
robert///m3 - M3 E46
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
mam pytanie co ile wymienia się świece w m3 bo mam przejechane 63000km i nie wiem czy mam już wymienić 

prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: robert///m3 - M3 E46
Swiece chyba przy inspekcji II, ale trzeb by to jeszcze sprawdzic
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
ale co ile tyś km bo auto mam sprowadzone i nie mam książkimateush pisze:Swiece chyba przy inspekcji II, ale trzeb by to jeszcze sprawdzic
prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: robert///m3 - M3 E46
A co Tobie komp pokazuje przy starcie Oil Service czy którąś z Inspekcji??
63tys to może już być naprawe różnie... Mógł ktoś robić wcześniej przeglądy, ostro jeździć lub łagodniej niż przewidziało BMW i się przeglądy rozjadą... Ja mam przeglądy co 15tys km (nie M!) i mam już 5ty odbyty a przejechane 58tys. więc teoretycznie powienienem dopiero wybierać się na czwarty ale że noga ciężka i brak autostrad to jest tak a nie inaczej... Kolejność serv to: oil, inpI, oil, InspII i oil itd... ale to zapewne wiesz.
63tys to może już być naprawe różnie... Mógł ktoś robić wcześniej przeglądy, ostro jeździć lub łagodniej niż przewidziało BMW i się przeglądy rozjadą... Ja mam przeglądy co 15tys km (nie M!) i mam już 5ty odbyty a przejechane 58tys. więc teoretycznie powienienem dopiero wybierać się na czwarty ale że noga ciężka i brak autostrad to jest tak a nie inaczej... Kolejność serv to: oil, inpI, oil, InspII i oil itd... ale to zapewne wiesz.

Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
dzwoniłem do serwisu powiedzieli ze przy drugiej ispekcji czyli przy 100 tyś sporo trzeba zrobić na świecach by je wymienić tak jak serwis karze co nie? czyli nie mam co wymieniac chyba?Adamu pisze:A co Tobie komp pokazuje przy starcie Oil Service czy którąś z Inspekcji??
63tys to może już być naprawe różnie... Mógł ktoś robić wcześniej przeglądy, ostro jeździć lub łagodniej niż przewidziało BMW i się przeglądy rozjadą... Ja mam przeglądy co 15tys km (nie M!) i mam już 5ty odbyty a przejechane 58tys. więc teoretycznie powienienem dopiero wybierać się na czwarty ale że noga ciężka i brak autostrad to jest tak a nie inaczej... Kolejność serv to: oil, inpI, oil, InspII i oil itd... ale to zapewne wiesz.
prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: robert///m3 - M3 E46
No tak ale 100 tys to maksymalny przebieg dla inspekcji II. Jak pewnie wiesz przebieg miedzy serwisami jest zmienny i inspekcja II moze wypasc nawet przy 60 tys. Nie trzeba sie bardzo starac w M zeby zejsc z domyslnych 25tkm miedzy przegladami do 15tkm
Re: robert///m3 - M3 E46
Jeżeli ktoś robił wcześniej sumiennie przeglądy to przy odpalaniu powinno się wyświtlić jaki przegląd następny i na to patrz. W polsce mamy średnie paliwo, oleje też czasami nie są takie jak w niemczech.
Ja mam przeglądy teoretycznie co 15 a w praktyce mam co około 11.
Komputer ma wpisane ile litrów paliwa zostało do spalenia do następnego przeglądu a ile kilometrów ty zrobisz na tych zapisanych litrach to tylko Twoja sprawa. BMW zakłada że jedziesz w trasę to autostradą, praktycznie nie depczesz na max itd...
A tak swoją drogą to utrzymanie (przeglądy) wyjdą wam chyba taniej w M3 (lub bardzo podobnie) niż mi w dieslu. Koszt przeglądu M ma z 200zł wyżej ale też rzadziej.
Biorąc pod uwagę że M3 z tego co widziałem dość mało pali jak na tą moc a w trasę można sobie zalać 95 to ogólnie zazdroszczę. A na 100% zazdroszczą posiadacze STI i EVO.
P.S. Ostatnio wyprzedzało mnie STI +Wydech greddy i dolot, program i spytałem kolesia by CB radio ile mu to pali. On : " Jak jadę sobie teraz jade tak równym tempem 150-160 to jakieś 15-16 RON 98
" Trasa WAW-Katowice w nocy bez wyprzedzania!! Ale miał 2.0 PPP i z tymi jeszcze poprawkami mówił że koło 330PS powinno być.
Ile spali M3 równym tempem 150-160?? 
Ja mam przeglądy teoretycznie co 15 a w praktyce mam co około 11.

