tony_rider ---> M3 E92
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
tony_rider ---> M3 E92
Siema, przedstawiam moje M3, auto o którym zawsze marzyłem, udało się w końcu to marzenie zrealizować, dodatkowo manual - taka jaką chciałem Dużo osób mi odradzało manuala, że to średniowiecze, ale już tak się uparłem Auto sprowadzone z USA, po niewielkiej przygodzie, jako że mam swój warszat blacharsko-lakierniczy nie stanowiło to dla mnie żadnego problemu, a wiem co mam W tym poście przedstawie dodatkowo przebieg napraw, szybko poszło
Na początek rozkodowany VIN:
Selection of COP relevant vehicles
Electronic Damper Control (EDC)
M Drive
Tire pressure display
Alarm system
Fold-in outside mirror
Integrated universal remote control
Rear chrome strip discontinued
Smoker package
Seat adjuster, electric, with memory
Ski bag
Adjuster, backrest width
Seat heating driver/passenger
Armrest front, retractable
Int. strips, Alu Shadow, linear polished
Interior mirror with digital compass
Park Distance Control (PDC), rear
Rain sensor
Light package
High-beam assistant
Navigation system Professional
Expanded BMW Online Information
BMW Online
Voice control
Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
Radio Bavaria C Business
Area-Code 1 for DVD
BMW TeleServices
Control for Teleservices
USB/Audio interface
Traffic Information
Individual audio system
High gloss shadow line
Competition package
Telematics access request,country-spec.
Control unit COP
Dummy-SALAPA
Interior mirror with automatic-dip
Xenon Light
Adaptive Headlights
Automatic air conditioning
Cruise control
Emergency release, luggage compartment BMW US Radio
Headlining anthracite
Acoustic belt warning
Language version English
Radio frequency 315 MHz
No i teraz fotki
Najpierw z aukcji z USA:
Kilka fotek po wymianie uszkodzonych elementów zawieszenia, poprawie kilku drobiazgów i pierwsze testy drogowe
Teraz kilka po naprawie blacharskiej błotnika i z przygotowania do lakierowania i lakierowania… Stwierdziłem że nie będę jej ciął i wymieniał poszycia, jakby nie wyszło to zawsze można kiedys to wymienić, ale wyszło uważam git
No i stan obecny, już po wszystkich naprawach
Ogólnie jestem mega zadowolony z zakupu, udało się ze auto ma jeszcze kilka fajnych dodatków, między innymi koła BBS, karbonowe nakładki na lusterka, jakiś sportowy układ wydechowy, bez katów, przód ESS z x-pipem, tył jakiejś nieznanej mi firmy, no i karbonowy dach. Orientuje się ktoś czy taki karbon dach to jest dodatkowa fabryczna opcja czy ktoś sobie to później wyrzeźbił raczej ?
Jeszcze takie pytanie do posiadaczy M3, ile wam Palą te auta? Nie wiem czy moja coś może przez ten wydech nie pali za dużo, bo średnie spalanie nie bardzo chce mi zejsć poniżej 20 litrów, przy w miare normalnej jedzie Rozkminiam jeszcze czy nie mam przypadkiem problemu z pracą silnika na wolnych obrotach na zimnym coś przez ten wydech, pisałem o tym w innym temacie, może ktoś coś pomoże? Brak katów może mieć wpływ na pracę zimnego silnika?
Pozdr!
Na początek rozkodowany VIN:
Selection of COP relevant vehicles
Electronic Damper Control (EDC)
M Drive
Tire pressure display
Alarm system
Fold-in outside mirror
Integrated universal remote control
Rear chrome strip discontinued
Smoker package
Seat adjuster, electric, with memory
Ski bag
Adjuster, backrest width
Seat heating driver/passenger
Armrest front, retractable
Int. strips, Alu Shadow, linear polished
Interior mirror with digital compass
Park Distance Control (PDC), rear
Rain sensor
Light package
High-beam assistant
Navigation system Professional
Expanded BMW Online Information
BMW Online
Voice control
Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN
Radio Bavaria C Business
Area-Code 1 for DVD
BMW TeleServices
Control for Teleservices
USB/Audio interface
Traffic Information
Individual audio system
High gloss shadow line
Competition package
Telematics access request,country-spec.
Control unit COP
Dummy-SALAPA
Interior mirror with automatic-dip
Xenon Light
Adaptive Headlights
Automatic air conditioning
Cruise control
Emergency release, luggage compartment BMW US Radio
Headlining anthracite
Acoustic belt warning
Language version English
Radio frequency 315 MHz
No i teraz fotki
Najpierw z aukcji z USA:
Kilka fotek po wymianie uszkodzonych elementów zawieszenia, poprawie kilku drobiazgów i pierwsze testy drogowe
Teraz kilka po naprawie blacharskiej błotnika i z przygotowania do lakierowania i lakierowania… Stwierdziłem że nie będę jej ciął i wymieniał poszycia, jakby nie wyszło to zawsze można kiedys to wymienić, ale wyszło uważam git
No i stan obecny, już po wszystkich naprawach
Ogólnie jestem mega zadowolony z zakupu, udało się ze auto ma jeszcze kilka fajnych dodatków, między innymi koła BBS, karbonowe nakładki na lusterka, jakiś sportowy układ wydechowy, bez katów, przód ESS z x-pipem, tył jakiejś nieznanej mi firmy, no i karbonowy dach. Orientuje się ktoś czy taki karbon dach to jest dodatkowa fabryczna opcja czy ktoś sobie to później wyrzeźbił raczej ?
