E34 M5 MACAOBLUE

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Kudłaty » śr sty 11, 2012 00:42

Co tu sięrozpisywać, kawał świetnej roboty!
Podpowiedź gdzie znalazłeś w tak świetnym stanie dawcę?

Patu
Posty: 427
Rejestracja: śr kwie 22, 2009 02:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Patu » śr sty 11, 2012 02:10

Przeglądając temat auta Venoma byłem pod wrażeniem...

ale Ty naprawdę idziesz grubo.

Wielki szacun za zapał w reanimacji auta!

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Camil » śr sty 11, 2012 09:28

Venom pisze:P.S. Z tego co widzę tylne felgi masz odlewane (trochę słabe zdjęcia, więc mogę się mylić), a powinny być kute. Będziesz szukał oryginałów ?
Na podstawie czego sadzisz, ze sa odlewane?

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Łukasz///M5 » śr sty 11, 2012 12:20

Jest różnica w rancie. Jedne felgi mają ranty zaoblone a drugie ostre. Do tego środek felgi ma różnice które widać dopiero kiedy postawi się dwa koła obok siebie. Postaram się zrobić fotki.

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Łukasz///M5 » śr sty 11, 2012 12:25

Kudłaty pisze:Podpowiedź gdzie znalazłeś w tak świetnym stanie dawcę?
Skład używanych części BMW.
Auto przyjechało jako dawca do rozebrania na części. Pochodziło z Niemiec było z 1993 roku. Stan naprawdę igła.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Venom » śr sty 11, 2012 23:12

Camil pisze:
Venom pisze:P.S. Z tego co widzę tylne felgi masz odlewane (trochę słabe zdjęcia, więc mogę się mylić), a powinny być kute. Będziesz szukał oryginałów ?
Na podstawie czego sadzisz, ze sa odlewane?
Na podstawie wiedzy.
http://www.devinder.com/misc/tstars/tstars.html

Mało kto jest tego świadomy, na allegro często widuje odlewane felgi, a ludzie myślą, że to kute i krzyczą wysokie ceny. Swoją drogą ciekawe skąd pochodzą te odlewane felgi :)

Camil
Posty: 1179
Rejestracja: wt lip 08, 2008 13:32
Auto: e36s54
Lokalizacja: Torun
Kontakt:

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Camil » śr sty 11, 2012 23:42

Dzieki, przydatna wiedza!

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Łukasz///M5 » pt mar 30, 2012 21:32

Jak się bawić to na całego. Dzisiejszy dzień był pod hasłem ,,szyba''. Tak się złożyło, że obydwie M wymagały wymiany. Sebring miał pękniętą a Macao porysowaną.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Do końca przyszłego tygodnia planuję zakończyć prace przy podłodze

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Po ogarnięciu podłogi zabieram się za przygotowanie auta do malowania.

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Łukasz///M5 » wt kwie 24, 2012 19:24

Dzisiaj dostałem coś takiego
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Długo szukałem tego modelu. Kołpaki znalazły się w moim posiadaniu dzięki Carfixowi ze Szczecina. Postawiłem na ten właśnie model, gdyż aut z M-systemem I jest dużo mniej. Kołpaki są w stanie b.dobrym. Oryginalne malowanie, wszystkie śruby ( torx) fabryczne, gwinty całe. Do wymiany zostają jedynie znaczki.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Venom » wt kwie 24, 2012 19:43

Turbiny to jest to! Zawsze mi się one kojarzą z rozkładówką katalogu BMW M5, na której ona stoi na takich schodach - mega zdjęcie, może ktoś kojarzy. Dziwi mnie w nich zawsze jakość środkowego emblematu, który praktycznie zawsze jest zżółkły.

Czekam na jakieś foty odmalowanego auta na tych turbinach.

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Łukasz///M5 » sob lip 28, 2012 20:39

Podczas mojego ostatniego urlopu zająłem się prawą stroną auta. W tylnej części naprawiony i zakonserwowany został próg wewnętrzny, końcówka nadkola oraz wstawiłem poszycie progu.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Przypasowałem tylne prawe drzwi oraz przedni błotnik.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Bok trzyma linię więc zawiasy drzwi nie będą już ruszane. Przed malowaniem auta drzwi zostaną zsunięte z bolców co pozwoli zachować ich ustawienie po ponownym założeniu.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Zrezygnowałem też z anteny radiowej, która znajdowała się na dachu. Jak już kiedyś pisałem zależy mi na jak najbardziej oryginalnym wyglądzie auta. Wydaje mi się, że została dołożona przez któregoś z poprzednich właścicieli.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Plany na teraz to zabawa z lewą stroną auta i myślę, że pod koniec sierpnia będę mógł wstawić auto do lakierni.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Venom » sob lip 28, 2012 22:56

masz we mnie wiernego kibica :)!
powodzenia!

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Kudłaty » ndz lip 29, 2012 22:09

Z ogromną ciekawością śledzę twój temat. wykonujesz masę prac przy aucie. Szkoda że zdjęcia są w tak małej rozdzielczości.

Z tego co widzę E34 ma bardzo często problem z narożnikiem w lokalizacji po stronie akumulotora. Nie tak dawno jak kilka dni temu natrafiłem na jedno z angielskich for internetowych o tematyce E34 gdzie nawet 540i w kombi ma tam wygryzioną dość sporą dziurę. Doszukująć się problemu z progami w E34 dotarłem do informacji, iż rdzewiejące progi w tym modelu to m.in. wina konstruktorów, którzy podobno zaprojektowali odpływ wody z szyberdachu do progów w których to znajdują się obok siebie trzy otwory odprowadzające wodę, zdaje się w środkowej części, a które to z kolei lubią się zapychać od zanieczyszczeń z nawierzchni.

Napisz w jakim stanie zachowały się przewody paliwowe, nivo i hamulcowe po takim czasie, bo jakby nie było auto dość dlugo stało zarośnięte trawą.
Pozdrowienia, Michał

Łukasz///M5
Posty: 271
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 16:58
Auto: 2xE34 M5, E60 3.0d
Lokalizacja: Szczecin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: Łukasz///M5 » pn lip 30, 2012 15:23

Kudłaty pisze: Napisz w jakim stanie zachowały się przewody paliwowe, nivo i hamulcowe po takim czasie, bo jakby nie było auto dość dlugo stało zarośnięte trawą.
Tutaj możesz zobaczyć w jakim stanie są przewody. Zdjęcia robiłem w tamtym roku zaraz po opłukaniu podwozia z gliny, trawy i wszystkiego co przyczepiło się do auta podczas dziesięcioletniego postoju.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: E34 M5 MACAOBLUE

Post autor: SyTy » pn lip 30, 2012 17:05

Wydawać by się mogło, że tak długi postój zmasakruje podwozie doszczętnie a tu niespodzianka, z ostatnich zdjęć wynika, że zachowało się w nadzwyczaj dobrym stanie, lepszym jak u niejednej "igiełki"

Działaj działaj ;)
No Fear - No Fun!

ODPOWIEDZ