witam serdecznie wszystkich jestem tu nowy i natrafiłem na problem i szukam rozwiązania wśród ludzi znających temat
zakupiłem silnik s50b30 wraz z ori skrzynią 5b z m3 e36
chcę to wszystko włożyć do swojej e36
i teraz pytanie czy po zastosowaniu wały z 2,8 i półosiek zepnę to razem wraz z dyfrem szperą z 3,2 czyli s50b32
wiem że jest inaczej mocowany wał do dyfra oraz różnica w mocowaniu dyfra do belki ale czy po zastosowaniu dekla z duzej głowy zamontuję go w do wózka nie m3?
oraz jak ma się sprawa z półosiami z 2,8 do szpery z 3,2?
POMOCY s50b30
- Norberte30
- Posty: 252
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013 20:18
- Auto: M3 e36 3.2 SMG Estoril
- Lokalizacja: Warszawa
Re: POMOCY s50b30
Półosie na bank nie pasują, a reszta nie wiem, może ktoś będzie pomocny
- Pawel_M3GT
- Posty: 2066
- Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
- Auto: E36 M3 S54
- Lokalizacja: ///M
Re: POMOCY s50b30
Troche nie rozumiem.white devil pisze:
wiem że jest inaczej mocowany wał do dyfra oraz różnica w mocowaniu dyfra do belki ale czy po zastosowaniu dekla z duzej głowy zamontuję go w do wózka nie m3?
ogolnie mozesz poskladac wszystko w kilku wariantach i np. :
1. ( skrzynia 5b )podzespoly z 2.8/2.5 czyli wal poloski wozek most ( opcja najtansza i najslabsza )
2. ( skrzynia 5b ) M3 3.0 - wal most ( srednia glowa ) poloski 3.0 lub 3.2 ( pasuja te i te )
3. ( skrzynia 5b ) wal z 3.0 most najwieksza glowa typ210 poloski 3.0 lub 3.2 wozek tylko i wylacznie 3.2
4. ( skrzynia 6b ) wal z 3.2 most najwieksza glowa 210 poloski 3.0/3.2 wozek 3.2
5 ( skrzynia 6b ) wal z 3.2 do most srednia glowa z 3.0 typ 188 poloski 3.0/3.2 wozek z 3.0 ( ten z 2.8 tez bedzie pasowal bo obudowa mostu jest taka sama jak w 325/328 )
mozna jeszcze pozamieniac mosty 3.0 / 325 i 328 przekladajac flansze boczne i przednia. Czyli do m3 3.0 mozemy zamontowac most z 325 zmieniajac flansze na te z mostu M3 i na odwrot.