M3 Competition
M3 Competition
BMW M3 e46
Data produkcji: Maj 2005r.
Kolor: Interlagos Blue
Skrzynia: manualna
Wyposażenie:
-Reflektory ksenonowe
-Tapicerka skórzana Spirit – Nappa
-Navi 16:9
-pakiet Competition
Modyfikacje:
-hamulce Alcon CSL Cup
-przewód od sprzęgła w stalowym oplocie
-zawieszenie gwintowane GC Street/School
-stabilizatory UUC (przód: 30,7mm tył: 24,7mm)
-UUC rear control arms
-łączniki przedniego stabilizatora GC
-rozpórka tylna górna Active Autowerke
-UUC short shifter + dssr
-kierownica wielofunkcyjna
-pasy szelkowe Schroth Quick Fit
-wejście na mp3
-tempomat
Felgi:
Na co dzień w lato:
przód - 8x19 BBS RX z oponami Michelin PS2 245/35/19
tył - 9,5x19 BBS RX z oponami Michelin PS2 265/30/19
Na co dzień w zimę:
-BBS RX 8x19 z oponami 245/35/19
Na tor:
przód - 8x19 BBS RX z jak najtańszymi oponami 245/35/19 albo 8,5x18 Rays TE37 + Toyo R888
tył - 9,5x19 BBS RX z jak najtańszymi oponami 265/30/19 albo 9,5x18 Rays TE37 + Toyo R888
Planowane:
-tylne wahacze na uniballach (wymagają przeróbki)
-ringi CCFL (zamówione, problem z paczką)
-powerflexy (poprzednio był to najwyraźniej błąd w montażu, czekają na montaż)
-wyjście na antenę zewnętrzną + muzyka z iPhone
-sterowanie głosem
-TV
-mocniejsza rozpórka z przodu
-fotele kubełkowe Recaro Pole Position
-zestaw kompresora ESS VT1-445
-upgreade na VT2-550
-S-pipe bez katów
-wydech środkowy rouge engenering + EVC
-wydech końcowy supersprint wersja street
___________________________________________________________________
Witam.
Nareszcie znalazłem się w zacnym gronie użytkowników BMW M. Wczoraj odebrałem w końcu moje M3 Competition. Autko kupiłem w salonie BMW w Niemczech.
Rok: 2005
Przebieg 11600km.
Kolor: Interlagos Blue
Wnętrze: Czarna skóra, aluminium (Ma jakieś opcje indywidual, ale nie wczytywałem się w nie specjalnie, na pewno podsufitka jest jakaś inna).
Wyposażenie: Full beż Tv i szyper dachu (ale ma jakieś szyby clima-comfort które nie wypuszczają ciepła)
Więcej chyba nie muszę pisać bo bryka jest wszystkimi dobrze znana.
Foty wstawię jutro.
Data produkcji: Maj 2005r.
Kolor: Interlagos Blue
Skrzynia: manualna
Wyposażenie:
-Reflektory ksenonowe
-Tapicerka skórzana Spirit – Nappa
-Navi 16:9
-pakiet Competition
Modyfikacje:
-hamulce Alcon CSL Cup
-przewód od sprzęgła w stalowym oplocie
-zawieszenie gwintowane GC Street/School
-stabilizatory UUC (przód: 30,7mm tył: 24,7mm)
-UUC rear control arms
-łączniki przedniego stabilizatora GC
-rozpórka tylna górna Active Autowerke
-UUC short shifter + dssr
-kierownica wielofunkcyjna
-pasy szelkowe Schroth Quick Fit
-wejście na mp3
-tempomat
Felgi:
Na co dzień w lato:
przód - 8x19 BBS RX z oponami Michelin PS2 245/35/19
tył - 9,5x19 BBS RX z oponami Michelin PS2 265/30/19
Na co dzień w zimę:
-BBS RX 8x19 z oponami 245/35/19
Na tor:
przód - 8x19 BBS RX z jak najtańszymi oponami 245/35/19 albo 8,5x18 Rays TE37 + Toyo R888
tył - 9,5x19 BBS RX z jak najtańszymi oponami 265/30/19 albo 9,5x18 Rays TE37 + Toyo R888
Planowane:
-tylne wahacze na uniballach (wymagają przeróbki)
-ringi CCFL (zamówione, problem z paczką)
-powerflexy (poprzednio był to najwyraźniej błąd w montażu, czekają na montaż)
-wyjście na antenę zewnętrzną + muzyka z iPhone
-sterowanie głosem
-TV
-mocniejsza rozpórka z przodu
-fotele kubełkowe Recaro Pole Position
-zestaw kompresora ESS VT1-445
-upgreade na VT2-550
-S-pipe bez katów
-wydech środkowy rouge engenering + EVC
-wydech końcowy supersprint wersja street
___________________________________________________________________
Witam.
