Stalo maly slizg na bielskiej na mokrej nawierzchni przy 120 km/h stalo tam tylko jeden dzien bylo to niedlugo po zakupie , i tuz przed remontem calego auta... dlatego wlasnie szukalem wspomnianej felgi... kilka miesiecy zreszta... Ogolnie autko pochodzi z 91 roku zostalo sprowadzone z niemiec ze spalonym zaworem na 6 cylindrze auto zostalo rozebrane na czesci zakonserowowane, tzn podloga i profile zamkniete jak i drzwi ( konserwacja samochodowa i rozpuszczony smar, odpowiednio na podloge i profile zamkniete ) pomalowany zderzak i przedni pas, tylne drzwi prawe gora do listwy, tylny pas, tylny lewy blotnik reszta w orginale auto bezwypadkowe, silnik rozebrany na czesci nowe pierscienie, panewki, wszsytkie uszczelki i uszczelniacze, nowe sprzeglo komplet, splanowana glowica , wypolerowane kanaly wydechowe (w DE ) powieksozne kanaly ssace zarowno w glowicy jak i kolektorze (DE) zdiety ogranicznik predkosi (DE) przesunieta odcinka(DE) sportowy wklad K&N elementy silnika polerowane tzn oslona kolektorow aluminiowe oslony termiczne wydechu ,obudowa termostatu, reszta elementow odswiezona oczyszczona badz pomalowana na orginalny kolor wszssytkie emblematy bmw nowe ( maska,klapa, felgi, silnik) , lampy przednie spolerowane ramki pomalowane proszkowo (orginaly blac hella), nowe lampy tyl, nowe kierunki przod , felgi po renowacji wnetrze pomalowane w orgianlnym czarnym kolorze, ranty polerowane na wysoki polysk, rotory malowane na srebro w nieco bardziej blyszczacym odcieniu, nowe emblematy, tzw niewidzialne wentyle ze stali nierdzewnej Opony dunlop SP 9000 z 2007 roku, wersja wykonczona czarna skora (tunel srodkowy drzwi itd... ) boczki orginalne po regeneracji, fotele orginalne co 3 miesiace konserwowane, rozrzad lancuch napinacz lyzwy nowe oleje most, skrzynia, silnik, wspomaganie, nowy filtr pompy powietrza wtornego, nowe paski nowe swiece, kopolka oradz palec, alternator, rozrysznik po przegladzie, wydech orginalny w idealnym stanie, lusterka M - szkla nowe, felgi tyl 9J, sprawdzone wtryski,wyregulowane zawory,wyregulowane przepustnice(niejestem pewny czy 100% ok),geometria ustawiona,nowy zbiornik cieczy chlodzacej, nowe zbiorniki plynow do spryskiwaczy,nowe wygluszenie maski,wszsytkie spinki plastiki mocowania orginalne kompletne podloga pod silnikiem kompletna , do zalozenia psoadam listwy progowe od 3,8 (czarne z srebrnymi paskami i logo m) hamulce 850Ci zaciski wypiaskowame pomalowane na czarno gumki, rurki cisnieniowe ,odpowietrzniki nowe tarcze nowe orginal 324mm zaciski tyl 850Ci pozostalo kupic tarcze nowe i wypiaskowac zaciski na wisone montaz zestawu, oczywiscie za rarytasuy uwazam lusterka, hamulce, i listwy progowe, byc moze sie myle

fajne tez jest wnetrze w skorze , hmmmm napewno o czyms zapomnialem wiec jesli sa jakies pytania chetnie odpowiem... ( graty do motoru nominaly) olej 10w60 castro,l szpera 75w140 castrol ,plyn hamulcowy ATE blue racing, plyn chlodniczy prestone, wspomaganie orginal bmw zielony,skrzynia castrol dextron 3
przebieg 230 000km wymiana oleju co 5000km ( w zasadzie to co roku ) auto jezdzi tylko w sezonie ok 4000km... nie jest na sprzedaz i niebedzie w najblizszym czasie ( kilka lat ) aaaa.... klima skraplacz osuszac nowe klima sprawna nabita... Do zrobienia: pompa wspomagania mimo kilkukrotnej wymian plynu piszczy na zumnym silniku po rozgrzaniu ok, w lato problem praktycznie nie wystepuje, lozyska skrzyni biegow moze tez synchronizator 1 biegu... , po sezonie odezwaly sie lozyska sprezarki klimatyzacji... to plany na ten rok.... chyba tyle... jak cos pytac...
