Wyscigowe M3 3.2

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » pt lut 11, 2011 02:34

kostek_ja pisze:
Pawel_M3GT pisze:Chodzi o osloniecie przed woda??

Auto wyscigowe po wodzie raczej nie jezdzi, a jak jezdzi to bardzo bardzo rzadko, wiec nie ma wiekszego problemu z utrzymaniem uniballa w dobrym stanie.
Chodzi generalnie o wszelaki syf. Moje uniballe się po prostu zapiekły po dosyć małym przebiegu. Ale szczerze to się nie znam. Może po każdym wyścigu/treningu wystarczy je czymś psiknąć.
Jest to element o ktory trzeba szczegolnie dbac i czyscic, wyscigowym autem nie jezdzi sie po wodzie i syfie jaki jest na drogach, przewaznie jest to jazda po suchym torze kilka lub kilkanascie razy do roku wiec problem nie jest tak uciazliwy.
Miedzy innymi dlatego, uniballe nie sa dobrym pomyslem na ulice.

Podejrzewam, ze miales je w tylnych wahaczach ( tzw. "patyk" ) , mozna kupic tez taki wahacz z regulacja ale bez uniballa, ktory nadaje sie na ulice.

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Foinix » wt mar 22, 2011 09:33

projekt bardzo mi się podoba, jest po prostu mega... sam bym chciał poskładać kiedyś coś podobnego...

to twój pierwszy taki projekt ? mam wrażenie, że już wcześniej miałeś coś podobnego... czy coś pomieszałem ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

JACEK_DRIFT
Posty: 28
Rejestracja: śr sie 25, 2010 23:56
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: JACEK_DRIFT » śr mar 30, 2011 23:47

Witam.Odnosnie drutu od przeplywki w innej srednicy niz oryginalna przeplywka to jakby to napisac jest to masakryczny drut.Nie ma prawa to dzialac.Albo montujesz przeplywke w seryjnej obudowie albo nie montujesz wcale.Bawilem sie kazdym mozliwym rozwiazaniem , ale dostarczanie ecu tak bzdurnych danych nie moze przyniesc nic dobrego.Trabki seryjne z ktorego silnika?Odnosnie przerobki dyfra na 40% to dane umowne.Jezeli w Klobudach to robil to pewnie T.Myszkier i jedyne co mogl Tobie powiedziec to ile kg ma szpera na kluczu dynamo.Nidy inaczej w sporcie sie nie podaje.Powodzenia z projektem .

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Foinix » ndz cze 05, 2011 15:21

jakaś aktualizacja ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » czw mar 29, 2012 23:55

Wreszcie cos sie ruszylo po dluzszej przerwie spowodowanej nieprzewidzianym wydatkiem.
Auto otrzymalo porzadna klatke ze wzmocnieniami w tych miejscach gdzie E36 tego bardzo potrzebuje.
Na dniach jedzie do lakiernika.
Nastepnym etapem bedzie zamontowanie zawieszen hamulcow itp.


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
rypik
Posty: 869
Rejestracja: pn paź 12, 2009 10:43
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: rypik » pt mar 30, 2012 11:53

Klatka duża. Nie montujesz nagrzewnicy, to co w deszczową pogodę będzie ?

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » pt mar 30, 2012 17:37

Nagrzewnicy oczywiscie nie bedzie, bo duzo wazy. Bedzie zalozony system wentylatorkow , do tego szyba popsikana plynem. Wystarczy. Zreszta w wyscigowym samochodzie jest tak goraco ze po kilku okrazeniach nie powinno nic parowac.
Co do klatki , jest to najwazniejszy element auta sportowego. Porzadna klatka i dobrze obspawane nadwozie nie rozjedzie sie po kilku latach. Nie mowiac juz o tym ze moze uratowac zycie.. Bude trzeba bylo wzmocnic w kilku wrazliwych miejscach takich jak mocowania dyfra czy mocowania tylnych amortyzatorow- to wyrywa od razu, szczegolnie przy tak sztywnym zawieszeniu.

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Dino444 » pt mar 30, 2012 19:37

A wazyłes klatke? Na jakie wyscigi szykujesz auto?
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Awatar użytkownika
Oleg
Moderator
Posty: 915
Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
Lokalizacja: Katowice

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Oleg » pt mar 30, 2012 20:37

Dino444 pisze:A wazyłes klatke? Na jakie wyscigi szykujesz auto?
Z tego co Paweł kiedyś pisał to do WSMP.
btw. klatka bardzo rozbudowana, wygląda porządnie ;)

OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN

RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » pt mar 30, 2012 23:40

Dino444 pisze:A wazyłes klatke? Na jakie wyscigi szykujesz auto?
Auto pojedzie w Wyscigowym Pucharze Polski.
Szczerze , nie pamietam, dowiem sie dokladnie i dam znac. W kazdym razie pamietam ze metr rury wazyl mniej niz sie spodziewalem.

