Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Po długim czasie postanowiłem przedstawić i swoje M , jestem jego drugim właścicielem od nowości i co się rzadko zdarza w E36, samochód można powiedzieć cały czas jest serwisowany w ASO BMW .Jest z końca produkcji , po nim powstało już tylko 49 sztuk M3 a na drogi wyjechał dopiero w 2000r. przez 2 lata stał jako egzemplarz wystawowy w salonie .
Wyposażenie :
Numer podwozia WBSBG91090EW412**
Kod typu BG91
Typ M3 (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik S50
Pojemność skokowa 3.20
Moc 236
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ESTORILBLAU METALLIC (335)
Tapicerka TEILLEDER W.N./GRAU (N5TT)
Data prod. 1998-11-23
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S362A AUSSTELLFENSTER HINTEN ELEKTRISCH Szyba obrotowa elektryczna, tylna
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S554A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon
S793* SEQUENTIELLES M-GETRIEBE
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S542A CHECK CONTROL Check-Control
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S686A ANTENNENDIVERSITY Anteny Diversity
Parę fotek zaraz po zakupie:
Poprzedni właściciel nie szczędził środków na swoje M, wszystkie serwisy odbywały się w ASO a wymienił między innymi : skrzynię biegów, pompę i wybierak SMG , elektrozawory Vanosa , kpl. głośników HK i wiele innych rzeczy , wszystkie te informacje mam w bazie danych BMW więc tu pochwalę się tylko książką . Kiedy trafiła w moje ręce miała 203000 KM
Co by nie było tak kolorowo teraz trochę złego o samochodzie , przyjechało ze Szwajcarii z kosmetycznie uszkodzonym przodem , rozbite lampy , uszkodzony zderzak , zagięta maska , chłodnice już nie ruszone . Oraz mały gift który sprowadzający starał się zataić , naprawiany tylni prawy błotnik gdzie jego lakiernik bardzo "ładnie" dobrał kolor co widać na foto... Nic groźnego czym już niedługo się zajmę przy okazji pozbywania się rysek , odprysków i doprowadzając auto do ideału
Na dziś tyle , praca i zmiany w samochodzie zaszły już dużo dalej ale o tym później,c.d.n .
Podziękowania dla użytkowników : Lato i Dakic za pomoc w poszukiwaniu swojego M3 i wybicie pomysłu E36 V8/Turbo z głowy .
Wyposażenie :
Numer podwozia WBSBG91090EW412**
Kod typu BG91
Typ M3 (EUR)
Typoszereg E E36 (2)
Seria 3
Rodzaj konstrukcji COUPE
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik S50
Pojemność skokowa 3.20
Moc 236
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor ESTORILBLAU METALLIC (335)
Tapicerka TEILLEDER W.N./GRAU (N5TT)
Data prod. 1998-11-23
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S243A AIRBAG FUER BEIFAHRER Poduszka powietrzna pasażera
S260A SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER Poduszka boczna dla kierowcy/pasażera
S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa
S362A AUSSTELLFENSTER HINTEN ELEKTRISCH Szyba obrotowa elektryczna, tylna
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours
S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie
S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących
S458A SITZVERSTELLUNG ELEKTR.FAHRER/BEIF. Regulacja fotela przedn. elektryczna
S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni
S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów
S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna
S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S554A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem
S669A RADIO BMW BUSINESS RDS Radio BMW Business RDS
S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD
S674A HIFI-SYSTEM HARMAN/KARDON System HiFi Harman Kardon
S793* SEQUENTIELLES M-GETRIEBE
S818A BATTERIEHAUPTSCHALTER Główny wyłącznik akumulatora
S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa
S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.
Wyposażenie seryjne
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Blokada dyrefencjału
S246A LENKSAEULENVERSTELLUNG MECHANISCH Kolumna kierownicza regul. ręcznie
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Lusterko zewn. /Zamek kier. podgrz.
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Siłownik szyby elektryczny przedni
S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT Regulator zasięgu świateł
S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa
S542A CHECK CONTROL Check-Control
S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.
