Problem z...

1988-1995 | silniki: S38B36, S38B38
Awatar użytkownika
boogie
Posty: 753
Rejestracja: czw cze 07, 2007 20:27
Auto: M Sechs
Lokalizacja: W-wa

Re: Problem z...

Post autor: boogie » wt mar 24, 2009 01:55

Kudlaty, nie gadaj, nie ma problemu z wyborem 255/40/17.
Jak chcesz jeszcze kupic uzywki, to nie kombinuj z jakimiś węższymi bo sie kiedys zdziwisz, pomijam ze zużyta opona węższa będzie jeszcze gorzej trzymać.
Pozdrówka!

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » wt mar 24, 2009 13:00

Chciałem kupić nowy komplecik, ale z tego co patrzyłem to kicha z wyborem, a jak są to cena z syfitu bo raczej rzadko chodliwy temat bo mało popularny. W używkach to loteria z guzem / bez guza a już raz się sparzyłem :-|

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Problem z...

Post autor: czarny8800 » wt mar 24, 2009 17:29

Ja osobiście wybieram zawsze używane opony 7 mm nigdy się nie sparzyłem. Jeśli nie masz zaufania do allegro, prosta rada szukaj w warszawie :wink: na miejscu założą ci sprawdzisz wyważysz.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: Venom » wt mar 24, 2009 19:19

Kudłaty pisze: Kolejne pytanie: na nasze fele w jakim rozmiarze powinny być gumy?
:???: Na zimę wrzuciłem 235 i 255 ale to chyba tyci za szeroko :-|
http://m5e34.pl/index.php?idm=35
Najciemniej pod latarnia :)

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Problem z...

Post autor: czarny8800 » śr mar 25, 2009 03:18

Mam problem ze wspomaganiem kierownicy :evil: Zaczyna mi ciężko chodzić i jak skręce na maxa w prawo to słyszę pompę i przerywa waląc w koła. Jakaś rada? Do wspomagania chyba całe Edc jest podłączone?
bez prawka, a punkty się zbiera.

Awatar użytkownika
Venom
Moderator
Posty: 3181
Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Problem z...

Post autor: Venom » śr mar 25, 2009 09:04

czarny8800 pisze:Do wspomagania chyba całe Edc jest podłączone?
Wg mnie
Do wspomagania jest podlaczone SLS (popularna nazwa NIVO)
EDC to zupelnie inny mechanizm.

Koki
Posty: 469
Rejestracja: pn maja 07, 2007 23:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Koki » śr mar 25, 2009 09:39

czarny8800 pisze:Mam problem ze wspomaganiem kierownicy :evil: Zaczyna mi ciężko chodzić i jak skręce na maxa w prawo to słyszę pompę i przerywa waląc w koła.
Sprawdż poziom płynu czy nie jest za niski , ewentualnie może to być zapowietrzenie układu.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Problem z...

Post autor: czarny8800 » śr mar 25, 2009 11:08

Venom pisze:
czarny8800 pisze:Do wspomagania chyba całe Edc jest podłączone?
Wg mnie
Do wspomagania jest podlaczone SLS (popularna nazwa NIVO)
EDC to zupelnie inny mechanizm.
Zmęczenie robi swoje :wink: dokładnie myślałem o NIVO, a napisałem EDC. :wink:
bez prawka, a punkty się zbiera.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » śr mar 25, 2009 12:33

U mnie jak wspomaganie zaczynało szaleć okazało się, że prawy przewód od nivo puszcza płyn. Koledzy dobrze podpowiadają, zacznij os prawdzenia stanu płynu.

Awatar użytkownika
czarny8800
Posty: 207
Rejestracja: pt lip 11, 2008 00:59
Lokalizacja: WARSZAWA

Re: Problem z...

Post autor: czarny8800 » czw mar 26, 2009 01:52

No i poszła do warsztatu :evil: prawa tylna strona. Nie wiem co się stało, ale nalałem płyn bo było pusto odpaliłem i odjechałem z miejsca postojowego w garażu i została ogromna plama :mad: . Jutro się okaże co się stało to jak podniosą na podnośniku. :-( Mam nadzieje że to tylko jakiś przewód.
bez prawka, a punkty się zbiera.

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » czw mar 26, 2009 09:01

Oby tylko przewód. U mnie puszczał płyn przy samej nakrętce.
Jeśli przewód to masz tydzień czekania na sprowadzenie, przeróbkę przewodu bo i tak nie będzie pasował :lol: , koszt 300zł + płyn + wymiana - blehhhhhh...

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » czw mar 26, 2009 21:44

Idąc za Waszą radą postanowiłem pozostać przy fabrycznym rozmiarze opon. Postawiłem na używki w super stanie z 7mm bierznikiem. Jak na razie wrzuciłem na przód.

Ad. czerownej kontrolki o której wspominałem kilka postów wyżej: u mnie temat wygląda następująca.. owa kontrolka zapala się dopiero po załączeniu rygli (bez znaczenia: z kluczykam, czy z pilota), miga bardzo szybko ok kilkunastu sekund i załącza się na stałe aż do otwarcia drzwi z pilota/kluczyka.

PAWEŁ M5E34
Posty: 95
Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
Lokalizacja: kielce

Re: Problem z...

Post autor: PAWEŁ M5E34 » pt mar 27, 2009 15:36

czarny8800 pisze:No i poszła do warsztatu :evil: prawa tylna strona. Nie wiem co się stało, ale nalałem płyn bo było pusto odpaliłem i odjechałem z miejsca postojowego w garażu i została ogromna plama :mad: . Jutro się okaże co się stało to jak podniosą na podnośniku. :-( Mam nadzieje że to tylko jakiś przewód.
raczej gruszka ciśnieniowa popuściła
m5 e34 3,6 13.747 et

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » pt mar 27, 2009 22:30

Jeśli będziesz miał problemos z gruszką to bardzo chętnie odstapię jedną używkę w przywoicie nieprzywoitej cenie 50zł :-)

Kudłaty
Posty: 755
Rejestracja: wt lis 04, 2008 02:46
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z...

Post autor: Kudłaty » sob kwie 11, 2009 19:40

Panowie, przepraszam że tak zamęczam ale mam do Was kolejne pytanie ... detal ale strasznie mnie wkurza i muszę coś z tym zrobić ... a mianowicie, na pokrywie zaworowej idzie listwa która jest przykręcana na trzy śruby- w moim przypadku są to śrubki typu torx. Byłem w ASO, zamówiłem wedle katalogu i dostałem zupełnie co innego niż oczekiwałem. Obsługa zasugerowała, że ktoś mógł wkręcić inne śrubki lub mam prawidłowe ale BMW zastąpiło to inną śrubą wystęującą dokładnie pod tym samym numerem części. Czy moglibyście zerknąć jak to wygląda w waszych autkach?

ODPOWIEDZ