robert///m3 - M3 E46

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: robert///m3 » ndz sty 07, 2007 17:52

mam pytanie co ile wymienia się świece w m3 bo mam przejechane 63000km i nie wiem czy mam już wymienić :?:
prawdziwa BMK-a to M-ka

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: mateush » ndz sty 07, 2007 22:18

Swiece chyba przy inspekcji II, ale trzeb by to jeszcze sprawdzic

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: robert///m3 » ndz sty 07, 2007 22:56

mateush pisze:Swiece chyba przy inspekcji II, ale trzeb by to jeszcze sprawdzic
ale co ile tyś km bo auto mam sprowadzone i nie mam książki
prawdziwa BMK-a to M-ka

Adamu
Posty: 185
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: Adamu » pn sty 08, 2007 01:05

A co Tobie komp pokazuje przy starcie Oil Service czy którąś z Inspekcji??
63tys to może już być naprawe różnie... Mógł ktoś robić wcześniej przeglądy, ostro jeździć lub łagodniej niż przewidziało BMW i się przeglądy rozjadą... Ja mam przeglądy co 15tys km (nie M!) i mam już 5ty odbyty a przejechane 58tys. więc teoretycznie powienienem dopiero wybierać się na czwarty ale że noga ciężka i brak autostrad to jest tak a nie inaczej... Kolejność serv to: oil, inpI, oil, InspII i oil itd... ale to zapewne wiesz. :smile:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: robert///m3 » pn sty 08, 2007 12:26

Adamu pisze:A co Tobie komp pokazuje przy starcie Oil Service czy którąś z Inspekcji??
63tys to może już być naprawe różnie... Mógł ktoś robić wcześniej przeglądy, ostro jeździć lub łagodniej niż przewidziało BMW i się przeglądy rozjadą... Ja mam przeglądy co 15tys km (nie M!) i mam już 5ty odbyty a przejechane 58tys. więc teoretycznie powienienem dopiero wybierać się na czwarty ale że noga ciężka i brak autostrad to jest tak a nie inaczej... Kolejność serv to: oil, inpI, oil, InspII i oil itd... ale to zapewne wiesz. :smile:
dzwoniłem do serwisu powiedzieli ze przy drugiej ispekcji czyli przy 100 tyś sporo trzeba zrobić na świecach by je wymienić tak jak serwis karze co nie? czyli nie mam co wymieniac chyba?
prawdziwa BMK-a to M-ka

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: mateush » pn sty 08, 2007 13:55

No tak ale 100 tys to maksymalny przebieg dla inspekcji II. Jak pewnie wiesz przebieg miedzy serwisami jest zmienny i inspekcja II moze wypasc nawet przy 60 tys. Nie trzeba sie bardzo starac w M zeby zejsc z domyslnych 25tkm miedzy przegladami do 15tkm

Adamu
Posty: 185
Rejestracja: wt paź 10, 2006 18:31
Lokalizacja: Wawa/Suwałki
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: Adamu » pn sty 08, 2007 15:23

Jeżeli ktoś robił wcześniej sumiennie przeglądy to przy odpalaniu powinno się wyświtlić jaki przegląd następny i na to patrz. W polsce mamy średnie paliwo, oleje też czasami nie są takie jak w niemczech.
Ja mam przeglądy teoretycznie co 15 a w praktyce mam co około 11. :roll: Komputer ma wpisane ile litrów paliwa zostało do spalenia do następnego przeglądu a ile kilometrów ty zrobisz na tych zapisanych litrach to tylko Twoja sprawa. BMW zakłada że jedziesz w trasę to autostradą, praktycznie nie depczesz na max itd...
A tak swoją drogą to utrzymanie (przeglądy) wyjdą wam chyba taniej w M3 (lub bardzo podobnie) niż mi w dieslu. Koszt przeglądu M ma z 200zł wyżej ale też rzadziej. :roll: Biorąc pod uwagę że M3 z tego co widziałem dość mało pali jak na tą moc a w trasę można sobie zalać 95 to ogólnie zazdroszczę. A na 100% zazdroszczą posiadacze STI i EVO.
P.S. Ostatnio wyprzedzało mnie STI +Wydech greddy i dolot, program i spytałem kolesia by CB radio ile mu to pali. On : " Jak jadę sobie teraz jade tak równym tempem 150-160 to jakieś 15-16 RON 98 :shock:" Trasa WAW-Katowice w nocy bez wyprzedzania!! Ale miał 2.0 PPP i z tymi jeszcze poprawkami mówił że koło 330PS powinno być. :wink: Ile spali M3 równym tempem 150-160?? :smile:
Nurburgring btg 9.45 stock compacto
www.4lejdis.pl; tomecanic.pl systemycrm.pl itd

