EDC / Nivo itp
Re: EDC / Nivo itp
Podepnę się pod temat.Jakiś czas temu odebrałem amortyzatory z regeneracji w Nagengaście i szykuję się do montażu.
Pytanka:
-Czy podczas montażu tylnych amorów trzeba jakoś specjalnie odpowietrzać układ NIVO,jest jakaś procedura na to, czy nastąpi to samoistnie ?
-Ile powinienem zakupić płynu płynu CHF 11S ( o ile dobrze doczytałem w tym wątku)do wspomagania/NIVO ? .Podczas demontażu wyciekło z przewodów około 300 ml.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
Pytanka:
-Czy podczas montażu tylnych amorów trzeba jakoś specjalnie odpowietrzać układ NIVO,jest jakaś procedura na to, czy nastąpi to samoistnie ?
-Ile powinienem zakupić płynu płynu CHF 11S ( o ile dobrze doczytałem w tym wątku)do wspomagania/NIVO ? .Podczas demontażu wyciekło z przewodów około 300 ml.
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

Re: EDC / Nivo itp
witam układ odpowietrzy się sam a co do płynu w calkoowicie pusty układ wchodzi ok. 3 litrów pozdrawiam
Re: EDC / Nivo itp
Dziękujęstekmen pisze:witam układ odpowietrzy się sam a co do płynu w calkoowicie pusty układ wchodzi ok. 3 litrów pozdrawiam

E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

Re: EDC / Nivo itp
Witaj ile zapłaciłeś za regenerację jak można wiedzieć??ciah pisze:Podepnę się pod temat.Jakiś czas temu odebrałem amortyzatory z regeneracji w Nagengaście i szykuję się do montażu.
Re: EDC / Nivo itp
Żadna tajemnica - regeneracja 4 amortyzatorów z kompletem odboi i ochraniaczy na tylną oś ( przednie nowe miałem swoje) z przesyłką ok 2400 PLN. Pisemna gwarancja dwa lata. Miły kontakt, rzeczowe informacje, a o jakości usługi odpowiem pewnie po sezonie/dwóch lub 12-16 kkm , bo tyle mniej/więcej przejeżdżam przez dwa sezony.Gregor/// pisze:Witaj ile zapłaciłeś za regenerację jak można wiedzieć??ciah pisze:Podepnę się pod temat.Jakiś czas temu odebrałem amortyzatory z regeneracji w Nagengaście i szykuję się do montażu.
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

Re: EDC / Nivo itp
Dzięki za info. Może się zobaczymy na jakiś spocie. Pozdro
Re: EDC / Nivo itp
mam tez problem z EDC/Nivo w moim Touringu
cieknie płyn gdzieś z okolic tylnej osi... podobno w większości przypadków cieknie z zaworu regulatora Nivo http://www.realoem.com/bmw/diagrams/o/q/5.png" onclick="window.open(this.href);return false; numer 6
czy ktoś z Was regenerował ta część?
znalazłem taki temat o tym
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/508927" onclick="window.open(this.href);return false; - gdzie piszą ze się da
o-ringi da się dobrać i powymieniać
gra warta świeczki bo nowy zawór kosztuje ok 1100zł
może ktoś z Was ma taki zawór na sprzedaż? miał z nim styczność?
cieknie płyn gdzieś z okolic tylnej osi... podobno w większości przypadków cieknie z zaworu regulatora Nivo http://www.realoem.com/bmw/diagrams/o/q/5.png" onclick="window.open(this.href);return false; numer 6
czy ktoś z Was regenerował ta część?
znalazłem taki temat o tym
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/508927" onclick="window.open(this.href);return false; - gdzie piszą ze się da
o-ringi da się dobrać i powymieniać
gra warta świeczki bo nowy zawór kosztuje ok 1100zł
może ktoś z Was ma taki zawór na sprzedaż? miał z nim styczność?
Re: EDC / Nivo itp
Ale masz pewność że to ten zawór u ciebie czy nie?? U mnie tez nivo szaleje ale mam zamiar zrobic przegląd tego ustrojstwa niedłługo.
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
Re: EDC / Nivo itp
pewności na razie nie mam. tylko domysły - poparte doświadczeniem osoby która mi to będzie robiła, a zna się na BMW jak mało kto.
dojście do tego regulatora jest dosyć ciężkie, dlatego dopiero jak w pt pojadę i wezmą auto to bedę wiedział na 100% czy zawór czy może przewody gdzieś
dojście do tego regulatora jest dosyć ciężkie, dlatego dopiero jak w pt pojadę i wezmą auto to bedę wiedział na 100% czy zawór czy może przewody gdzieś
Re: EDC / Nivo itp
Dobrze było by umyć wszystko od spodu myjką ( u mnie przez cieknący amor tylni praktycznie cały wahacz i część przewodów taplał się w płynie..), wtedy łatwiej będzie zlokalizować wyciek.Majkel_ pisze:pewności na razie nie mam. tylko domysły - poparte doświadczeniem osoby która mi to będzie robiła, a zna się na BMW jak mało kto.
dojście do tego regulatora jest dosyć ciężkie, dlatego dopiero jak w pt pojadę i wezmą auto to bedę wiedział na 100% czy zawór czy może przewody gdzieś
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

