E92 M3 2012 DKG BLACK
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Witam jesienną porą Mały update, a mianowicie aktualnie M3 nie traktuję już jako daily tylko auto na przejażdżkę od święta dla frajdy. Rocznie zrobiłem może z 5 tyś km, gdzie wcześniej ok 20-25 tys km. W tamtym tygodniu wjechały nowe tarcze przednie OEM BMW wraz z klockami Ferodo DS 2500 (nie mogę jeszcze nic powiedzieć i porównać hamowania do klocków ceramicznych Jurid White,bo trzeba je dobrze ułożyć i dotrzeć przez ok 1000km, ale wcześniej nie byłem zadowolony, ceramiczne były jakieś takie tępe i mało skuteczne)
Fajnie wygląda to honowanie tarcz, przy ATE tego nie było, były polakierowane farbą antykorozyjną.
Najlepsze na koniec, a mianowicie wjechał nowy wydech Eisenmann Race . W porównaniu do M-performance mega różnica pod względem basu, ale też jest mega głośno przy ok 2tys obrotów, ponoć ten 'drone' się unormuje jak wygrzeje porządnie wydech, zrobiłem na nim dopiero z 200 km. Przy wyższych obrotach nic nie przeszkadza, jest bajecznie Końcówki wydechu też lepiej się prezentują bo są o ok 10mm większe w porównaniu do M-performance
Fajnie wygląda to honowanie tarcz, przy ATE tego nie było, były polakierowane farbą antykorozyjną.
Najlepsze na koniec, a mianowicie wjechał nowy wydech Eisenmann Race . W porównaniu do M-performance mega różnica pod względem basu, ale też jest mega głośno przy ok 2tys obrotów, ponoć ten 'drone' się unormuje jak wygrzeje porządnie wydech, zrobiłem na nim dopiero z 200 km. Przy wyższych obrotach nic nie przeszkadza, jest bajecznie Końcówki wydechu też lepiej się prezentują bo są o ok 10mm większe w porównaniu do M-performance
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Dobrze siadł ten wydech.
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Tutaj dźwięk przy przegazówce
https://youtu.be/R9NRPw1cuY4
A tu odpalenie zaraz po założeniu tzw cold start
https://youtu.be/wX72oEOOgdk
https://youtu.be/R9NRPw1cuY4
A tu odpalenie zaraz po założeniu tzw cold start
https://youtu.be/wX72oEOOgdk
Ostatnio zmieniony wt lis 10, 2020 17:52 przez galazka_m3, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Efekt "drone" nie minie ;-) Ten wydech tak ma, miałem, jest fajny, ale trzeba przekroczyć trochę te 2k obr żeby nie rezonował.
A efekt na tarczach to szlifowanie, a nie honowanie
Auto bardzo ładne
A efekt na tarczach to szlifowanie, a nie honowanie
Auto bardzo ładne
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
ok dziękuję za poprawkę, sam na to mówiłem szlifowanie, a mnie ktoś poprawił że honowanie i zgłupiałem
Pewnie jakbym na co dzień śmigał to wkurzałby mnie ten efekt, ale z racji tego że auto więcej stoi niż jeździ, to do przyzwyczajenia Może nie minie, ale ponoć ma się troszkę uspokoić
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Ja zrobiłem na tym wydechu 30kkm na daily i jeszcze miałem decat. Dałem radę, nie ogłuchłem, tylko po prostu czasem jak trzebabyło jechać przepisowo, a DKG wrzucało mi już 7 to musiałem podbić do 6 lub 5 żeby nie dudniło. A jak auto weekendowe to już na pewno będziesz zadowolony z wydechu
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
U mnie też jest decat tak jak mówisz zacząłem się bawić skrzynią i przy niższych prędkościach wrzuce 6 i jest okej
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Klocki ceramiczne nie nadają się do sportowych samochodów, ponieważ bardzo łatwo je przegrzać, one nadają się tylko do samochodów miejskich. Następnym razem polecam kupić zimmermany jeżeli chodzi o tarcze, są identyczne jak bmw bo to ten sam producent, a cena dużo niższa
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Producent dla BMW to firma VNE, a nie Zimmermann. Poprzednim razem postawiłem na tarcze aftermarketowe czyli ATE i żałuje wyboru,co z tego że tańsze o ok 600 zł na komplecie na przód jak się pokrzywiły... może byłyby dobre do jakiegoś normalnego auta, a nie do takiego które rozpędza się do ponad 300 km/h Wolę kupić raz, a dobrze i mieć spokójTelion pisze: ↑czw paź 15, 2020 16:27Klocki ceramiczne nie nadają się do sportowych samochodów, ponieważ bardzo łatwo je przegrzać, one nadają się tylko do samochodów miejskich. Następnym razem polecam kupić zimmermany jeżeli chodzi o tarcze, są identyczne jak bmw bo to ten sam producent, a cena dużo niższa
