnie rezultat 10/10.
Re: BMW M4 2017
DP dają jakieś 20-30 km chyba, ale myślałem, że wywalenie ceramicznych katalizatorów z wydechu też przyniesie jakaś poprawę.
Sterowany wydech super sprawa, ale tak jak mówisz najlepiej by było mieć osobny przycisk jak np w Porsche.
Twój wygląda faktycznie bdb, ale w pierwszej kolejności jak zobaczyłem, że będziesz brał wydech u nich do M4 to się trochę zdziwiłem, bo tą firmę kojarzę z czymś takim jak poniżej
Dawaj filmiki z zewnątrz i ze środka
Sterowany wydech super sprawa, ale tak jak mówisz najlepiej by było mieć osobny przycisk jak np w Porsche.
Twój wygląda faktycznie bdb, ale w pierwszej kolejności jak zobaczyłem, że będziesz brał wydech u nich do M4 to się trochę zdziwiłem, bo tą firmę kojarzę z czymś takim jak poniżej
Dawaj filmiki z zewnątrz i ze środka