2008-2013 | silnik: S65B40
-
lysyidea
- Posty: 44
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:42
- Lokalizacja: małopolska
Post
autor: lysyidea » śr sty 11, 2012 16:09
Zastanawiam się nad wymianą wydechu.Przyrost mocy podobno 22Ps i 35Nm. Spadek wagi o 24kg.Zestaw drogi, ale myślę że w porównaniu z innymi wygrywa tym że nie tylko zmienia głośność i barwę dżwięku, ale też zwiększa moc, co dla mnie jest bardzo ważne.Po prawie dwóch latach jazdy m3 zaczyna brakować mocy

.Pytanie? Czy przyrost mocy i momentu występuje po samej wymianie wydechu? Cz może trzeba robić odpowiedni program na hamowni? Może któryś z kolegów ma doświadczenie w tym temacie?
http://www.tgauto.pl/akrapovic-evolutio ... 2-e93.html
-
Pacian
- Posty: 73
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 20:04
- Lokalizacja: Polska
-
Kontakt:
Post
autor: Pacian » śr sty 11, 2012 20:26
Zobacz sobie jeszcze ten:
http://www.youtube.com/watch?v=SBUD9PjTfjg
Co do tego ile dodaje koni zdania sa podzielone i nie sadze aby dalo sie to jakos odczuc mocniej. Z tego co czytałem mozna przefleshowac komputer i wtedy w polaczeniu z wydechem jest znaczny przyrost.
-
PAWEŁ M5E34
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Post
autor: PAWEŁ M5E34 » śr sty 11, 2012 21:11
przyrost 22ps jest dostępny ale w określonym zakresie obrotów 3000-6500, na mocy koncowej jest mniejszy przyrost;te dodatkowe konie mechaniczne uzyskasz po zmianie samego wydechu bez programowania;jak dodatkowo przeprogramowany będzie komputer przez mądrego tunera to przyrost mozliwy na mocy końcowej 35-45ps a w zakresie użytkowym tam gdzie sam wydech dał 22ps to będzie sporo więcej i wtedy napewno zorientujesz się że ciągnie lepiej;
jest opcja tańsza że możesz nie kupowac wydechu i samo programowanie da przyrosty 15-20ps więc wybór masz
zerknij na stronę schitzera tam jest sam program i program po wydechu akropowica oraz supersprint który daje chyba wieksze przyrosty, w polsce jest biała m3 w Poznaniu właśnie z kompletnym wydechem supersprinta i programem ok.465ps ,stała 1,5 roku temu w komisie chyba nazywał się WR czy jakoś tak nie pamiętam teraz i była tam jeszcze m3 e92 kompresor g-power 600ps
m5 e34 3,6 13.747 et
-
Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
-
Kontakt:
Post
autor: Venom » śr sty 11, 2012 23:15
Ostatnio rozmawiałem z kolesiem z Chorwacji który pracował u Akrapovica. Potwierdził, że mają tam kupe drogiego sprzętu do pomiarów mocy, więc nie sądzę, żeby te przyrosty były kłamstwem. Pewnie jest tak jak napisał mój przedmówca

