Venom --->>> e34 M5
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
strasznie mi się te felgi podobają!
teraz wygląda kozacko!
teraz wygląda kozacko!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Zalozylem inne felgi... Kilka fotek mozna znalezc w pierwszym poscie...MaRoS pisze:strasznie mi się te felgi podobają!
teraz wygląda kozacko!

-
- Posty: 95
- Rejestracja: sob maja 12, 2007 01:34
- Lokalizacja: kielce
Re: Venom --->>> e34 M5
z ogranicznikiem jedzie 250 mogą być wskazania do 260 jak jest zle wyskalowanyTomas_M5 pisze:nie wiem, tak tylko pytam. z ogranicznikiem jedzie ok 275 i odcina przy ok 6500 chyba o ile pamietam, bez moze uda sie dojechac do 290.Venom pisze:W sumie tylko po tym ze poprzedni wlasciciel mi mowil. Sam osiagnalem jedynie 260 ale licznikowe...Tomas_M5 pisze:po czym wnioskujesz ze ma zdjety ogranicznik??
Myslisz ze on tam jednak moze byc ?
generalnie obroty sa na piatce ok. 6500 przy 250
co do tych 290 to może na 6 biegowej i z przepaści wiadomo że m5 kręci się do 7250 fabrycznie i to jest 270 a 285 to ok.7500 tyś coś takiego to tylko po tuningu
m5 e34 3,6 13.747 et
Re: Venom --->>> e34 M5
Sprawdzałem swoją, załadowany kompletem kół+2 osoby, licznik na '18-tkach zaniża mi o 10 (WTF?!?), na liczniku było 270+, nie pamiętam ile było obrotów ale jeszcze miała chęć, sprawdze dokładnie na najbliższym mtracku, ma być racelogic i pas o długości 3,3 km 

No Fear - No Fun!
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
A to dziwne bo mi zawyza licznik wzgledem GPS [o jakies 10km/h]... Ciekawe tez jak sie ma jeden GPS do drugiego GPSSyTy pisze:licznik na '18-tkach zaniża mi o 10 (WTF?!?)


Re: Venom --->>> e34 M5
Gratulacje samochodu. Nareszcie jakaś eMka na SCI 
Pozdrawiam

Pozdrawiam
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Witam kolegobaton pisze:Gratulacje samochodu. Nareszcie jakaś eMka na SCI
Pozdrawiam


Re: Venom --->>> e34 M5
No tak pierwsza na SCI to nie, źle się wyraziłem. Wydaje mi się jednak, że pierwsza w Cieszynie
Przynajmniej nie miałem okazji zobaczyć innej.
Pozdrawiam

Pozdrawiam
- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Nigdy nie wiadomo co ludzie maja pochowane po stodolach i garazachbaton pisze:No tak pierwsza na SCI to nie, źle się wyraziłem. Wydaje mi się jednak, że pierwsza w CieszyniePrzynajmniej nie miałem okazji zobaczyć innej.
Pozdrawiam