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » wt lip 02, 2013 13:39

Samochod juz jezdzi. Zdjecia narazie tylko takie , M3 niedawno wyjechalo z warsztatu i musze ja najpierw porzadnie wyczyscic wtedy zrobie wiecej dokladnych zdjec.

Tak w skrocie :
Buda bez rdzy , bezwypadkowa bez szyberdachu , biala fabrycznie , pozbawiona zostala mat tlumiacych oraz sylikonu na zgrzewach - cala obspawana , bardzo rozbudowana klatka z certyfikatem posiadajaca wzmocnienia tam gdzie jest to konieczne , zastrzaly do kielichow przod tyl oraz do wozka mostu. Calosc mistrzowsko wymalowana i wygrzana w komorze bezpylowej.
Z budy wyciete zostaly wszelkie metalowe uchwyty , mocowania srubki itp ( uzbieralo sie wiaderko zlomu :D )
Innne niz seryjne zamocowanie kolumny kierowniczej - do klatki.
Silnik pochodzi z 3.2 cabrio z niskim przebiegiem , oczywiscie jest w swietnej kondycji.
Zawieszenie HR , uniballe , wozek Powerflexy , stabilizatory sportowe
Zbrojone przewody hamulcowe.
Karbonowy airbox ( caly z karbonu a nie laminat powleczony tylko karbonem jak w wiekszosci airboxow ) z duza srednica wlotu do puszki + wyscigowa elektronika alpha-N ( bez przeplywomierza , EWS , V max, odciecie 8100obr ) , odma do osobnego zbiorniczka.
Sportowe sprzeglo i kolo zamachowe
Usunieta pompa powietrza oraz klimatyzacja , nie posiada tez nagrzewnicy.
Sportowy uklad wydechowy robiony na zamowienie plus koncowy MK Motorsport.
Kola ultralekkie BBS RC 303 ze slikami
Sportowa wiazka samochodu robiona od podstaw ( seryjna wazyla ponad 20kg , obecna wazy ok 3kg ) , bezpieczniki i kaseta w srodku samochodu , trzy przekazniki pod maska - wszystko ograniczone do minimum.
Most 210 z nowa szpera 45% i krotkim przelozeniem glownym 3.91 zalany specjalnym olejem MOTUL
oraz wiele innych przemyslanych rozwiazan o ktorych zapomnialem
Duzo zamontowanych nowych czesci.


Niestety musze ja sprzedac i wyglada na to ze nawet sie nia nie zdaze przejechac :(
Jesli ktos jest zainteresowany naprawde porzadnie przygotowanym nowo zbudownym torowym M3 nie zajechanym w sporcie- zapraszam na PW.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt lip 02, 2013 16:41 przez Pawel_M3GT, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
Broder
Posty: 144
Rejestracja: pt paź 09, 2009 22:56
Lokalizacja: Wrocław / IOM
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Broder » wt lip 02, 2013 13:45

Swietny projekt, chcial bym miec mozliwosci zeby cos takiego sobie dlubac ;)
Powiedz mi jak wyglada u ciebie wystrojenie komputera z airboxem? Czy bedzie przeplywka? Jesli nie, to kto ogarnial/bedzie ogarniac, gdzie i jakie koszta ;)
Z czego tarcze i zaciski beda zastosowane?
Obrazek

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » wt lip 02, 2013 16:14

zaciski i tarcze seryjne z M3 - do sprintow w zupelnosci wystarczaja. Zreszta wielkie hamulce bez sportowego ABSu to raczej kiepski pomysl - beda caly czas blokowac kola. Te sa w zupelnosci wystarczajace.
Sterownik pracuje bez przeplywomierza - alpha N byl robiony kiedys w niemczech.

Awatar użytkownika
Foinix
Posty: 181
Rejestracja: pn mar 21, 2011 19:36
Auto: E36 M3 3.2
Lokalizacja: Osby, Sverige
Kontakt:

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Foinix » wt maja 19, 2015 20:43

hej, co się dzieje z tym projektem ? czy samochód staruje już w zawodach ?
“Nie znam stylu jazdy który nie jest ryzykowny. Każdy z nas musi się poprawiać. Każdy kierowca ma swój limit, mój limit jest troszkę dalej niż innych”
ś.p. Ayrton Senna da Silva

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: Wyscigowe M3 3.2

Post autor: Pawel_M3GT » ndz cze 07, 2015 16:41

Auto sprzedane. Bedzie jezdzic w mitrzostwach niemiec.

ODPOWIEDZ