E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Awatar użytkownika
Pawel_M3GT
Posty: 2058
Rejestracja: czw cze 21, 2007 18:27
Auto: E36 M3 S54
Lokalizacja: ///M

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Pawel_M3GT » sob lip 31, 2010 20:38

Dakic pisze:Ta lotka to oryginalna czesc zakupiona w ASO....
pochodzi od m3 e46...

no właśnie..
Dakic pisze:Gałka jest oryginalna

Nie oryginalny jest szef.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » sob sie 07, 2010 21:48

Ale sie czepiacie :???: Mam go niedlugo i dopieszczanie troche zawsze trwa... gałka była przetarta i poprzedni własciciel sam prubowal sie tym zajac...pozatym lotka zostaje bo mi sie podoba na zywo... Niemam przeciez jakiejs lawki na tylnej klapie rodem z allegro....
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » pn maja 23, 2011 21:22

Pora na maly UPDATE... Czarnula dzielnie sluzyla na codzien dlatego troche spowszedniala... wiec zdecydowalem sie na calkowita odbudowe jednostki napedowej...
Zakupilem nowe wszystkie uszczelki panewki sruby oraz co najciekawsze kute tloki wossnera na CR 12,3:1. wywazylem korbowody ktore mimo braku defektow mialy roznice miedzy najciezsza a najlzejsza 27gram... w tej chwile roznica to max 1gram dynamicznie wywazylem wal korbowy splanowalem i rozwiercilem blok na 86,5 splanowalem glowcie dotarlem zawory wymienilem uszczelnienia prowadnic niebylo sensu bo niemialy zadnych luzow, Oczywiscie niewszystko robilem samodzielnie zlecalem czesc prac zaklada specjalizujacym sie w obrobce...

Wiekszosc z was odbudowuje swoje vanosy wymieniajac oringi na cewkach i zaciensiajac lozyska... a nikt niewymienia uszczelnien na tlokach co jest rownie wazne jutro rano jade odebrac komplet ktory dorabialem w pewnej firmie w katowicach zamieszcze ich zdjecie dopiero za kilka dni jak by byli chetni to taki komplet wychodzi okolo 240pln jeszcze nieznam dokladnej ceny

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Dino444
Posty: 1343
Rejestracja: sob maja 26, 2007 13:04
Lokalizacja: Bedford
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dino444 » wt maja 24, 2011 00:15

Grrrrrrrrrrrrrruuuuubooooooo!!! Jakis pomiar na hamowni po modach??
BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » wt maja 24, 2011 18:30

pomiar pewnie tak choc mysle ze niewiele przybedzie
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

panicz
Posty: 82
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 17:22
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: panicz » wt maja 24, 2011 19:37

pieknie sie dzieje czekalem z niecierpliwoscia az pokarzesz co zdzialales :wink:
na fotach wyglada to bardzo interesujaco..juz sie nie moge doczekac zakonczenia..ciekawe jaka bedzie roznica z seria?

jak bedziesz m ial wiecej info na temat tych uszczelek vanosa to daj znac :wink:
BMW nie tylko auto PASJA!!

Awatar użytkownika
--==maly==----
Posty: 2508
Rejestracja: śr sie 06, 2008 09:21
Auto: M3 F80 17"
Lokalizacja: Warszawa

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: --==maly==---- » wt maja 24, 2011 23:51

Sory za czepialstwo ale od tych zdjęć przy moim internecie mało mi komputer nie wybuchł zmniejszaj zdjęcia proszę na przyszłość.

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » wt cze 21, 2011 22:10

Emka juz jezdzi narazie docieranie oczywiscie "na ostro" powiem ze jest armagedon :-D wkrotce jakis konkretniejszy update
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

panicz
Posty: 82
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 17:22
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: panicz » wt cze 21, 2011 22:26

Dakic pisze:Emka juz jezdzi narazie docieranie oczywiscie "na ostro" powiem ze jest armagedon :-D wkrotce jakis konkretniejszy update

ooo nie daj dlugo czekac daj jakis filmik :wink:
BMW nie tylko auto PASJA!!

Awatar użytkownika
racesupport1
Posty: 177
Rejestracja: śr mar 23, 2011 18:05
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: racesupport1 » sob sie 13, 2011 13:34

Powiem tak, widziałem na żywo, siedziałem, jechałem... szczena mi opadła, jestem pewien na 10000% że te auto objedzie każde, dosłownie każde seryjne M3 3.0 3.2 z palcem w d**** silnik chodzi poprostu jak marzenie, oglądałem na kompie Dakic'ia historie budowy tego silnika (to co tutaj jest to tylko namiastka tego co zostało zrobione) i jestem pod ogromnym wrażeniem, nie wiem ile to mam mocy, ale jest to cholernie zdrowy motor i do tego jeszcze zdrowo dłubnięty :D naprawde wielkie brawa za wkład pracy i za efekt, jest piorunujący !!!! taki silnik S50 to rodzynek jakich na prawde jest niewiele...

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: wania » sob sie 13, 2011 13:42

Dakic pisze:a nikt niewymienia uszczelnien na tlokach co jest rownie wazne jutro rano jade odebrac komplet ktory dorabialem w pewnej firmie w katowicach zamieszcze ich zdjecie dopiero za kilka dni jak by byli chetni to taki komplet wychodzi okolo 240pln jeszcze nieznam dokladnej ceny
mozesz cos wiecej o tym napisac?

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » sob sie 13, 2011 13:48

widac je na 7mym zdjeciu od gory... u mnie byly calkowicie zjechane przy przebiegu 192tys a efektem bylo niezbyt plynne dzialanie raczej takie skokowe co bylo zreszta widac w tescie live data po podpieciu gt1... objawy podobne jak przy vanosach z m50 m52 gdy tam uszczelnienia na tlokach sa zuzyte...
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » sob sie 13, 2011 13:49

widac je na 7mym zdjeciu od gory... u mnie byly calkowicie zjechane przy przebiegu 192tys a efektem bylo niezbyt plynne dzialanie raczej takie skokowe co bylo zreszta widac w tescie live data po podpieciu gt1... objawy podobne jak przy vanosach z m50 m52 gdy tam uszczelnienia na tlokach sa zuzyte...

P.S. bede teraz zamawial 2 komplety wiec jak ktos reflektuje to odrazu wezme wiecej
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

Awatar użytkownika
wania
Posty: 953
Rejestracja: śr paź 22, 2008 20:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: wania » sob sie 13, 2011 14:19

mozesz cos wiecej o tym napisac a dokladnie o wymianie tego? vanos musi byc zdjety? samemu idzie to wymienic?

Dakic
Posty: 123
Rejestracja: pt cze 25, 2010 21:20
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Re: E36 M3 3.2 Coupe by Dakic

Post autor: Dakic » sob sie 13, 2011 14:26

vanos musi byc wyciagniety rozebrany co do srubki a wykonujacy ta czynnosc musi miec mase cierpliwosci wyczucia i sporo doswiadczenia w zakladaniu tego rodzaju uszczelnien bo latwo je "przeciagnac" co skutkuje tym ze potem moze juz niewejsc na wlasciwe miejsce oczywiscie trzeba moczyc uszczelnienia we wrzatku i tez wsumie na wyczucie zeby nabraly plastycznosci ale tez nie za bardzo
///M jest najpoteżniejszą literą na świecie... ;-)))

ODPOWIEDZ