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Update 14.02.2009
Minelo juz troszke czasu w ktorym nic nie pisalem. Wynika to z tego ze praktycznie nic (poza kupieniem kilku czesci) z autkiem sie nie dzialo. Brakowalo mi czasu aby cokolwiek przy autku porobic...
Jeszcze w listopadzie zrobilem kilka fotek - zanim niunia zapadla w zimowy sen.
[101]
[102]
[103]
[104]
[105]
[106]
[107]
Pozniej jeszcze przed odstawieniem niuni na zimowy wypoczynek udalo mi sie pozbyc ja sprzegla. Spalilem je. Z uwagi na dalsze plany, postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com). Tarcza sprzeglowa dostala nowe okladziny, kolo zamachowe zostalo lekko splanowane (aby wyrownac powierzchnie), a docisk zostal kompletnie przebudowany, poniewaz ten moj na nic sie juz nie nadawal (pokrzywiona i przegrzana tarcza dociskowa). Pan Radzikowski zaadaptowal tarcze dociskowa z innego auta, pomierzyl sily oraz geometrie i odeslal mi cale sprzegielko. Po zalozeniu do niuni niestety nie funkcjonowalo ono jak nalezy. Pozniej nie mialem juz za wiele czasu aby z tym wszystkim powalczyc i takim oto sposobem, niunia do dzis stoi nie sprawna. W miedzy czasie profilaktycznie wymienilem tylko pompe sprzegla i wysprzeglik na nowe. Aktualny stan rzeczy jest taki ze sprzeglo ponownie zostalo zdemontowane i wyslanie do Warszawy. Oczekuje na jego kolejna przebudowe. Autko stoi...
Wykorzystujac zimowy czas, postanowilem zalozyc kupione wczesniej sportowe stabilizatory i zestaw Powerflexa.
Ponizej kilka fotek z tej operacji:
[108]
[109]
Zdjecia pogladowe na stare tuleje wahaczy przednich.
[110]
[111]
[112]
[113]
Porownanie seryjnych tulei i zamiennikow PF.
[114]
[115]
Montaz na wahaczach i na aucie.
[116]
[117]
[118]
[119]
[120]
[121]
Tylnych tulei jeszcze nie wymienilem z uwagi na dalsze plany. Troche z tym roboty a nie mam zamiaru rozbierac czegos po 5 razy
:).
No i czas na regulowane stabilizatory firmy Racing Dynamics.
[122]
Stary stabilizator tylny.
[123]
Porownianie tylnych stabilizatorów. Srednica ta sama ale nieco inaczej powiginany + 2 stopniowa regulacja.
[124]
[125]
[126]
[127]
Regulowane laczniki tylnych stabilizatorow i prawdziwy zestaw do prac warsztatowych
)
:P
[128]
[129]
Zarowno przednie jak i tylne mocowania stabilizatorow zostaly nieco odnowione. Konieczne bylo wyczyszczenie ich do golej blachy i zabezpiecznie przed korozja
[130]
[131]
[132]
[133]
[134]
[135]
Poliuretanowe mocowanie oraz tylny stabilizator juz zamontowany w niuni
[136]
[137]
[138]
[139]
[140]
[141]
[142]
[143]
[144]
Stary przedni stabilizator
[145]
Porownanie przednich stabilizatorow. Srednica zwiekszona o 2 mm. Nieco inny ksztalt + 3 stopniowa regulacja
[146]
[147]
[148]
Poliuretanowe mocowania tylnego stabilizatora i nowy seryjny lacznik.
[149]
[150]
[151]
I przedni stabilizator juz zamontowany. Poki co zalozylem go na srednim nastawieniu - jak auto zacznie jezdzic i zaloze reszte gratow to moze pobawie sie bardziej w jakies strojenie.
[152]
[153]
[154]
[155]
[156]
[157]
[158]
[159]
A tutaj widac jak blisko silnika znajazl sie nowy stabilizator. Zaznaczam tylko ze nie mam zalozonej skrzyni wiec silnik wisi nieco nizej. Po zalozeniu skrzyni wszystko powinno sie dzwignac i mysle ze bedzie wiecej luzu
[160]
[161]
To byloby na tyle. Wplywu wymienionych elementow na prowadzenie sie samochodu jeszcze nie poznalem poniewaz jak pisalem wczesniej, niunia jest bez sprzegla. Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka
Na pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...
Pozdrawiam Was
Minelo juz troszke czasu w ktorym nic nie pisalem. Wynika to z tego ze praktycznie nic (poza kupieniem kilku czesci) z autkiem sie nie dzialo. Brakowalo mi czasu aby cokolwiek przy autku porobic...
Jeszcze w listopadzie zrobilem kilka fotek - zanim niunia zapadla w zimowy sen.
[101]





[106]