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: Maros » pn sty 08, 2007 16:06

Adam - myśle, że ok 11

Co do przeglądów to ja właśnie miałem Inspekcje I przy 26 tyś przebiegu z których 20 przejechane po polskich drogach. Auta nie oszczędzam, więc tak sobie myśle, że może mieć duży wpływ na częstość przeglądów paliwo jakie się leje. Ja zalałem 3 razy 98 a tak to leje V power racing (100) :roll: Jakoś nie wyobrażam sobie tak katować auta, żeby przegląd mieć o 10 tyś wcześniej...

Awatar użytkownika
robert///m3
Posty: 193
Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: robert///m3 » pn sty 08, 2007 16:51

pewnie wszyscy jeżdzimy jednakowo hamulec gas lepiej niż tak http://www.youtube.com/watch?v=RoNfljg5ifw :mrgreen: PS A wy u siebie po ilu kilometrów wymienialiście świece :?:
prawdziwa BMK-a to M-ka

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: mateush » pn sty 08, 2007 18:20

MaRoS pisze:Co do przeglądów to ja właśnie miałem Inspekcje I przy 26 tyś przebiegu z których 20 przejechane po polskich drogach.
Hm... jakos wczesnie. Przy ilu miales pierwszy przeglad olejowy?
U mnie pierwszy przeglad olejowy byl przy ok 20tkm, a teraz bede robil inspekcje I przy 40tkm

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: Maros » pn sty 08, 2007 18:49

wymieniłem olej przy 8 tyś jak sprowadziłem auto ot tak dla pewności... nie pamiętam ile wtedy miałem do serwisu olejowego... zrobili tą wymiane oleju jako wczesny serwis olejowy i zakłócili cały przebieg przeglądów... nigdy się nad tym nie zastanawiałem ale teraz rzeczywiście będe miał wszystko o te 10-15 tys za wcześnie...


Awatar użytkownika
cent01
Posty: 275
Rejestracja: czw paź 12, 2006 20:08
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: cent01 » ndz sty 28, 2007 16:41

Co moge napisać , Piękna fajnie wygląda w śniegu hehehe :) no i zajebista Blacha :)
Pale gume a nie dusze

ukash
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:35
Lokalizacja: Boat
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: ukash » wt sty 30, 2007 21:23

Na żywo mimo wszystko wygląda ciekawiej :wink:
Czy ta "szarość" występuje tylko w M3 ?
Ja mam silbergrau ale jest dużo jaśniejszy :neutral:
Gdyby Bóg pochwalał przedni napęd chodzilibyśmy na rękach

msjk
Posty: 88
Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: robert///m3 - M3 E46

Post autor: msjk » wt sty 30, 2007 21:26

ukash pisze: Czy ta "szarość" występuje tylko w M3 ?
Ja mam silbergrau ale jest dużo jaśniejszy :neutral:
wydaje mi sie, ze ten kolor wystepuje rowniez w E46 przed liftem ;) taki jak moj ;)

Bardzo ladne M3 ;) i jeszcze w tym kolorze ;)

ODPOWIEDZ