Bmw e39 M5 1999
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Bmw e39 M5 1999
Hej,
witam Was wszystkich. Poprzednio jeździłem całkiem ładną 540i w manualu z kilkoma smaczkami (m.in. Eisenmann Race). Auto niestety miało kolizję, ubezpieczyciel ogłosił szkodę całkowitą, no i zacząłem zastanawiać się co dalej. Jako, że dwa moje poprzednie auta to takie prawie ///M (przed 540 miałem całkiem solidnie zdłubane e36 328i), powiedziałem sobie, że kolejne auto musi być już ze stajni ///M.
No i stało się, auto kupiłem od forumowicza Franka (nota bene to już moje drugie auto od niego ).
Poniżej fotki auta, które mam u siebie od soboty, kilka fotek jeszcze poprzedniego właściciela, te gorsze jakościowo moje, ale jak znajdę chwilę postaram się coś sensownego cyknąć - na razie nawał roboty i krótki dzień skutecznie mi to utrudniają.
Auto ma na ten moment 224k km przebiegu, vanos imo cichy, ogólnie auto zdrowe i zadbane przez poprzedniego właściciela.
Poniżej rozkodowany vin:
Type code DE91
Type M5 (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S62
Cubical capacity 5.00
Power 294
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery WALK NAPPA/SCHWARZ (M3SW)
Prod. date 1999-09-01
Order options
No. Description
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
326 REAR SPOILER, DELETION
352 DOUBLE GLAZING
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
Order options
No. Description
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
326 REAR SPOILER, DELETION
352 DOUBLE GLAZING
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
Information
No. Description
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
464 SKIBAG
473 ARMREST, FRONT
602 ON-BOARD MONITOR WITH TV
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
774 INDIVIDUAL WOOD TRIM
Auto doposażone w:
- oznaczenia modelu ( listwy boczne i emblemat tył)
- tylny spoiler
- oryginalny zestaw doposażenia z aso w wykończenie wnętrza S434A - MATTCHROM - dostępny dla M5 od 03/1999
- czarne nerki
- przyciemnienie szyb tylnych
- Ekran navi 16:9 + czytnik MKIII w bagażniku oraz tuner 16:9
- Tłumiki końcowe szwajcarskiej firmy Dähler (dla której wydechy produkuje Eisenmann - nawet tabliczki im się nie chce zmieniać )
I jeszcze taka mała próbka tych Dahlerów, kręcone co prawda komórką ale coś tam odrobinę oddaje
http://www.youtube.com/watch?v=0fog7fOmNmg
witam Was wszystkich. Poprzednio jeździłem całkiem ładną 540i w manualu z kilkoma smaczkami (m.in. Eisenmann Race). Auto niestety miało kolizję, ubezpieczyciel ogłosił szkodę całkowitą, no i zacząłem zastanawiać się co dalej. Jako, że dwa moje poprzednie auta to takie prawie ///M (przed 540 miałem całkiem solidnie zdłubane e36 328i), powiedziałem sobie, że kolejne auto musi być już ze stajni ///M.
No i stało się, auto kupiłem od forumowicza Franka (nota bene to już moje drugie auto od niego ).
Poniżej fotki auta, które mam u siebie od soboty, kilka fotek jeszcze poprzedniego właściciela, te gorsze jakościowo moje, ale jak znajdę chwilę postaram się coś sensownego cyknąć - na razie nawał roboty i krótki dzień skutecznie mi to utrudniają.
Auto ma na ten moment 224k km przebiegu, vanos imo cichy, ogólnie auto zdrowe i zadbane przez poprzedniego właściciela.
Poniżej rozkodowany vin:
Type code DE91
Type M5 (EUR)
Dev. series E39 ()
Line 5
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine S62
Cubical capacity 5.00
Power 294
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416)
Upholstery WALK NAPPA/SCHWARZ (M3SW)
Prod. date 1999-09-01
Order options
No. Description
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
326 REAR SPOILER, DELETION
352 DOUBLE GLAZING
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
Order options
No. Description
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
326 REAR SPOILER, DELETION
352 DOUBLE GLAZING
403 GLAS ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
629 CAR TELEPHONE (GSM) W CARD READER FRONT
672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION
775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
Information
No. Description
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
464 SKIBAG
473 ARMREST, FRONT
602 ON-BOARD MONITOR WITH TV
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
774 INDIVIDUAL WOOD TRIM
Auto doposażone w:
- oznaczenia modelu ( listwy boczne i emblemat tył)
- tylny spoiler
- oryginalny zestaw doposażenia z aso w wykończenie wnętrza S434A - MATTCHROM - dostępny dla M5 od 03/1999
- czarne nerki
- przyciemnienie szyb tylnych
- Ekran navi 16:9 + czytnik MKIII w bagażniku oraz tuner 16:9
- Tłumiki końcowe szwajcarskiej firmy Dähler (dla której wydechy produkuje Eisenmann - nawet tabliczki im się nie chce zmieniać )
I jeszcze taka mała próbka tych Dahlerów, kręcone co prawda komórką ale coś tam odrobinę oddaje
http://www.youtube.com/watch?v=0fog7fOmNmg
Re: Bmw e39 M5 1999
Super,wiele lat taka jeździłem.Zazdroszczę tego uczucia radości po kupnie wymarzonego auta.Często nie mija nigdy
Pozdro.
Pozdro.
KM5
Re: Bmw e39 M5 1999
Czytalem cały Twoj temat na forum 5er - gratuluje zakupu, fajnie że w końcu prawdziwe M!
Z vinu widać, że bardzo anonimowy egzemplarz, nawet bez lotki tylnej.
Bezawaryjności! - pewnie przy Twoich rocznych przebiegach dużo sie nie zepsuje.