Nareszcie znalazłem się w zacnym gronie użytkowników BMW M. Wczoraj odebrałem w końcu moje M3 Competition. Autko kupiłem w salonie BMW w Niemczech.
Rok: 2005
Przebieg 11600km.
Kolor: Interlagos Blue
Wnętrze: Czarna skóra, aluminium (Ma jakieś opcje indywidual, ale nie wczytywałem się w nie specjalnie, na pewno podsufitka jest jakaś inna).
Wyposażenie: Full beż Tv i szyper dachu (ale ma jakieś szyby clima-comfort które nie wypuszczają ciepła)
Więcej chyba nie muszę pisać bo bryka jest wszystkimi dobrze znana.
Foty wstawię jutro.
Ostatnio zmieniony śr gru 08, 2010 12:55 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 16 razy.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 Competition
gratulacje!! kolor jedyny słuszny
Re: M3 Competition
ładna ladna jestem ciekaw ile jest teraz taka warta z 2005 i z takim mamy przebiegiem ?
Pale gume a nie dusze
Re: M3 Competition
w bmw życzyli sobie 47 tys euro, ale wzieło się w leasing na firme i trochę podatków odejdzie, trochę wrzuci się w koszty i wychodzi dużo mniej. Na tyle żeby można było sobie na nią pozwolić
Re: M3 Competition
Samochodzik jest jak nowy nie ma żadnej ryski na skórze, na lakierze może z 4 malutkie odpryski. Worek na narty nie był nigdy rozkładany. A BMW dorzuciło mi jeszcze płytę do nawigacji z tego roku. Ponadto dali mi na niego rok gwarancji od dnia zakupu
Ostatnio zmieniony śr maja 07, 2008 11:20 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: M3 Competition
no no to ładnie piekna sztuka , tylko pogratulowac, masz jakies lepsze foty ???? a duzo nia przejechales ??? bo jestem ciekawe jak sie spisuje ta kiera pokryta zamszem , słyszałem ze najlepiej jezdzic w rekawiczkach
Pale gume a nie dusze
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M3 Competition
super auto!
co do kiery to mysle ze duzoooo lepiej niz skora normalna...
co do kiery to mysle ze duzoooo lepiej niz skora normalna...
Re: M3 Competition
Wstawię lepsze zdjęcia jak będzie ładna pogoda i ją umyje. Przejechałem nią 800km. A co do kierownicy to na zdjęciach i na pierwszy rzut oka wydawała mi się wiejska, ale po pierwszym kilometrze uświadomiłem sobie że jest rewelacyjna. Świetnie leży w dłoniach, a jak już jedziesz naprawdę ostro i ręce ci się pocą to zwykła skóra zaczyna się ślizgać, a ona cały czas genialnie przylega do dłoni. A co do rękawiczek to nie próbowałem ale jest bardzo przyjemna w dotyku więc wole bez.