S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe
Information
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S686A ANTENNENDIVERSITY Anteny Diversity
Parę fotek zaraz po zakupie:
Poprzedni właściciel nie szczędził środków na swoje M, wszystkie serwisy odbywały się w ASO a wymienił między innymi : skrzynię biegów, pompę i wybierak SMG , elektrozawory Vanosa , kpl. głośników HK i wiele innych rzeczy , wszystkie te informacje mam w bazie danych BMW więc tu pochwalę się tylko książką . Kiedy trafiła w moje ręce miała 203000 KM
Co by nie było tak kolorowo teraz trochę złego o samochodzie , przyjechało ze Szwajcarii z kosmetycznie uszkodzonym przodem , rozbite lampy , uszkodzony zderzak , zagięta maska , chłodnice już nie ruszone . Oraz mały gift który sprowadzający starał się zataić , naprawiany tylni prawy błotnik gdzie jego lakiernik bardzo "ładnie" dobrał kolor co widać na foto... Nic groźnego czym już niedługo się zajmę przy okazji pozbywania się rysek , odprysków i doprowadzając auto do ideału
Na dziś tyle , praca i zmiany w samochodzie zaszły już dużo dalej ale o tym później,c.d.n .
Podziękowania dla użytkowników : Lato i Dakic za pomoc w poszukiwaniu swojego M3 i wybicie pomysłu E36 V8/Turbo z głowy .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Ładna, środek miazga. Powodzenia oby cieszyła cie jak najdłuźej
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Proponuje poczekac z komentarzami az Maniekkk uzupelni calkowicie opis i zdjecia do stanu obecnego... Co poniektorym szczenki opadna
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Mi też się bardzo podoba , dzięki . Miazga to jest twoja , jak ją zobaczyłem pierwszy raz to później potrzebowałem chwilę żebu znowu cieszyć się swoją...PAKO pisze:Ładna, środek miazga. Powodzenia oby cieszyła cie jak najdłuźej
Dakic pisze:Proponuje poczekac z komentarzami az Maniekkk uzupelni calkowicie opis i zdjecia do stanu obecnego... Co poniektorym szczenki opadna
Szymon, patrząc na to ile mi zajeło założenie tego tematu, to może to jeszcze trochę potrwać zanim dojdę do stanu faktycznego
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
hehe wreszcie się pochwaliłeś fakt obecnie wygląda duużo lepiej, więc czekamy na fotki
No "M", no fun
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Lubię to
Eeee coś ściemniacie...to może być lepiej niż jest teraz ? Ja już w takim razie nie przyjeżdżam na spoty swoim padłem, żeby w kompleksy nie wpaść
Eeee coś ściemniacie...to może być lepiej niż jest teraz ? Ja już w takim razie nie przyjeżdżam na spoty swoim padłem, żeby w kompleksy nie wpaść
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
No w końcu się zebrałem mam tego trochę więc postaram się w miarę możliwości coś aktualizować ale dziś jadę coś pojeździćMINIPK pisze:hehe wreszcie się pochwaliłeś fakt obecnie wygląda duużo lepiej, więc czekamy na fotki
M!xeR nie przesadzaj , prawdziwe zmiany dopiero po zimie , narazie kompletuje gratym!xeR pisze:Eeee coś ściemniacie...to może być lepiej niż jest teraz ? Ja już w takim razie nie przyjeżdżam na spoty swoim padłem, żeby w kompleksy nie wpaść
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Prawdziwe zaleglosci w aktualizowaniu tematu co do zmian jakie nastepuja to mam ja... Wlasnie wrocilem z pojezdzawki i niemoge doczekac sie Manius kiedy sobie wspolnie poszalejemy na zakretach
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Parę fotek z sesji z młodszą siostrą jeszcze zanim zacząłem coś dłubać
Dziś kupiłem sobie parę drobiazgów żeby mieć co robić w weekend
W planie jest wymiana wszystkich elementów gumowych tylnego zawieszenia więc zacząłem od tulejek na wahaczach , pływające na zwrotnicach może za tydzień .
