M3 3.0

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz sty 16, 2011 20:13

Dino444 pisze:
Marcin_Os pisze:Maszyna kreci sie bardzo fajnie. Powiedz ile km juz zrobiles od montazu turbo ?



Około 3000 km. Oczywiście bezawaryjnych, nie licząc urwanego mocowania tylnego mostu.
Rozumiem ze nie bylo to 3000km spacerowej jazdy. Wiec jak w tym momencie wyglada spalanie i napisz czy juz spotkales sie na swiatlach z jakimis ciekawymi przeciwnikami??
Jazda raczej dynamiczna lub mocno dynamiczna.
Akurat na chwilę obecną jest to mój samochód do jazdy na codzień.
Spalanie jest ogromne, przy normalnej jeździe teraz to około 17 litrów.
Raz jak był śnieg i sobie zrobiłem taki odcinek sepcjalny pod Warszawą, 10 km przejechany 4 razy, spalanie wyszło ok. 50 litrów.

Przeciwników brak, za ślisko jest, na trzecim biegu na mokrym mam problem, na czwartym czasem też.


Ale jedno najważniejsze, Panowie, porządna szpera to podstawa! Regenerujcie, zacieśniajcie, jest zupełnie inna jazda, czasem w szoku jestem jak pociągnie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » ndz lip 03, 2011 00:54

Autko zapakowane na lawetkę, jutro jedzie do maleckisów na małą korektę doładowania.
No i niestety wyjście WG zostanie wspawane w wydech.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Venom » ndz lip 03, 2011 09:38

Marcin_Os pisze:No i niestety wyjście WG zostanie wspawane w wydech.
A to dlaczego ? Upaliło Ci coś czy za duży hałas? A może zapach spalin ?

Krystian
Posty: 447
Rejestracja: śr paź 11, 2006 17:46
Auto: ///M E46
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Krystian » ndz lip 03, 2011 12:11

ejjjj noooo, a taki fajny dźwięk miało, jakbyś bez panewek jechał ;)

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Kudłaty » ndz lip 03, 2011 14:35

Hu hu huuu, ciekawe co teraz się będzie działo :lol:
Szkoda, to był twój znak rozpoznawczy :wink:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn lip 04, 2011 00:07

Generalnie jest głośno, już mi trochę głupio powoli jak gdzieś lecę ogniem, zatrzymuję się na swiatłach a ludzie patrzą się jak na debila. Ostatnio jakiś koleś tak się przeraził, że mało mnie nie zabił, tak machnął kierownicą, że prawie staranował inny samochód.

No ale tak do końca nie wiem czy go wspawam, Michał powiedział, że lepiej nie. Już on podejmie decyzję. Zobaczymy co będzie.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 3.0

Post autor: XXX » pn sie 15, 2011 20:55

Co tam nowego w projekcie ? :smile:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn sie 15, 2011 23:20

Robiona jest procedura startu i nowe strojenie na wyższym doładowaniu.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

XXX
Posty: 50
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 14:34
Lokalizacja: WaWa

Re: M3 3.0

Post autor: XXX » wt sie 16, 2011 17:53

Elegancko :grin: kiedy wyniki ?

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn wrz 05, 2011 00:04

Odebrałem auto dzisiaj od Maleckisów. To co było wcześniej to pikuś przy tym co jest teraz.
Jak już zaszło słońce i asfalt nie był taki przyczepny, to na gównianych deszczowych slickach Dunlopa, na 5 biegu przy prędkości 160 km/h, po wciśnięciu gazu auto traci przyczpność.
Zapierdala...
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Prezes
Posty: 228
Rejestracja: pn cze 18, 2007 18:06
Lokalizacja: WPR
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Prezes » pn wrz 05, 2011 08:38

Marcin_Os pisze:Jak już zaszło słońce i asfalt nie był taki przyczepny, to na gównianych deszczowych slickach Dunlopa, na 5 biegu przy prędkości 160 km/h, po wciśnięciu gazu auto traci przyczpność.
Zapierdala...
:shock: Jest jakiś wykres? Ale godzille będziesz miał! :twisted:
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » pn wrz 05, 2011 15:30

Ale na hamownie chyba pojechało nie? A jak nie to ile mniej więcej teraz ma?
Jakie zmiany? Ile teraz dmucha?

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Idzik » pn wrz 05, 2011 15:42

Jak to było ? Przy 780nm zerwało przyczepność na rolkach ? :twisted:

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M3 3.0

Post autor: Marcin_Os » pn wrz 05, 2011 16:55

MaRoS pisze:Ale na hamownie chyba pojechało nie? A jak nie to ile mniej więcej teraz ma?
Jakie zmiany? Ile teraz dmucha?
Idzik pisze:Jak to było ? Przy 780nm zerwało przyczepność na rolkach ?
Nie udało sie jej schamować, cały czas traciła przyczepność na tych jebanych dunlopach. Z tego co wiem, przy 3800 obr/min miała 780 Nm zanim traciła trakcje, ale do póki nie będzie prawdziwego wykresu to nie bierzmy tej wartości poważnie.

Zmian generalnie żadnych, podniesione doładowanie na 1.3, strojenie i tyle :smile: , jeszcze jakieś tam drobnostki jak inaczej poprowadzone kabelki, itp. Dalszych zmian na chwilę obecną nie planuję. Już więcej z wtryskiwaczys ię wycisnąć nie da.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M3 3.0

Post autor: Maros » pn wrz 05, 2011 17:31

A wcześniej dmuchała 1 bar, tak?
780Nm to potężna wartość, aż mi się nie chce wierzyć. Ale jak to prawda to ja pierdole! :twisted:

ODPOWIEDZ