gwint
Re: gwint
Jesli regulacja twardosci to moze koni i do tego sprezyny obnizajace?
Re: gwint
a zwykly KW v1 inox? cena podobna do zestawu B8 + springi ale za to mam regulacje wysokosci (tyl na max do gory a przod tak zeby bylo rowno z tylem).
Re: gwint
Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie tył jest wyżej. Na drogę mam tył opuszczony na maksa, a przód podniesiony na maksa i wówczas jest praktycznie równy prześwit. Tył jest dalej minimalnie wyżej.wania pisze:(tyl na max do gory a przod tak zeby bylo rowno z tylem
Re: gwint
wracajac do tematu, przy obecnym chorym kursie euro KWv3 napewno odpada
po powiecie na temat H&R 29512-1 Monotube coil overs ?
http://www.ebay.de/itm/H-R-29512-1-Gewi ... 1c1b52ad15
po powiecie na temat H&R 29512-1 Monotube coil overs ?
http://www.ebay.de/itm/H-R-29512-1-Gewi ... 1c1b52ad15
Re: gwint
powiemy że w środku siedzi B8.
Re: gwint
no to raczej dobrze? przynajmniej mam pewnosc ze wszystko zabangla ze soba i mam regulacje wysokosci
Re: gwint
miałem okazje jeździć e46 M3 na gwincie H&R i byłem pozytywnie zaskoczony...
Re: gwint
no dobrze! tylko bez spawania blaszek na tylnej belce e30, to juz niewielkie obnizenie e30 powoduje zżeranie opon. wiec polecam blaszki.wania pisze:no to raczej dobrze? przynajmniej mam pewnosc ze wszystko zabangla ze soba i mam regulacje wysokosci
albo nie obnizać, po co.
Re: gwint
Osobiście mogę polecić zawias z ISC Suspension - Szeroki wachlarz doboru twardości sprężyn, 32 stopniowa regulacja twardości i wykonanie porządne. Do e30 możliwość dopasowania zawiasu ze sprężyną na amorze. Jakby ktoś był zainteresowany to kontakt mogę podrzucić na pw. Teraz chłopaki robią zamówienie grupowe za 2800zł komplet z camberami, już z wysyłką do kraju i wliczoną wysyłką do domu (bez camberów jakieś 200zł taniej). Zaletą tych zawieszeń jest możliwość dokupienia każdego jednego elementu osobno, jeżeli coś padnie.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Re: gwint
mam cambery (blaszki) kupione ale jakos nie chcialem ich montowac, chyba ze zrobi sie to co mowisz ze kola beda miec mega negatyw nawet przy ustawieniu gwintu na max do goryrypik pisze: tylko bez spawania blaszek na tylnej belce e30, to juz niewielkie obnizenie e30 powoduje zżeranie opon. wiec polecam blaszki.
albo nie obnizać, po co.
Re: gwint
No założysz inny zawias, zmierzysz, podejmiesz decyzję.
Re: gwint
wiem ze marudze ale:
jestem przed ostatnim wyborem
1) H&R Monotube coil overs (29512-1)
2) KW V1 INOX
oba w tej samej cenie, ok 5tys
jestem przed ostatnim wyborem
1) H&R Monotube coil overs (29512-1)
2) KW V1 INOX
oba w tej samej cenie, ok 5tys
Re: gwint
dzieki Patu, ale na chwile obecna wstrzymalem sie z zakupem i kupilem komplet stabilizatorow H&R, jutro powinny dojsc - zobacze jak po tym bedzie sie Kalosz prowadzil
Re: gwint
U mnie po zmianie stabilizatorów była mega różnica. Samochód się zdecydowanie mniej przechylał i można było pewniej jechać w szybkich zakrętach. Niestety nic nie zmieniają podczas zmiany kierunku i przerzucenie masy z jednej strony na drugą dalej będzie za szybkie.