100 - 200 km/h
Re: 100 - 200 km/h
W praktyce w zależności od ukształtowania terenu różnice wynosiły ponad 1s.
Nie da się, przywalisz w ścianę.
Nie da się, przywalisz w ścianę.
Re: 100 - 200 km/h
Greg - da się, i na wykresie zobaczysz, że w przypadku Os'a ta "górka" nadal niewiele zmienia.
Przyjeło się, że jeżeli na odcinku drogi nachylenie <3% to można je pominąć. Oczywiście mowa o dystansie na jakim był zrobiony pomiar, dla każdego auta będzie to inny dystans/inna wysokość.
Różnice w kilku metrach na 400/500 metrach, pewnie są w wielu miejscach chociaż ich ani nie czujemy ani nie widzimy.
Przyjeło się, że jeżeli na odcinku drogi nachylenie <3% to można je pominąć. Oczywiście mowa o dystansie na jakim był zrobiony pomiar, dla każdego auta będzie to inny dystans/inna wysokość.
Różnice w kilku metrach na 400/500 metrach, pewnie są w wielu miejscach chociaż ich ani nie czujemy ani nie widzimy.
Re: 100 - 200 km/h
rypik, ale ta największa górka jest na samym początku. Gdyby ktoś jadąc z drugiej strony dopiero za nią miał 200 to ciężko byłoby mu wyhamować.
Re: 100 - 200 km/h
Poczekajmy do wieczora na jasne kreski, bo zaraz ktoś słowo górka zinterpretuje na swoją modłe, żeby bronić swoich suchych teorii...
Re: 100 - 200 km/h
Panowie znakomita większość mocy silnika idzie na walkę z oporem powietrza, jaki wpływ na to może mieć różnica poziomu, która nie jest w stanie stojący "na luzie" samochód poruszyć z miejsca ?
Myślę, że błędy wynikają z błędów GPS-a.
Myślę, że błędy wynikają z błędów GPS-a.
Re: 100 - 200 km/h
jaki będzie?:-)Maros pisze:Znajdźcie taką z nachyleniem tylko nie za dużym
Chociaz ja i tak wiem jaki będzie wynik
P.s ja mam racelogica performanceboxa. Ma ktoś instrukcje do niego po polsku?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: 100 - 200 km/h
Jeśli dmuchasz 7.5 psi to ok 9s, jak 8.5-9psi to 8.5PAKO pisze:jaki będzie?:-)Maros pisze:Znajdźcie taką z nachyleniem tylko nie za dużym
Chociaz ja i tak wiem jaki będzie wynik
P.s ja mam racelogica performanceboxa. Ma ktoś instrukcje do niego po polsku?

To jest proste urządzenie, po co Ci instrukcja?
Jackson podjedź, chętnie pomierzymy. Powinna robić poniżej 10s.
Re: 100 - 200 km/h
jak to teraz ? ja zawsze chętnie się pojawiam jak można pojeździć.Bombel pisze:Że Wam się w tylu chciało jechać do Niemiec...
Boogie, a Ty czemu nie wpadłeś? Jakieś to teraz wytłumaczenie znajdziesz?
Samochód mi niedomaga, i takie miejsce jest jednym z ostatnich w których powinien się pojawić dopóki nie wyśledze co jest nie tak.
Jeden ciekawy mój kolega z V10 też podjedzie, chętny jest na takie zajęcia...
Pozdrówka!
Re: 100 - 200 km/h
Dzisiaj sie pobawie tym sprzętem..Maros pisze:Jeśli dmuchasz 7.5 psi to ok 9s, jak 8.5-9psi to 8.5PAKO pisze:jaki będzie?:-)Maros pisze:Znajdźcie taką z nachyleniem tylko nie za dużym
Chociaz ja i tak wiem jaki będzie wynik
P.s ja mam racelogica performanceboxa. Ma ktoś instrukcje do niego po polsku?
To jest proste urządzenie, po co Ci instrukcja?
Jackson podjedź, chętnie pomierzymy. Powinna robić poniżej 10s.
Ale jak ustawie pomiar od 100 to zacznie mierzyć po tej prędkości?
Wy robicie pomiar z biegu czy jak mam na blacie 100 to ogień i do 200, jest jakaś różnica między tymi dwoma sposobami?
Re: 100 - 200 km/h
TakPAKO pisze:Ale jak ustawie pomiar od 100 to zacznie mierzyć po tej prędkości?
Najlepiej jechać poniżej 100 zapiąć 3 i ogień. W ten sposób oszczędzasz czas gdyż nie musisz zmieniać z 2 na 3.PAKO pisze:Wy robicie pomiar z biegu czy jak mam na blacie 100 to ogień i do 200, jest jakaś różnica między tymi dwoma sposobami?
- --==maly==----
- Posty: 2510
- Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
- Auto: M3 F80 17"
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 100 - 200 km/h
Kostek ja ostatni pomiar wracając robiłem na hardkorze pod górkę już na końcu autostrady gdzie zostaje jeden pas przy tych mrugających znakach i wynik był 13,3 jednak ruszając z połowy górki wyszło mi 12,8 więc różnica jest myślę,że ruszając u szczytu górki było by niskie 12 jednak te pomiary są słabe ja wole realne bo np auto Krystiana jedzie identycznie jak moje jechaliśmy lusterko w lusterko od 80 do ok 250 on sam ja z pasażerem a Krystian zrobił 11.7 więc powinna być przepaść między autami (film u Rypika).kostek_ja pisze:rypik, ale ta największa górka jest na samym początku. Gdyby ktoś jadąc z drugiej strony dopiero za nią miał 200 to ciężko byłoby mu wyhamować.
Jest też drugi film gdzie widać jak wielkie znaczenie ma reakcja kierowcy w drugim wyścigu Krystian zareagował/zaczął przyspieszać o ułamek sekundy szybciej niż ja i do 220-240 był 2-3 długości przede mną.
Ale ogólnie fajna sprawa robiąc około 10 pomiarów z górki i pod górkę miałem czasy 12.8 - 13.8 najwięcej z tego co pamiętam było typu 13.1-13.3 i to jest dla mnie realny wynik.
Re: 100 - 200 km/h
--==maly==----, może to też kwestia ciśnienia. W wolnossących to duża zmienia. Może kwestia wilgotności. Ciężko porównać pomiary z różnych dni. Szkoda że Krystiana nie zmierzyliśmy też wczoraj. Z drugiej strony OS dalej ładne wyniki tłukł 
Filmiki ściągam, pooglądam i coś zmontuje

Filmiki ściągam, pooglądam i coś zmontuje

Re: 100 - 200 km/h
Jak jechałem pod górkę to wyszło bodajże 10,6 .
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: 100 - 200 km/h
czym wy sie mierzycie? racelogic'iem performacne box, czy czyms innym?