Pozniej jeszcze przed odstawieniem niuni na zimowy wypoczynek udalo mi sie pozbyc ja sprzegla. Spalilem je. Z uwagi na dalsze plany, postanowilem nie kupowac nowego sprzegla i wyslalem zestaw do regeneracji (Pan Radzikowski www.sprzegla.com). Tarcza sprzeglowa dostala nowe okladziny, kolo zamachowe zostalo lekko splanowane (aby wyrownac powierzchnie), a docisk zostal kompletnie przebudowany, poniewaz ten moj na nic sie juz nie nadawal (pokrzywiona i przegrzana tarcza dociskowa). Pan Radzikowski zaadaptowal tarcze dociskowa z innego auta, pomierzyl sily oraz geometrie i odeslal mi cale sprzegielko. Po zalozeniu do niuni niestety nie funkcjonowalo ono jak nalezy. Pozniej nie mialem juz za wiele czasu aby z tym wszystkim powalczyc i takim oto sposobem, niunia do dzis stoi nie sprawna. W miedzy czasie profilaktycznie wymienilem tylko pompe sprzegla i wysprzeglik na nowe. Aktualny stan rzeczy jest taki ze sprzeglo ponownie zostalo zdemontowane i wyslanie do Warszawy. Oczekuje na jego kolejna przebudowe. Autko stoi...
Wykorzystujac zimowy czas, postanowilem zalozyc kupione wczesniej sportowe stabilizatory i zestaw Powerflexa.
Ponizej kilka fotek z tej operacji:
[108]


Zdjecia pogladowe na stare tuleje wahaczy przednich.
[110]




Porownanie seryjnych tulei i zamiennikow PF.
[114]


Montaz na wahaczach i na aucie.
[116]





[121]

Tylnych tulei jeszcze nie wymienilem z uwagi na dalsze plany. Troche z tym roboty a nie mam zamiaru rozbierac czegos po 5 razy

No i czas na regulowane stabilizatory firmy Racing Dynamics.
[122]

Stary stabilizator tylny.
[123]

Porownianie tylnych stabilizatorów. Srednica ta sama ale nieco inaczej powiginany + 2 stopniowa regulacja.
[124]




Regulowane laczniki tylnych stabilizatorow i prawdziwy zestaw do prac warsztatowych


[128]


Zarowno przednie jak i tylne mocowania stabilizatorow zostaly nieco odnowione. Konieczne bylo wyczyszczenie ich do golej blachy i zabezpiecznie przed korozja

[130]





[135]

Poliuretanowe mocowanie oraz tylny stabilizator juz zamontowany w niuni

[136]





[141]




Stary przedni stabilizator
[145]

Porownanie przednich stabilizatorow. Srednica zwiekszona o 2 mm. Nieco inny ksztalt + 3 stopniowa regulacja
[146]



Poliuretanowe mocowania tylnego stabilizatora i nowy seryjny lacznik.
[149]



I przedni stabilizator juz zamontowany. Poki co zalozylem go na srednim nastawieniu - jak auto zacznie jezdzic i zaloze reszte gratow to moze pobawie sie bardziej w jakies strojenie.
[152]





[157]



A tutaj widac jak blisko silnika znajazl sie nowy stabilizator. Zaznaczam tylko ze nie mam zalozonej skrzyni wiec silnik wisi nieco nizej. Po zalozeniu skrzyni wszystko powinno sie dzwignac i mysle ze bedzie wiecej luzu

[160]


To byloby na tyle. Wplywu wymienionych elementow na prowadzenie sie samochodu jeszcze nie poznalem poniewaz jak pisalem wczesniej, niunia jest bez sprzegla. Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero Mka

Pozdrawiam Was

Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 20:59 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Venom --->>> e34 M5
Lubie taki styl e34, podchodzą mi te felgi, mimo że nie są prosto od M5 e34.
...dla przyjemnego kontrastu przemalowałbym progi i dokładki zderzakowe
na dedykowany do Avus'a kolor
Ładna, sumiennie prowadzony topic z update'ami bardzo na +!
...dla przyjemnego kontrastu przemalowałbym progi i dokładki zderzakowe
na dedykowany do Avus'a kolor