Z vinu widać, że bardzo anonimowy egzemplarz, nawet bez lotki tylnej.
Bezawaryjności! - pewnie przy Twoich rocznych przebiegach dużo sie nie zepsuje.
Re: Bmw e39 M5 1999
dobrze trafiony zakup beta ładnie zadbana
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e39 M5 1999
Hej, z racji, że auto przeszło mały detailing i zabezpieczenie lakieru przed zimą postanowiłem wrzucić kilka fotek zrobionych wieczorową porą
Życzę miłego oglądania!
Życzę miłego oglądania!
-
- Posty: 34
- Rejestracja: czw gru 09, 2010 20:30
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
- Kontakt:
Re: Bmw e39 M5 1999
Piękne zdjęcia
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e39 M5 1999
Wrzucam nieco rozjaśnioną wersję fotek, może teraz będzie lepiej
Re: Bmw e39 M5 1999
e39540 auto pewnie fajne ale jakość fot nadal nie powala , proponuje nową sesję w dzień i na pewno będzie dużo lepiej
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e39 M5 1999
Ehhh, podejście trzecie, takie dziś piękne słońce nad Warszawą
Tym razem na pewno są jasne, niestety fotograf ze mnie kiepski i sprzętu (fotograficznego ) też jakiegoś nadzwyczajnego nie posiadam
Auto jest u mnie trochę ponad 1.5 miesiąca, zrobiłem nim jak dotąd 2100 kilometrów, spalanie na poziomie 20 litrów po mieście w trasie myślę 12-13
Auto szybsze, głośniejsze, twardsze i bardziej brutalne od 540i
Różnice w przyspieszeniu 100-200 km/h to około 3-3.5 sekundy, a to już sporo
Konsumpcja oleju w normie, chociaż przy miejskim i dość dynamicznym stylu jazdy jest chyba nieco wyższa od wartości podawanych przez Franka (on latał więcej po autostradach), dodatkowo ja dużo hamuje silnikiem (a słyszałem kilka opinii, że może to zwiększać konsumpcję - choć nie mam zielonego pojęcia czemu)
I trochę Dahlerów na postoju
http://www.youtube.com/watch?v=-o2otwNC ... e=youtu.be
Tym razem na pewno są jasne, niestety fotograf ze mnie kiepski i sprzętu (fotograficznego ) też jakiegoś nadzwyczajnego nie posiadam
Auto jest u mnie trochę ponad 1.5 miesiąca, zrobiłem nim jak dotąd 2100 kilometrów, spalanie na poziomie 20 litrów po mieście w trasie myślę 12-13
Auto szybsze, głośniejsze, twardsze i bardziej brutalne od 540i
Różnice w przyspieszeniu 100-200 km/h to około 3-3.5 sekundy, a to już sporo
Konsumpcja oleju w normie, chociaż przy miejskim i dość dynamicznym stylu jazdy jest chyba nieco wyższa od wartości podawanych przez Franka (on latał więcej po autostradach), dodatkowo ja dużo hamuje silnikiem (a słyszałem kilka opinii, że może to zwiększać konsumpcję - choć nie mam zielonego pojęcia czemu)
I trochę Dahlerów na postoju
http://www.youtube.com/watch?v=-o2otwNC ... e=youtu.be
Re: Bmw e39 M5 1999
Co do tego wyższego spalania oleju, to jak hamujesz silnikiem z rury wydechowej wychodzą takie "niebieskie" kłęby dymu albo czuć w samochodzie spalony olej?
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e39 M5 1999
Szczerze to czuć nie czuję spalonego oleju, natomiast co do kłębów dymu, to nie widzę ich za bardzo, bo jednak z miejsca kierowcy trudno to dostrzec
Napewno jedną rzeczą, która kosztowała mnie grosze, a którą udało się ogarnąć ostatnio to korek wlewu oleju, wokół którego zaczęło mi się ostatnio nieco pocić. Nie wpłynęło to jakoś znacznie zapewne, niemniej ilekroć machy nie podniosłem to było wyraźnie zapocone
Napewno jedną rzeczą, która kosztowała mnie grosze, a którą udało się ogarnąć ostatnio to korek wlewu oleju, wokół którego zaczęło mi się ostatnio nieco pocić. Nie wpłynęło to jakoś znacznie zapewne, niemniej ilekroć machy nie podniosłem to było wyraźnie zapocone
Re: Bmw e39 M5 1999
Fajna, poprawna M5.
Nie wiem gdzie robiłeś detailing, ale już na tych zdjęciach widać, że niezbyt się postarali... chyba, że Ty go już tak zajechałeś (lakier)
Nie wiem gdzie robiłeś detailing, ale już na tych zdjęciach widać, że niezbyt się postarali... chyba, że Ty go już tak zajechałeś (lakier)
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e39 M5 1999
Wiesz, ten detailing to takie nieco szumne określenie z mojej strony, tak naprawdę auto zostało solidnie umyte ręcznie i lakier został zabezpieczony na zimę.
Jakiś poważniejszy detailing ew. na wiosnę
Jakiś poważniejszy detailing ew. na wiosnę
- e39540
- Posty: 152
- Rejestracja: pt kwie 20, 2012 23:07
- Auto: E60 M5 LCI; E61 520d LCI
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Bmw e39 M5 1999
Takie tam kilka przejazów w warunkach ograniczonej trakcji (zimówki i niska temperatura)
http://www.youtube.com/watch?v=2-yjptXp ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=2-yjptXp ... e=youtu.be
Re: Bmw e39 M5 1999
Bardzo fajnie pracuje. Nie drze się za mocno a mruczy ciutkę jak bulgot AMG - dobrze to słyszę?
Konrad
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ktd.eu" onclick="window.open(this.href);return false;