Jeszcze takie pytanie do posiadaczy M3, ile wam Palą te auta? Nie wiem czy moja coś może przez ten wydech nie pali za dużo, bo średnie spalanie nie bardzo chce mi zejsć poniżej 20 litrów, przy w miare normalnej jedzie Rozkminiam jeszcze czy nie mam przypadkiem problemu z pracą silnika na wolnych obrotach na zimnym coś przez ten wydech, pisałem o tym w innym temacie, może ktoś coś pomoże? Brak katów może mieć wpływ na pracę zimnego silnika?
Pozdr!
- Sieniek
- Posty: 184
- Rejestracja: sob mar 22, 2014 02:41
- Auto: BMW M3 E46/Yamaha R1
- Lokalizacja: Lubuskie
Re: m3 e92 -> tony
Karbonowy dach to seria, wszystko git, mi tylko klapa nie pasuje i ja osobiście wolałbym DKG
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.” ― Jeremy Clarkson
Re: m3 e92 -> tony
Zastanawiam jak to jest, że marzyłeś o tym aucie od dawna, a teraz się pytasz czy karbonowy dach to samoróbka.
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: m3 e92 -> tony
Kompletacja bardzo fajna, powodująca, że paskudne wnętrze e92 staje się nieco bardziej znośne. Uszkodzenia bez tragedii. CH-Ry fajnie siedzą na e92.
Natomiast dla mnie osobiście zdecydowanie na duży minus ta klapa ciosana siekierą no i ten manual.
Jeździłeś DKG dla porównania?
Natomiast dla mnie osobiście zdecydowanie na duży minus ta klapa ciosana siekierą no i ten manual.
Jeździłeś DKG dla porównania?
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: m3 e92 -> tony
Jakoś informacje na temat dachu umknęły mi... nigdzie nie mogłem sie o tym doczytać, chociaż widać po tym jak to jest zrobione że to raczej nie samoróba Jest jeszcze kilka rzeczy których nie czaje w tym aucie np. co daje przycisk POWER? No i co daje tryb MDM, w którym auto zachowuje sie jak przy narmalnie włączonej kontroli trakcji ??
Co do klapy, jest rzeczywiście słaba, niedługo wleci OEM
Niestety nie miałem do tej pory przyjemności przejechać się jakimkolwiek BMW ze skrzynią DKG Tak czy owak, naprawdę lubie to że mam w tym aucie lewarek
Co do klapy, jest rzeczywiście słaba, niedługo wleci OEM
Niestety nie miałem do tej pory przyjemności przejechać się jakimkolwiek BMW ze skrzynią DKG Tak czy owak, naprawdę lubie to że mam w tym aucie lewarek
Re: m3 e92 -> tony
Jak nie wiesz takich rzeczy to raczej masz małą widzę o bmw M
Google 5s i wszytko będzie jasne
Co do auta ładnie się prezentuje szczególnie na tej feldze!
Co do klapy to dyskusyjne i ewidentnie nawiązuje do "kaczego kupra" z porsche carrery RS.
Napewno oryginalnie:)
Google 5s i wszytko będzie jasne
Co do auta ładnie się prezentuje szczególnie na tej feldze!
Co do klapy to dyskusyjne i ewidentnie nawiązuje do "kaczego kupra" z porsche carrery RS.
Napewno oryginalnie:)
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: m3 e92 -> tony
Siema,
troche zmian w aucie,
wleciała normalna klapa Jednak rzeczywiście tego potrzebowało to auto Ale sami oceńcie... Oprócz tego na tył dwie nowe opony bo na starych bridgestoneach z 2011 roku średnio się jeździło Wrzucam jeszcze kilka fotek wydechu i całego auta
Wielka prośba, mógłby mi ktoś zmierzyć wymiary gdzie ma być znaczek M3 na klapie ?
No i pytanie, czy M3 oryginalnie wychodzą bez lotki??
Pozdr
troche zmian w aucie,
wleciała normalna klapa Jednak rzeczywiście tego potrzebowało to auto Ale sami oceńcie... Oprócz tego na tył dwie nowe opony bo na starych bridgestoneach z 2011 roku średnio się jeździło Wrzucam jeszcze kilka fotek wydechu i całego auta
Wielka prośba, mógłby mi ktoś zmierzyć wymiary gdzie ma być znaczek M3 na klapie ?
No i pytanie, czy M3 oryginalnie wychodzą bez lotki??
Pozdr
- --==maly==----
- Posty: 2508
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: m3 e92 -> tony
Jeszcze koniecznie spoiler na klape najlepiej carbonowy performance.
- Pawel_M3GT
- Posty: 2058
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: m3 e92 -> tony
Czarna, manual , czarne kola - moj ideal.