Re: EDC / Nivo itp
a jest mozliwosc ze plyn moze wyciekac z gruszki?
Re: EDC / Nivo itp
Zapewne wina zaworu. Kup używany z jakiegokolwiek e34 z nivo.
Po wymianie zaworu trzeba pamiętać o prawidłowym ustawieniu fabrycznego poziomu "0" zaworu, jest do tego specjalny punkt na zaworze inaczej auto będzie za wysoko lub za nisko.
Po wymianie zaworu trzeba pamiętać o prawidłowym ustawieniu fabrycznego poziomu "0" zaworu, jest do tego specjalny punkt na zaworze inaczej auto będzie za wysoko lub za nisko.
Re: EDC / Nivo itp
Do wysyłki i regeneracji nie ściągałem piast - raz nie miałem ku temu warunków, dwa nie było najmniejszego powodu- piasty/łożyska mam w bardzo dobrym stanie. Oczywiście dostałem pytanie od Nagengastu w tej sprawie - z założonymi piastami przednie amortyzatory niestety nie mogły być piaskowane i jednocześnie malowane proszkowo, więc po uzgodnieniu zostały tylko oczyszczone mechanicznie i pomalowane ,,na mokro'' ( generalnie nie wymagały jakichś większych ingerencji w wygląd zewnętrzny).Venom pisze:Ciah, a musiałeś zdejmować piasty z przednich amorów czy nie?
E12 525 man. '79-fajna babka była
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =
w dobrych rękach/ ***** [*]
E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38
...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju
E32 735 man. '91+ weitec + koni sport =

E39 540i 6b man '96 - niezłe było
...Avus Blue S38B38

...Jerez Schwarz Rockatansky na kiju

Re: EDC / Nivo itp
ciekawa rzecz miała miejsce w moim aucie.
ostatnio zakupiłem interfejs diagnostyczny, po podłączeniu elegancko nawiązał łączność z autem
było kilka jakiś starych błędów - w tym m.in do czujnika prędkości - czy jakoś tak - wszystkie usunąłem
i teraz najlepsze po usunięciu błędów - ożyło EDC!!
elegancko świeci się przełącznik przy zegarach na zielono! przełączą z P na S i S na P
CZAD! a już chciałem kombinować jak to usunąć
więc jako komuś EDC nie działa niech najpierw błędy wykasuje - bo z błędami nie działa
ostatnio zakupiłem interfejs diagnostyczny, po podłączeniu elegancko nawiązał łączność z autem
było kilka jakiś starych błędów - w tym m.in do czujnika prędkości - czy jakoś tak - wszystkie usunąłem
i teraz najlepsze po usunięciu błędów - ożyło EDC!!

elegancko świeci się przełącznik przy zegarach na zielono! przełączą z P na S i S na P
CZAD! a już chciałem kombinować jak to usunąć

więc jako komuś EDC nie działa niech najpierw błędy wykasuje - bo z błędami nie działa