Przy okazji zmieniam też olej bo już 8000km mam za sobą , zdecydowałem się na Xado z rewitalizantem , ma bardzo fajne parametry . W jego super działanie sam nie wiem czy wierzyć ale to sprawdzę , przed wymianą mam zamiar zmierzyć kompresję i sprawdzić raz jeszcze po przejechaniu 2000km , nie oznacza to że mam z nią problem ale jestem ciekawy jego super działanie bo czytałem o nim dużo dobrego .
Dziś kupiłem sobie parę drobiazgów żeby mieć co robić w weekend
W planie jest wymiana wszystkich elementów gumowych tylnego zawieszenia więc zacząłem od tulejek na wahaczach , pływające na zwrotnicach może za tydzień .
Przy okazji zmieniam też olej bo już 8000km mam za sobą , zdecydowałem się na Xado z rewitalizantem , ma bardzo fajne parametry . W jego super działanie sam nie wiem czy wierzyć ale to sprawdzę , przed wymianą mam zamiar zmierzyć kompresję i sprawdzić raz jeszcze po przejechaniu 2000km , nie oznacza to że mam z nią problem ale jestem ciekawy jego super działanie bo czytałem o nim dużo dobrego .
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Coś nic tu się nie dzieje więc lecimy dalej Było to jakieś dwa tygodnie po zakupie auta , nadszedł czas na mały serwis , wszystko robiłem sam lub z pomocą kolegi z pracy , jako że nie mam swojego garażu skorzystałem z garażu u Babci Ważne żeby na głowę się nie lało i było światło , auto stało tam miesiąc a ja codziennie po pracy coś z nim działałem . W planie była wymiana wszystkich filtrów , oleju i paru drobiazgów
Nie mam zdjęć wszystkiego co robiłem bo nie miałem na to czasu a niektóre zdjęcia są kiepskiej jakości bo robione kalkulatorem ale się pochwalę
Rzeczy które mnie drażniły :
-Temperatura która stała poniżej połowy i tylko przy ostrej jeździe osiągała pion .
W związku z tym M dostała nowy Ory. termostat , wypukałem chłodnicę specjalnym do tego płynem i wymieniłem visko na nowy zamiennik Behr . zamiennik tego elementu to kiepski pomysł ale o tym za jakiś czas .
Po tym zabiegu wskazówka stała idealnie prosto ale z działania visko nie byłem zadowolony , stare działało płynnie a to zaraz po zagrzaniu spinało na maksimum i auto po dodaniu gazu miało dzwięk jak startujący samolot...
-Zapocone przewody wspomagania , standard w większości BMW nawet nowych .
Wymienił dwa przewody na Ory. nowe i trzeci dałem do ponownego zakucia, po 8000km dalej jest idealnie suchutko
Przed:
Nowe części i efekt końcowy :
-Pocąca się uszczelka pod pokrywą zaworów , w trakcie tego zabiegu Vanos został wyjęty i poszedł do regeneracji bo czasem , niewiele ale jednak dał o sobie znać , tu podziękowania dla Lato i Dakic'a za zajęcie się problemem , przy okazji M dostała nowe świece .
Przed:
Nowe części , efekt końcowy pokażę później, przy okazji tego zabiegu wymieniłem też wszystkie uszczelki na śrubach pokrywy zaworów :
-Ślady oleju przy misce oleju , piętno czasu na poduszkach silnika , tuleje wahacza do zmiany na poliuretan .
Uszczelka miski oczywiście Ory. poduszki silnika chciałem Corteco z którymi był duży problem z dostępnością , w ostateczności musiałem się zdecydować na Febi który jest tylko pakowaczem i po otwarciu okazało się że w środku jest Corteco
Przed:
Nie mam zdjęć po zabiegu , umieszczę je później przy okazji dalszych zmian. Po zrzuceniu przedniego zawieszenia wszystko dokladnie wyczyściłem z pozostałości po wyciekach płynu do wspomagania.
parę fotek z zabiegu :
-Przepuszczający zaworek odpowietrzania wymieniony na nowy :
-Podczas wieczornych pojeżdżawek i częstszego korzystania z procedury startu, zdarzało się że sprzęgło nie dawało rady i ślizgało .