Ładna, sumiennie prowadzony topic z update'ami bardzo na +!
Re: Venom --->>> e34 M5
Po takim śniegu jaki mam na osiedlu zdecydowanie łatwiej mi się jeździ M-ką ze szperą niż autem 1.6 FWDVenom pisze:Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero MkaNa pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Faktycznie felgi sa takie sobie. Na plus przemawia producent i ich wytrzymalosc. Poki co je zostawiam ale moze kiedys zaloze inne...Szczep pisze:Lubie taki styl e34, podchodzą mi te felgi, mimo że nie są prosto od M5 e34.
Tego nie zrobie poniewaz wlasnie tak wyjechala z fabryki, no i tak tez mi sie podobaSzczep pisze:...dla przyjemnego kontrastu przemalowałbym progi i dokładki zderzakowe
na dedykowany do Avus'a kolor![]()

Dzieki za mile slowa, staram sieSzczep pisze:Ładna, sumiennie prowadzony topic z update'ami bardzo na +!

Masz racje... ale ja nie jestem az tak dobrym kierowca jak Wy, wiec wole nie ryzykowac. Moim FWD co chwila gdzies sie ocieram o bandy a Mki byloby mi po prostu szkoda. heheIdzik pisze:Po takim śniegu jaki mam na osiedlu zdecydowanie łatwiej mi się jeździ M-ką ze szperą niż autem 1.6 FWDVenom pisze:Poza tym w ostatnich dniach u mnie tyle sniegu ze ciezko poruszac sie moim przednionapedowym codziennym autem a co dopiero MkaNa pewno jak sprawdze odczucia to opisze tutaj moje wrazenia...

- Venom
- Moderator
- Posty: 3181
- Rejestracja: pn cze 16, 2008 13:07
- Auto: E34 M5, E34 M5T, E24 635CSi
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: Venom --->>> e34 M5
Update 20.03.2009
Wczoraj Mka zostala wybudzona z zimowego snu... A tak sobie jakis czas spala pod kolderka sniegu...
[162]
[163]
Sprawa sprzegla skonczyla sie tak ze kupilem nowa tarcze i docisk [podziekowania dla kolegi Allcar
.
Wczoraj tez mialem okazje pojezdzic troche na nowym setupie zawieszenia i powiem ze jestem pod wrazeniem powerflexow i stabilizatorow. Roznica jest bardzo dobrze wyczuwalna i w mojej opinii podnosi to nawet komfort podrozowania. Auto jest bardzie zwarte i pewne. W zakretach prowadzi sie duzo lepiej.
Powoli przychodzi czas na dalsze dzialania z Mka, ktore mam nadzieje niebawem rozpoczac
Pozdrawiam
Wczoraj Mka zostala wybudzona z zimowego snu... A tak sobie jakis czas spala pod kolderka sniegu...
[162]


Sprawa sprzegla skonczyla sie tak ze kupilem nowa tarcze i docisk [podziekowania dla kolegi Allcar

Wczoraj tez mialem okazje pojezdzic troche na nowym setupie zawieszenia i powiem ze jestem pod wrazeniem powerflexow i stabilizatorow. Roznica jest bardzo dobrze wyczuwalna i w mojej opinii podnosi to nawet komfort podrozowania. Auto jest bardzie zwarte i pewne. W zakretach prowadzi sie duzo lepiej.
Powoli przychodzi czas na dalsze dzialania z Mka, ktore mam nadzieje niebawem rozpoczac

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 21:00 przez Venom, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Venom --->>> e34 M5
Fajnie Venom idzie robota, tak trzymaj! Nie jeden podpatruje jak się powinno traktować nasze dzikie trzydziechyczwóry 

No Fear - No Fun!