I jeszcze jedna ciekawostka:
Samochodzik przez ponad rok był pokazowym samochodem BMW
I jeszcze jedna ciekawostka:
Samochodzik przez ponad rok był pokazowym samochodem BMW
Re: M3 Competition
piekna, Interlagos ma swoj urok. Gratulacje
prosimy wiecej zdjec.. ..a gdzie ich bedzie pod
dostatkiem, jak nie na m-track day'u?
prosimy wiecej zdjec.. ..a gdzie ich bedzie pod
dostatkiem, jak nie na m-track day'u?
Re: M3 Competition
Bardzo ładna E-mka nic tylko pogratulowac super stan no i ten znikomy przebieg
- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: M3 Competition
kostek_ja pisze: ręce ci się pocą to zwykła skóra zaczyna się ślizgać, a ona cały czas genialnie przylega do dłoni. A co do rękawiczek to nie próbowałem ale jest bardzo przyjemna w dotyku więc wole bez.
no wlasnie w rekawiczkach jest jeszcze lepszy efekt niz bez - prawda Os?
Re: M3 Competition
No fakt.tom_kulturysci pisze:kostek_ja pisze: ręce ci się pocą to zwykła skóra zaczyna się ślizgać, a ona cały czas genialnie przylega do dłoni. A co do rękawiczek to nie próbowałem ale jest bardzo przyjemna w dotyku więc wole bez.
no wlasnie w rekawiczkach jest jeszcze lepszy efekt niz bez - prawda Os?
To się porobiło tych CP. I wszystkie na forum.
Aż tak to bym się nie cieszył. Był zarejestrowany na BMW AG czy na dealer'a?kostek_ja pisze:I jeszcze jedna ciekawostka:
Samochodzik przez ponad rok był pokazowym samochodem BMW
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M3 Competition
Moje też było samochodem pokazowym... teoretycznie, tak naprawde przez pół roku jakiś pracownik bmw w monachium ją upalał a potem kupiłsobie nową po super zniżkach
Co do kiery to napewno skóra jest dużo bardziej trwała. Trzeba o nią dbać żeby utrzymać ją w dobrym stanie. Mateush podpowie jak. Moja po 30k jest delikatnie mówiąc takim ulepem/skorupą. Na szczęście nie jest zniszczona (nie mechaci się) więc mam nadzieje przywrócić ją do dobrego stanu.
Co do kiery to napewno skóra jest dużo bardziej trwała. Trzeba o nią dbać żeby utrzymać ją w dobrym stanie. Mateush podpowie jak. Moja po 30k jest delikatnie mówiąc takim ulepem/skorupą. Na szczęście nie jest zniszczona (nie mechaci się) więc mam nadzieje przywrócić ją do dobrego stanu.
Re: M3 Competition
Na BMW AGMarcin_Os pisze:Był zarejestrowany na BMW AG czy na dealer'a?
Sprawdziłem całą historie mojej M3. Zamówił ją jakiś Niemiec, pojeździł niecały rok i zostawił ja w rozliczeniu. Sprawdziłem też kiedy były serwisy i co się z nią działo. Miała wymienianą przednią szybę (bo jakiś kamyk uderzył), maglownice(wadliwa seria maglownic, bmw wymieniało wszystkim którzy je mieli) i facet zarysował 1 felgę więc wymienił wszystkie 4.MaRoS pisze:Moje też było samochodem pokazowym... teoretycznie, tak naprawde przez pół roku jakiś pracownik bmw w monachium ją upalał a potem kupiłsobie nową po super zniżkach
Dzisiaj oglądał ją zaufany człowiek w BMW i był w szoku. Bo nie ma żadnych śladów zużycia, ma nawet jeszcze fabryczne zabezpieczenia na podwoziu więc poprzedni właściciel musiał jeździć właściwie tylko po suchym. Jedyne co zauważył złego to to że od stania coś jest nie do końca tak z hamulcami (nie dopytywałem się dokładnie) i że po prostu muszą się dotrzeć.