-
PMS///M3
- Posty: 82
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
- Auto: M3 E92
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: PMS///M3 » pn lut 27, 2012 22:52
Montowałem taki wydech do M3 e92, Fajnie brzmi i wygląda, wykonanie jest na najwyższym poziomie. tak jak napisał PAWEŁ M5E34 przyrost mocy odczuwalny jest najbardziej w średnim zakresie obrotów. Generalnie auto że tak powiem łatwiej i lżej jedzie:)
Fajne jest to że w zestawie masz tak zwany R-deleter czyli takie sprytne urządzenie które oszukuje sondy ( dlatego że w tym zestawie są sportowe katy o innej przepustowości) dzięki temu po programie można bez problemu uzyskac przyrot od około 45PS i nie martwić się o błedy. Dodatkowo normalnie można diagnozować auto w ASO.
PMS - Experience Exclusive Tuning
http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing
-
moreti
- Posty: 80
- Rejestracja: sob kwie 07, 2012 16:40
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: moreti » pt kwie 13, 2012 01:17
Reasumując, bo czytam od początku teraz watki - co polecacie sprawdzonego do M3, zeby połaczyć wymiane wydechu (niekoniecznie w cenie Akra) i remapę? Jakie zestawienie i pracownie co w PL robiła mapy dobrze do m3? Chodzi mi o dobre brzmienie, ale nie takie, ktore wystraszy ludzi koło biurowców i mapę z wydechem 30 KM / 30 NM. Dwa w jednym.
-
PMS///M3
- Posty: 82
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
- Auto: M3 E92
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: PMS///M3 » ndz kwie 15, 2012 13:32
Jeżeli chodzi o dobre brzmienie to zdecydowanie Eisenmann, Jest wersja głośności SPORT czyli taka homologowana - ale zdecydowanie fajniej brzmi od serii lub wersja RACE ale już bez homologacji - dźwięk jest obłędny jednak jest głośno:) Moim zdaniem to najlepszy system do M na rynku.
Mapę polecam zrobić np. W Berlinie w firmie DIGI TEC, ja robiłem już tam parę eMek i byłem zadowolony.
Pozdro
PMS - Experience Exclusive Tuning
http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing
-
arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Post
autor: arturo » ndz kwie 15, 2012 21:34
Osobiście przerabiałem oba Eisenmann-y : RACE i SPORT . Z RACE-m nie dało się jeździć w normalnym użytkowaniu - był za głośny ( przynajmniej dla mnie ) . Wersja SPORT jest mega i została u mnie do dzisiaj !
P.S.
PMS , tak , wydech od Was

.
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3
-
PMS///M3
- Posty: 82
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
- Auto: M3 E92
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: PMS///M3 » wt kwie 17, 2012 11:19
Cieszy mnie to że się podoba
pozdro
PMS - Experience Exclusive Tuning
http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing
-
Keepsake
- Posty: 243
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
- Lokalizacja: zza winkla
-
Kontakt:
Post
autor: Keepsake » śr kwie 18, 2012 21:38
Hej
PMS a co to znaczy wydech "od was"?
Maciek
-
arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Post
autor: arturo » śr kwie 18, 2012 21:52
Jest: F82 M4, F95 X5M Comp, F85 X5M RaceChip GTS, F86 X6M, MINI JCW Grand Prix AD2020 , S1000R M 2021
Było: E92 M3
-
Keepsake
- Posty: 243
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
- Lokalizacja: zza winkla
-
Kontakt:
Post
autor: Keepsake » czw kwie 19, 2012 10:32
Ale ktory wydech? Ich produkcji czy eisenmanna?
-
SyTy
- Posty: 710
- Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
- Lokalizacja: Warszawa/Koszalin
Post
autor: SyTy » czw kwie 19, 2012 16:56
Keepsake pisze:Ale ktory wydech? Ich produkcji czy eisenmanna?
arturo pisze:Osobiście przerabiałem oba Eisenmann-y : RACE i SPORT . Z RACE-m nie dało się jeździć w normalnym użytkowaniu - był za głośny ( przynajmniej dla mnie ) . Wersja SPORT jest mega i została u mnie do dzisiaj !
Nie spać, zwiedzać

No Fear - No Fun!
-
arturo
- Posty: 216
- Rejestracja: ndz lis 07, 2010 09:25
- Auto: M4,X5M Comp, X5M, X6M ...
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Post
autor: arturo » czw kwie 19, 2012 19:12
Keepsake pisze:
Ale ktory wydech? Ich produkcji czy eisenmanna?
Przecież wyraźnie napisałem wyżej : EISENMANN .

-
Keepsake
- Posty: 243
- Rejestracja: śr lis 21, 2007 16:30
- Lokalizacja: zza winkla
-
Kontakt:
Post
autor: Keepsake » czw kwie 19, 2012 22:08
arturo pisze:Keepsake pisze:
Ale ktory wydech? Ich produkcji czy eisenmanna?
Przecież wyraźnie napisałem wyżej : EISENMANN .

Sorry, wiem że głupio wyszło ale po latach robienia wydechów do driftowozów w różnych firmach "wydech od was" kojarzy mi się z wydechem zrobionym przez daną firmę a nie sprzedanym przez tą firmę.
PMS ile za takiego Eisenmanna, proszę o ofertę na PW.