M3 SKII? Jest jeszcze sens?

2008-2013 | silnik: S65B40
Rad8804
Posty: 3
Rejestracja: pn wrz 25, 2017 08:56
Auto: BMW e60

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: Rad8804 » pn wrz 25, 2017 08:59

Piękna ta biała BMW.
Baryla2608 - czy oni te wszystkie auta z allegro mają na placu do obejżenia?
Pozdrawiam

Baryla2608
Posty: 16
Rejestracja: czw wrz 21, 2017 15:43
Auto: M3 E92

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: Baryla2608 » pn wrz 25, 2017 11:28

Nie nie wszystkie Ale większość jest na placu

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: Pawel_M3GT » śr wrz 27, 2017 03:51

Pytanie: tylko G-Power wydaje dzwiek jakby wode w kiblu spuszczac?
Czy inne zetawy np. ESS tez maja ten podly dzwiek ?

osti!
Posty: 199
Rejestracja: wt sty 27, 2009 20:34
Lokalizacja: Szczecin

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: osti! » śr wrz 27, 2017 08:24

G Power jest na DVkach, ESS na zaworze Vortecha, oba zestawy upuszczaja przed kompresor i dzwiek jest inny ale tego nie unikniesz bo nadmiar wiatru trzeba odprowadzic. ESS ma jeszcze ten minus, ze laduje non stop co przy trasie moze byc troche irytujace...

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: --==maly==---- » śr wrz 27, 2017 10:11

Dla mnie z tym kiblem to przesada zwykły szum powietrza ale mimo wszystko dobrze żeby kompresor nie ładował od zera i miał sprzęgło. Raz miałem 330ci na vortechu bez sprzęgła to na postoju dzwięk przypominał uszkodzoną pompę wspomagania jak kompresor pracuje od ok 2000obr/min to jest idealnie.

Baryla2608
Posty: 16
Rejestracja: czw wrz 21, 2017 15:43
Auto: M3 E92

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: Baryla2608 » śr wrz 27, 2017 22:11

--==maly==---- pisze:Dla mnie z tym kiblem to przesada zwykły szum powietrza ale mimo wszystko dobrze żeby kompresor nie ładował od zera i miał sprzęgło. Raz miałem 330ci na vortechu bez sprzęgła to na postoju dzwięk przypominał uszkodzoną pompę wspomagania jak kompresor pracuje od ok 2000obr/min to jest idealnie.

Jest specyficzny dźwięk ale nie przeszkadza mi to zbytnio

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: Pawel_M3GT » śr wrz 27, 2017 22:35

Baryla2608 pisze:
--==maly==---- pisze:Dla mnie z tym kiblem to przesada zwykły szum powietrza ale mimo wszystko dobrze żeby kompresor nie ładował od zera i miał sprzęgło. Raz miałem 330ci na vortechu bez sprzęgła to na postoju dzwięk przypominał uszkodzoną pompę wspomagania jak kompresor pracuje od ok 2000obr/min to jest idealnie.

Jest specyficzny dźwięk ale nie przeszkadza mi to zbytnio
Mi np. on sie bardzo nie podobal, ale cos za cos.

Przemooo
Posty: 440
Rejestracja: pn lis 12, 2012 22:50
Lokalizacja: GST

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: Przemooo » pt wrz 29, 2017 19:31

Pytanie jak wytrzymują sprzęgła w DKG, bo nie są zbyt duże, a jednak przyrost momentu spory?

ARTX
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 11:42
Auto: M3 e92 & EVO X
Lokalizacja: Kielce

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: ARTX » sob wrz 30, 2017 13:53

Baryla2608 pisze:Trochę zeszli z ceny Ale facet wiedział co ma.Do Aso BMW pojechałem na sprawdzenie auta nie mieli do czego się doczepic auto w idealnym stanie i kondycji.Sprzedajacego polecam szczerze
znam auto... wcześniejszym właścicielem była kobieta (P..), odkupili to auto za ok 150tys.

ARTX
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 20, 2014 11:42
Auto: M3 e92 & EVO X
Lokalizacja: Kielce

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: ARTX » sob wrz 30, 2017 13:57

--==maly==---- pisze: AMG ma jeszcze inny zawias, środek, bodykit, itp. Nie wiem jak ma się to do tego, że emki są w sumie budowane od podstaw i większość części różni się od cywilnych, ale trochę przesadziłeś z tym, że jest to kopciuch z dużym silnikiem i innym heblem :wink:

Amg ma identyczne zawieszenie jak zwykłe 200CDI takie same są wszystkie wahacze przód tył, amortyzatory, tuleje itd itd.
Inne są sprężyny i w polifcie są pełne tuleje tylnej belki a przedlift ma to samo co 200cdi.
Nawet błotniki są takie same tylko zderzaki sprawiają wrażenie szerszych błotników dopiero black series ma inne body.
Zderzak tył C63 amg jest identyczny jak zwykły z pakietem AMG różni się tylko dyfuzorem. Zderzak przód trochę przemodelowany ale też można dowolnie je przekładać między zwykłym a c63.
Mam takie auto więc wiem co pisze to jest C klasa tylko z dużym motorem, mocniejszymi hamulcami i sztywniejszymi sprężynami.
We wnętrzu różni się głównie kierownica i fotele, które są rewelacyjne reszta to standard. Jak ktoś lubi dobre audio to w204 jest marne nawet HK gra słabiutko.
proszę nie wprowadzaj w błąd! mam C63 Performance

zawias jest inny, body tez jest inne! Maska jest dłuższa od zwykłej, błotniki szersze, zderzak szerszy - nie założysz od zwykłego, ma dużo innych rzeczy niż zwykły. Co do środka to fakt... inne fotele, kierownica i czarna alcantara od połowy słupków.

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 SKII? Jest jeszcze sens?

Post autor: --==maly==---- » sob wrz 30, 2017 14:10

Nie wiem czy widzisz ale handluje częściami i mamy 2 stałych klientów c63 w tym jeden, który wszystkie części bierze od nas a przejechał tym autem ponad 200tyś km w 3 lata.
Sami też od pół roku mamy poliftowe c63 sedan i wiem co pisze.
Nic poza sprężynami zawieszenia i tulejami tylnych sanek(tylko w polifcie przedlift ma zwykłe) oraz naturalnie hamulcami nie jest inne jak w zwykłych w204.
Może wyszczególnie takie same masz wszystkie przednie wahacze, wszystkie tylne wahacze i tuleje zawieszenia., poduszki w tym silnika, amortyzatory itd.
Tylny zderzak jest identyczny jak pakiet amg inny ma tylko dyfuzor. Przedni zderzak jest inny przemodelowany. Błotniki i tył i przód masz identyczne na szerokość amg i zwykły w204.
Przednie błotniki wyglądają na szersze przez inaczej szerzej poprowadzony zderzak a w rzeczywistości są identyczne szerokością posiadają jedynie drobne przetłoczenie przy znaczku 6.3. Też się mocno zdziwiłem ale ściągaliśmy takie błotniki dla klienta po stłuczce bo nie chciał dopłacać za oryginał. Zderzak tył również zamawialiśmy i jest to to samo. Sprawdz sobie to co pisze w katalogach czèści zanim zaczniesz się upierać. Maska faktycznie jest inna posiada dodatkowe przetłoczenia garby.
http://allegro.pl/mercedes-benz-w204-32 ... ml#thumb/8" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu masz zwyklaka ze zderzakami amg.

ODPOWIEDZ