Dopiero zaczela wygladac z normalna klapa.
Koncowe tlumiki srednio mi sie podobaja , amerykanie czesto nie umieja zrobic optycznie ladnego tlumika.. bo jednak fajnie by bylo jakby oprocz tego, ze brzmi, tez wygladal. Jak to wszytko pracuje? glosna jest ??
Fajny diabel gratulacje.
aha, jak bedziesz zmienial opony zaloz czarne odwazniki
Dopiero zaczela wygladac z normalna klapa.
Koncowe tlumiki srednio mi sie podobaja , amerykanie czesto nie umieja zrobic optycznie ladnego tlumika.. bo jednak fajnie by bylo jakby oprocz tego, ze brzmi, tez wygladal. Jak to wszytko pracuje? glosna jest ??
Fajny diabel gratulacje.
aha, jak bedziesz zmienial opony zaloz czarne odwazniki
Re: m3 e92 -> tony
Masz x pipa ESS z przesunietym iksem w strone szkrzyni biegow podobnie jaku mnie.
Koncowe to Billy Boat, ja mam OEM moda.
Musi sie to drzec niemilosernie.
Mozesz sprawdzic jeszcze czy poprzedni wlasnicie nie zmienil kola pasowego bo to u nich popularny mod ktory ja tez mam.
Wydaje mi sie jest tam wgrany jakis program bo ktos kto robi takie mody pewnie by go zrobil.
MIerzyles sie z seryjny powerem jakims?
Albo z seryjnym bez katow/na akrapie pelnym ?
Koncowe to Billy Boat, ja mam OEM moda.
Musi sie to drzec niemilosernie.
Mozesz sprawdzic jeszcze czy poprzedni wlasnicie nie zmienil kola pasowego bo to u nich popularny mod ktory ja tez mam.
Wydaje mi sie jest tam wgrany jakis program bo ktos kto robi takie mody pewnie by go zrobil.
MIerzyles sie z seryjny powerem jakims?
Albo z seryjnym bez katow/na akrapie pelnym ?
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: m3 e92 -> tony
Fakt auto jest mega głośne, ale mega dobrze głośne Które koło pasowe masz na myśli? To na wale korbowym? Co ten mod ma dać ??
Auto miało dłubane przy programie i jak się okazało był to powód wywalania błędów przez auto na nienagrzanym silniku, auto dostało teraz najnowszy soft i program do sterownika silnika i problem wreszcie zniknął:)
Nie miałem okazji próbować się z żadną inną M,
Postaram się niedługo wrzucić jakiś filmik jak to gada
Pozdr
Auto miało dłubane przy programie i jak się okazało był to powód wywalania błędów przez auto na nienagrzanym silniku, auto dostało teraz najnowszy soft i program do sterownika silnika i problem wreszcie zniknął:)
Nie miałem okazji próbować się z żadną inną M,
Postaram się niedługo wrzucić jakiś filmik jak to gada
Pozdr
Re: m3 e92 -> tony
Kolo pasowe od napedzania wspomagania i klimy . To duze . Zobacz czy masz seryjne .
Ma dac 2.5 konia i 10 niuta i ze lepiej bedzie sie wkrecac na obroty.Przynajmniej moje . Takie kolo to 1000 zl jest warte.
Jaki blad ci wyskakiwal ? Moze to bylo od tego ze nie masz katalizatorow.
Teraz jak wgrales najnowszy soft to juz nie masz programu jesli przedtem bym robiony.
Jaki program dostalo ? Czy ktos poprostu wylaczyl ze blad nie wyskakuje .
Ma dac 2.5 konia i 10 niuta i ze lepiej bedzie sie wkrecac na obroty.Przynajmniej moje . Takie kolo to 1000 zl jest warte.
Jaki blad ci wyskakiwal ? Moze to bylo od tego ze nie masz katalizatorow.
Teraz jak wgrales najnowszy soft to juz nie masz programu jesli przedtem bym robiony.
Jaki program dostalo ? Czy ktos poprostu wylaczyl ze blad nie wyskakuje .
-
- Posty: 193
- Rejestracja: pt gru 27, 2013 15:52
- Auto: BMW
Re: m3 e92 -> tony
2b0d - regulator biegu jałowego, po 2-4 sekundach pracy na zimnym auto wpadało w tryb awaryjny i szarpało silnikiem, wkręcał się do max 4000 obr. Wgrany najnowszy soft i problem zniknął
Katów nie mam dalej a błędu nie ma, także raczej to nie ma związku
Katów nie mam dalej a błędu nie ma, także raczej to nie ma związku
Re: m3 e92 -> tony
Tak sie nieco glupio zapytam, jak mozna wgrac najnowszy soft?tony_rider pisze:2b0d - regulator biegu jałowego, po 2-4 sekundach pracy na zimnym auto wpadało w tryb awaryjny i szarpało silnikiem, wkręcał się do max 4000 obr. Wgrany najnowszy soft i problem zniknął
Katów nie mam dalej a błędu nie ma, także raczej to nie ma związku
Re: m3 e92 -> tony
Jedz do aso . Moze to zajac kilka godzin .