M5 F10

E71 X6M, E70 X5M, E82 1M i nowsze
Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

M5 F10

Post autor: A » śr wrz 23, 2009 23:55

O to nowa M5 F10 :mrgreen:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M5 F10

Post autor: SyTy » czw wrz 24, 2009 16:59

Obrazek
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » czw wrz 24, 2009 19:22

ta grafika to mi sie wydaje byla juz w zeszlym roku w internecie, przerobiona M3 E90

gdzies czytalem ze w nowej M5 ma byc nawet do 612 KM, KERS i 8 biegowa SMGIV , tylko ciekawe co z silnikiem, ciagle mowi sie o V8 od X5M/X6M, a tylko czasami o V10. Powinni zrobic nowy silnik od podstaw jak to do tej pory robili w M5 ,a nie tylko przeszczep

Awatar użytkownika
///M-Lover
Posty: 46
Rejestracja: sob sty 24, 2009 15:31
Auto: ///M5

Re: M5 F10

Post autor: ///M-Lover » pt wrz 25, 2009 10:03

A pisze:
ta grafika to mi sie wydaje byla juz w zeszlym roku w internecie, przerobiona M3 E90

gdzies czytalem ze w nowej M5 ma byc nawet do 612 KM, KERS i 8 biegowa SMGIV
Tak ta grafika to ewidentna przeróbka e90 M3, Adrian, a czy w nowej M5 nie będzie DKG?

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » pt wrz 25, 2009 19:25

wyglada na to ze bmw juz tego nie bedzie stosowal, M3 bylo pierwszym i na razie(?) ostatnim samochodem w ktorym zostalo to uzyte

http://www.bimmerfile.com/2009/08/27/en ... t-is-near/
"Has the time of the BMW Dual Clutch Transmission come and gone? Sources are indicating that the recently introduced DCT may be such a niche product that its time may be short lived. Porsche is feeling the same way with the famed PDK. The dual-clutch setup is fantastic in its implementation but remains an extremely niche product. According to Automotive News, transmission specialist ZF Friedrichshafen AG does not see a mass market for the dual-clutch technology that it sells to Porsche. Part of the issue is the cost to performance proposition of building a DCT that can handle lots of torque. With today’s performance cars increasing torque exponentially it leaves little market for the DCT.

With the introduction of the X5 and X6 ///M versions using a technically updated automatic transmission and cylinder deactivation to produce shifts as fast as a DCT the writing was on the wall for a possible end to the BMW DCT. What this means now is that in the short term we will more than likely not see future products offered with a DCT, with a shift to 8 speed automatics across the line by 2013. We have been told not to assume anything in regards to current offerings but that the ///M3 and DCT are a perfect match.

All you F10 ///M5 anticipators take note- this seals the deal that a DCT will NOT be in that vehicle!"

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » ndz wrz 27, 2009 21:24

V8 turbo....

czy to koniec Mpowera jakiego znamy? :neutral: juz nie beda robic wolnossacych wysokoobrotowych silnikow? 6 tys. obrotow i zaraz czerwone pole... jeszcze sie okaze na koniec ze wsadza tam steptronica :573: jestem zawiedziony, mial byc nowy silnik a okazuje sie ze bedzie oparty o ten z X5M/X6M, myslalem ze pociagna jeszcze z V10, mial byc 5.5L

trzeba sie bedzie przesiasc na F 458 Italia , tam przynajmniej mozna pociagnac do 9 tys ;)

SyTy
Posty: 710
Rejestracja: pn lut 18, 2008 13:53
Lokalizacja: Warszawa/Koszalin

Re: M5 F10

Post autor: SyTy » ndz wrz 27, 2009 22:07

A pisze:V8 turbo....
to jest już potwierdzone??? szok!!! :neutral:
No Fear - No Fun!

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » pn wrz 28, 2009 15:23

SyTy pisze:
A pisze:V8 turbo....
to jest już potwierdzone??? szok!!! :neutral:
V10 8250 obr/m R.I.P.

Nie ma ///M Power , jest ///Marketing

Awatar użytkownika
michalnowak1234
Posty: 274
Rejestracja: wt gru 19, 2006 00:01
Lokalizacja: Warszawa/Radom
Kontakt:

Re: M5 F10

Post autor: michalnowak1234 » pn wrz 28, 2009 23:10

ten sam silnik co w X5 M i X6 M :-)

Awatar użytkownika
jackson
Posty: 361
Rejestracja: czw lis 15, 2007 00:56
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Radom

Re: M5 F10

Post autor: jackson » wt wrz 29, 2009 11:30

michalnowak1234 pisze:ten sam silnik co w X5 M i X6 M :-)
No i w tym cały problem.
ZJAR

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » pt paź 02, 2009 20:44

jackson pisze:
michalnowak1234 pisze:ten sam silnik co w X5 M i X6 M :-)
No i w tym cały problem.
http://www.spyshots.nl/SpyVideo/Spyvide ... Crburgring

video z Nürburgring, wsluchajcie w dzwiek silnika i przekladanie biegow,
slychac normlana skrzynie automatyczna :evil: i brak dzwieku V10 :evil:

Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » czw lis 12, 2009 19:50

bardzo mi sie podoba M5 F10 , tylko dach powinien byc czarny bo maja montowac carbon roof....zeby jeszcze tylko miala V10 do 9 tys. obr.... :roll:

Obrazek

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: Koki » wt lis 24, 2009 20:49


Awatar użytkownika
A
Posty: 181
Rejestracja: czw gru 07, 2006 13:12
Auto: M8CompetitionF92
Lokalizacja: Warszawa

Re: M5 F10

Post autor: A » wt gru 15, 2009 22:58

pewnie dopiero na jesieni 2011 sie doczekamy sprzedazy

Obrazek

ODPOWIEDZ