Samochod juz jezdzi. Zdjecia narazie tylko takie , M3 niedawno wyjechalo z warsztatu i musze ja najpierw porzadnie wyczyscic wtedy zrobie wiecej dokladnych zdjec.
Tak w skrocie :
Buda bez rdzy , bezwypadkowa bez szyberdachu , biala fabrycznie , pozbawiona zostala mat tlumiacych oraz sylikonu na zgrzewach - cala obspawana , bardzo rozbudowana klatka z certyfikatem posiadajaca wzmocnienia tam gdzie jest to konieczne , zastrzaly do kielichow przod tyl oraz do wozka mostu. Calosc mistrzowsko wymalowana i wygrzana w komorze bezpylowej.
Z budy wyciete zostaly wszelkie metalowe uchwyty , mocowania srubki itp ( uzbieralo sie wiaderko zlomu
)
Innne niz seryjne zamocowanie kolumny kierowniczej - do klatki.
Silnik pochodzi z 3.2 cabrio z niskim przebiegiem , oczywiscie jest w swietnej kondycji.
Zawieszenie HR , uniballe , wozek Powerflexy , stabilizatory sportowe
Zbrojone przewody hamulcowe.
Karbonowy airbox ( caly z karbonu a nie laminat powleczony tylko karbonem jak w wiekszosci airboxow ) z duza srednica wlotu do puszki + wyscigowa elektronika alpha-N ( bez przeplywomierza , EWS , V max, odciecie 8100obr ) , odma do osobnego zbiorniczka.
Sportowe sprzeglo i kolo zamachowe
Usunieta pompa powietrza oraz klimatyzacja , nie posiada tez nagrzewnicy.
Sportowy uklad wydechowy robiony na zamowienie plus koncowy MK Motorsport.
Kola ultralekkie BBS RC 303 ze slikami
Sportowa wiazka samochodu robiona od podstaw ( seryjna wazyla ponad 20kg , obecna wazy ok 3kg ) , bezpieczniki i kaseta w srodku samochodu , trzy przekazniki pod maska - wszystko ograniczone do minimum.
Most 210 z nowa szpera 45% i krotkim przelozeniem glownym 3.91 zalany specjalnym olejem MOTUL
oraz wiele innych przemyslanych rozwiazan o ktorych zapomnialem
Duzo zamontowanych nowych czesci.
Niestety musze ja sprzedac i wyglada na to ze nawet sie nia nie zdaze przejechac
Jesli ktos jest zainteresowany naprawde porzadnie przygotowanym nowo zbudownym torowym M3 nie zajechanym w sporcie- zapraszam na PW.