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Pokrzywiły się bo je przegrzałeś ceramicznymi klockami, one strasznie szybko się nagrzewają, chwila mocnej jazdy i już tarcze krzywe, jakbyś od razu dał dobry klocek to byłoby wtedy zupełnie inaczej, dobrze, że teraz dałeś porządnegalazka_m3 pisze: ↑pt paź 16, 2020 09:06Producent dla BMW to firma VNE, a nie Zimmermann. Poprzednim razem postawiłem na tarcze aftermarketowe czyli ATE i żałuje wyboru,co z tego że tańsze o ok 600 zł na komplecie na przód jak się pokrzywiły... może byłyby dobre do jakiegoś normalnego auta, a nie do takiego które rozpędza się do ponad 300 km/h Wolę kupić raz, a dobrze i mieć spokójTelion pisze: ↑czw paź 15, 2020 16:27Klocki ceramiczne nie nadają się do sportowych samochodów, ponieważ bardzo łatwo je przegrzać, one nadają się tylko do samochodów miejskich. Następnym razem polecam kupić zimmermany jeżeli chodzi o tarcze, są identyczne jak bmw bo to ten sam producent, a cena dużo niższa
Stylingi 359, najlepsze koło jakie można dać do m3, sam mam i nie mogę się napatrzeć. Nie bez powodu wrzucali je do gts. Uważaj tylko na podróbki bo pełno ich jest
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Człowiek uczy się na własnych błędach, nie miał mi kto doradzić wtedy, że ceramiczne mogą takich szkód narobić, naczytałem się tylko że fajne bo nie brudzą felg ..Telion pisze: ↑pt paź 16, 2020 12:10Pokrzywiły się bo je przegrzałeś ceramicznymi klockami, one strasznie szybko się nagrzewają, chwila mocnej jazdy i już tarcze krzywe, jakbyś od razu dał dobry klocek to byłoby wtedy zupełnie inaczej, dobrze, że teraz dałeś porządnegalazka_m3 pisze: ↑pt paź 16, 2020 09:06Producent dla BMW to firma VNE, a nie Zimmermann. Poprzednim razem postawiłem na tarcze aftermarketowe czyli ATE i żałuje wyboru,co z tego że tańsze o ok 600 zł na komplecie na przód jak się pokrzywiły... może byłyby dobre do jakiegoś normalnego auta, a nie do takiego które rozpędza się do ponad 300 km/h Wolę kupić raz, a dobrze i mieć spokójTelion pisze: ↑czw paź 15, 2020 16:27Klocki ceramiczne nie nadają się do sportowych samochodów, ponieważ bardzo łatwo je przegrzać, one nadają się tylko do samochodów miejskich. Następnym razem polecam kupić zimmermany jeżeli chodzi o tarcze, są identyczne jak bmw bo to ten sam producent, a cena dużo niższa
Stylingi 359, najlepsze koło jakie można dać do m3, sam mam i nie mogę się napatrzeć. Nie bez powodu wrzucali je do gts. Uważaj tylko na podróbki bo pełno ich jest
Za Stylingi 359 w ładnym stanie trzeba położyć ponad 8 tys zł plus opony to robi się już kwota konkretna, narazie muszę nacieszyć się wydechem
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
W końcu miałem okazję pobawić się troszkę urządzeniem Dragy porównując czas 100-200 do innych M3 E92 mogę stwierdzić że bardzo zdrowa bestia Zrobiłem łącznie 6 pomiarów i wszystkie były bardzo podobne, ten wypadł najbardziej miarodajnie, bo najmniejszy spad terenu, jeden pomiar przy slope -0.78% wyszedł 9.39, ale zaliczam ten co wrzucam czyli 9.44 przy slope -0.24%, czyli minimalna różnica względem płaskiego terenu.
Troszkę warunków pomiaru:
-3/4 baku paliwa Verva 98
-kierowca 100kg
-temperatura zewnętrzna w aucie pokazywało 9 stopni, apka pokazywała 6
Będę próbował jeszcze w podobnej temperaturze mierzyć na paliwie v-power racing, czy jest jakaś różnica
Troszkę warunków pomiaru:
-3/4 baku paliwa Verva 98
-kierowca 100kg
-temperatura zewnętrzna w aucie pokazywało 9 stopni, apka pokazywała 6
Będę próbował jeszcze w podobnej temperaturze mierzyć na paliwie v-power racing, czy jest jakaś różnica
-
- Posty: 109
- Rejestracja: czw lip 13, 2017 23:24
- Auto: BMW M3 E92
Re: E92 M3 2012 DKG BLACK
Przebieg bardzo powoli rośnie, ale to w sumie dobrze bo jakbym ją użytkował dalej jako daily to miałaby już ze 140 tys km, a tak 94 tyś i wyjeżdżam raz na 2-3 tygodnie przepalić wieczorami, zastanawiam się kiedy panewki wymieniać, ale skoro ja mam ją od przebiegu 40tyś, a olej zmieniałem co 8-10 tyś km, teraz średnio co rok czyli co 5 tyś km, nie pałuje na zimnym to powinny być w dobrej kondycji, chyba na 100 tyś km zrobię jej serwis czyli panewki i poduszki silnika tak dla pewności i świętego spokoju