Nie zastanawiając się długo zdemontowałem skrzynię a że docisk i dwumas było w świetnej kondycji , samą tarczę oddałem do firmy która wykonała bardzo mocne kevlarowe okładziny . Przewód od wysprzęglika nie był już pierwszej świeżości i się pocił wiec zastąpiłem go miedzianym z tłumikiem drgań , rozebrałem też mechanizm odpowiedzialny za zmianę biegów i powymieniałem uszczelki. Przed złożeniem całość wyczyściłem , skrzynia dostała nowy uszczelniacz wybieraka, tarcza sprzęgła łożysko a łapa grzybek i sprężynkę.
Fotki przed i w trakcie , tylko tyle mam :
To chyba na tyle jeżeli chodzi o zmiany eksploatacyjne , składając wszystko z powrotem w jedną całość , skrzynia dostała nowe poduszki , układ wydechowy nowe uszczelki , wieszaki i nakrętki . uzupełniłem wszystkie brakujące śrubki i kołeczki i wymieniłem wszystkie filtry, oleju, paliwa , powietrza i pyłkowy . Wymieniłem też olej w silniku a przy okazji skrzyni i dyfrze , uszczelniacz na dyfrze , płyn w hydraulice SMG i płyn hamulcowy . Chłodzący też
Tu parę jakiś tam jeszcze fotek :
Żeby już więcej nie przynudzać na koniec wleciał taki smaczek
Gwintowane zawieszenie ISC w specyfikacji drift , z inną charakterystyką pracy niż street , na camberach i z 32 stopniową regulacją twardości . Jeździłem już na paru gwintach ale ten jest niesamowity , świetnie wybiera nierówności i pozwala osobno ustawić wysokość a osobno zakrez pracy sprężyny .
Tyle na dziś miłego oglądania .
Nie mam zdjęć wszystkiego co robiłem bo nie miałem na to czasu a niektóre zdjęcia są kiepskiej jakości bo robione kalkulatorem ale się pochwalę
Rzeczy które mnie drażniły :
-Temperatura która stała poniżej połowy i tylko przy ostrej jeździe osiągała pion .
W związku z tym M dostała nowy Ory. termostat , wypukałem chłodnicę specjalnym do tego płynem i wymieniłem visko na nowy zamiennik Behr . zamiennik tego elementu to kiepski pomysł ale o tym za jakiś czas .
Po tym zabiegu wskazówka stała idealnie prosto ale z działania visko nie byłem zadowolony , stare działało płynnie a to zaraz po zagrzaniu spinało na maksimum i auto po dodaniu gazu miało dzwięk jak startujący samolot...
-Zapocone przewody wspomagania , standard w większości BMW nawet nowych .
Wymienił dwa przewody na Ory. nowe i trzeci dałem do ponownego zakucia, po 8000km dalej jest idealnie suchutko
Przed:
Nowe części i efekt końcowy :
-Pocąca się uszczelka pod pokrywą zaworów , w trakcie tego zabiegu Vanos został wyjęty i poszedł do regeneracji bo czasem , niewiele ale jednak dał o sobie znać , tu podziękowania dla Lato i Dakic'a za zajęcie się problemem , przy okazji M dostała nowe świece .
Przed:
Nowe części , efekt końcowy pokażę później, przy okazji tego zabiegu wymieniłem też wszystkie uszczelki na śrubach pokrywy zaworów :
-Ślady oleju przy misce oleju , piętno czasu na poduszkach silnika , tuleje wahacza do zmiany na poliuretan .
Uszczelka miski oczywiście Ory. poduszki silnika chciałem Corteco z którymi był duży problem z dostępnością , w ostateczności musiałem się zdecydować na Febi który jest tylko pakowaczem i po otwarciu okazało się że w środku jest Corteco
Przed:
Nie mam zdjęć po zabiegu , umieszczę je później przy okazji dalszych zmian. Po zrzuceniu przedniego zawieszenia wszystko dokladnie wyczyściłem z pozostałości po wyciekach płynu do wspomagania.
parę fotek z zabiegu :
-Przepuszczający zaworek odpowietrzania wymieniony na nowy :
-Podczas wieczornych pojeżdżawek i częstszego korzystania z procedury startu, zdarzało się że sprzęgło nie dawało rady i ślizgało .