A tak swoją drogą to utrzymanie (przeglądy) wyjdą wam chyba taniej w M3 (lub bardzo podobnie) niż mi w dieslu. Koszt przeglądu M ma z 200zł wyżej ale też rzadziej.

P.S. Ostatnio wyprzedzało mnie STI +Wydech greddy i dolot, program i spytałem kolesia by CB radio ile mu to pali. On : " Jak jadę sobie teraz jade tak równym tempem 150-160 to jakieś 15-16 RON 98



Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
Adam - myśle, że ok 11
Co do przeglądów to ja właśnie miałem Inspekcje I przy 26 tyś przebiegu z których 20 przejechane po polskich drogach. Auta nie oszczędzam, więc tak sobie myśle, że może mieć duży wpływ na częstość przeglądów paliwo jakie się leje. Ja zalałem 3 razy 98 a tak to leje V power racing (100)
Jakoś nie wyobrażam sobie tak katować auta, żeby przegląd mieć o 10 tyś wcześniej...
Co do przeglądów to ja właśnie miałem Inspekcje I przy 26 tyś przebiegu z których 20 przejechane po polskich drogach. Auta nie oszczędzam, więc tak sobie myśle, że może mieć duży wpływ na częstość przeglądów paliwo jakie się leje. Ja zalałem 3 razy 98 a tak to leje V power racing (100)

- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
pewnie wszyscy jeżdzimy jednakowo hamulec gas lepiej niż tak http://www.youtube.com/watch?v=RoNfljg5ifw
PS A wy u siebie po ilu kilometrów wymienialiście świece 


prawdziwa BMK-a to M-ka
Re: robert///m3 - M3 E46
Hm... jakos wczesnie. Przy ilu miales pierwszy przeglad olejowy?MaRoS pisze:Co do przeglądów to ja właśnie miałem Inspekcje I przy 26 tyś przebiegu z których 20 przejechane po polskich drogach.
U mnie pierwszy przeglad olejowy byl przy ok 20tkm, a teraz bede robil inspekcje I przy 40tkm
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
wymieniłem olej przy 8 tyś jak sprowadziłem auto ot tak dla pewności... nie pamiętam ile wtedy miałem do serwisu olejowego... zrobili tą wymiane oleju jako wczesny serwis olejowy i zakłócili cały przebieg przeglądów... nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale teraz rzeczywiście będe miał wszystko o te 10-15 tys za wcześnie...
- robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
- Kontakt:
Re: robert///m3 - M3 E46
Co moge napisać , Piękna fajnie wygląda w śniegu hehehe
no i zajebista Blacha 


Pale gume a nie dusze
Re: robert///m3 - M3 E46
Na żywo mimo wszystko wygląda ciekawiej
Czy ta "szarość" występuje tylko w M3 ?
Ja mam silbergrau ale jest dużo jaśniejszy

Czy ta "szarość" występuje tylko w M3 ?
Ja mam silbergrau ale jest dużo jaśniejszy

Gdyby Bóg pochwalał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach
Re: robert///m3 - M3 E46
wydaje mi sie, ze ten kolor wystepuje rowniez w E46 przed liftemukash pisze: Czy ta "szarość" występuje tylko w M3 ?
Ja mam silbergrau ale jest dużo jaśniejszy


Bardzo ladne M3