Nie zastanawiając się długo zdemontowałem skrzynię a że docisk i dwumas było w świetnej kondycji , samą tarczę oddałem do firmy która wykonała bardzo mocne kevlarowe okładziny . Przewód od wysprzęglika nie był już pierwszej świeżości i się pocił wiec zastąpiłem go miedzianym z tłumikiem drgań , rozebrałem też mechanizm odpowiedzialny za zmianę biegów i powymieniałem uszczelki. Przed złożeniem całość wyczyściłem , skrzynia dostała nowy uszczelniacz wybieraka, tarcza sprzęgła łożysko a łapa grzybek i sprężynkę.
Fotki przed i w trakcie , tylko tyle mam :
To chyba na tyle jeżeli chodzi o zmiany eksploatacyjne , składając wszystko z powrotem w jedną całość , skrzynia dostała nowe poduszki , układ wydechowy nowe uszczelki , wieszaki i nakrętki . uzupełniłem wszystkie brakujące śrubki i kołeczki i wymieniłem wszystkie filtry, oleju, paliwa , powietrza i pyłkowy . Wymieniłem też olej w silniku a przy okazji skrzyni i dyfrze , uszczelniacz na dyfrze , płyn w hydraulice SMG i płyn hamulcowy . Chłodzący też
Tu parę jakiś tam jeszcze fotek :
Żeby już więcej nie przynudzać na koniec wleciał taki smaczek
Gwintowane zawieszenie ISC w specyfikacji drift , z inną charakterystyką pracy niż street , na camberach i z 32 stopniową regulacją twardości . Jeździłem już na paru gwintach ale ten jest niesamowity , świetnie wybiera nierówności i pozwala osobno ustawić wysokość a osobno zakrez pracy sprężyny .
Tyle na dziś miłego oglądania .
Ostatnio zmieniony sob paź 06, 2012 13:04 przez Maniekkk, łącznie zmieniany 1 raz.
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Mówisz i maszVenom pisze:Czekam na rozwój tematu Maniek
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Pięknie, bardzo dużo owocnej pracy za Tobą, super!
Skąd wziąłeś miedziany przewód do wysprzęglika?
Skąd wziąłeś miedziany przewód do wysprzęglika?
- Oleg
- Moderator
- Posty: 915
- Rejestracja: pn lut 08, 2010 12:11
- Auto: 1M E82, M3 E36, M3 E92, 996TT
- Lokalizacja: Katowice
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Najładniejsze E36! Podejście do auta jedyne właściwe
Jeszcze raz gratuluję tak pieknego Estorila
Kiedy widzimy się u kolegi Szymona?
Jeszcze raz gratuluję tak pieknego Estorila
Kiedy widzimy się u kolegi Szymona?
OLEJE MILLERS OILS / ORYGINALNE CZĘŚCI BMW
BBS / SUPERSPRINT
HRE / EISENMANN
RABATY DLA FORUM
KONTAKT --> PW
Re: Maniekkk Estoril 3.2 SMG
Jest to patent Dakic'a który trochę musiałem zmienić żeby zastosować go przy SMG , są to w sumie dwa przewody , jeden elastyczny krótki dobrany z innego samochodu który łączy się z dorobionym miedzianym ze spiralą . Doszły mnie słuchy że wybierasz się do Szymona ze swoją , poproś żeby Ci pokazał jak to wygląda u niego bo ja nie zrobiłem zdjęcia .Venom pisze:Skąd wziąłeś miedziany przewód do wysprzęglika?
Dzięki Oleg po raz kolejny .Oleg pisze:Najładniejsze E36! Podejście do auta jedyne właściwe
Jeszcze raz gratuluję tak pieknego Estorila
Będę u Szymona w piątek wieczorem i zostaje do soboty wieczora , myślę że Szymon nie będzie miał mi za złe jak zaproszę Cię na pogaduchy , proponuje bez samochodu lub z kierowcąOleg pisze:Kiedy widzimy się u kolegi Szymona?
Oryginalne nowe części do Bmw dla forum rabaty !!!!
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.
Dobre ceny na części do starszych modeli , możliwość negocjacji ceny , info PW.