Kupię e39 M5 przedlift/polift

dober
Posty: 74
Rejestracja: pt gru 18, 2015 14:42
Auto: e92 M3
Lokalizacja: Łódź

Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: dober » czw sty 24, 2019 13:15

Witam, kupię e39 m5 do kwoty około 65000zł. (gdy będzie warto, coś dorzucę), od pasjonata marki dla pasjonata :)

Wymagania:
- Samochód musi być bezwypadkowy.
- Im mniej lakierowanych ponownie elementów tym lepiej, najlepiej bez użycia szpachli. :grin:
- Nie szukam egzemplarza umęczonego życiem.
- Regularnie serwisowany, fajnie gdyby na wszystkie naprawy, wymiany były faktury/paragony.
- Im mniej kilometrów tym lepiej, ale nie jest to wyznacznik (choć gdy będzie 300 000+ fajnie gdyby był zrobiony rozrząd)
- Podłoga i progi bez dziur i rdzy.
- Nadwozie bez wielkich ognisk korozji.
- Tylko wersja Europejska.

Oferty proszę przesyłać na PW, bądź tutaj w temacie, z opisem pojazdu, zdjęciami, oraz numerem telefonu.

Pozdrawiam.

MarekMforumowy
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2019 20:34
Auto: BMW

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: MarekMforumowy » pt sty 25, 2019 12:36

Cześć,

Oglądałeś może tą?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e3 ... 04bf97882e

Założyłem o niej temat ale wciąż brak czasu żeby pojechać ją obejrzeć.

Pozdrawiam.

juma
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 23:05
Auto: M3 E36 i M5 E39

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: juma » pt sty 25, 2019 12:45

Rozmawiałem z Arturem o tym aucie, ona wymaga trochę prac, ale nie ma dramatu, cena wg. mnie też jest bardzo dobra.
Najlepiej zadzwonić i pogadać, Artur wszystko opowiada jak jest. Kolega z forum Bombel, też ma e39 M5 do sprzedania.

MarekMforumowy
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2019 20:34
Auto: BMW

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: MarekMforumowy » pt sty 25, 2019 14:03

Ale z jakiegoś powodu nie kupiłeś, tylko założyłeś temat, że szukasz... 😊 Pytanie jaki to nakład prac bo gdyby miała po inwestycjach wynieść 70 tysięcy to nie jest to atrakcyjna oferta za samochód z takim przebiegiem bez historii serwisowej. A i trzeba liczyć w bliższej perspektywie serwis rozrządu, więc ile ten samochód wyjdzie finalnie, 80 tysięcy? Dużo za dużo według mnie. Oczywiście nie neguję samochodu bo go nie widziałem ale wisi już dosyć długo więc coś w tym może być. I pewnie dlatego nie szukam na siłę czasu żeby zrobić 800 kilometrów aby się na miejscu rozczarować 😊 Chociaż Pan Artur opinie ma bardzo dobre i absolutnie nie jest moją intencją negować ten egzemplarz, jako potencjalny klient jestem po prostu ostrożny i z racji odległości wolałbym gdyby swoimi uwagami podzielił się ktoś, kto samochód już widział na żywo.

dober
Posty: 74
Rejestracja: pt gru 18, 2015 14:42
Auto: e92 M3
Lokalizacja: Łódź

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: dober » pt sty 25, 2019 14:50

Byłem w Środę razem z bimmer check oglądać e39 m5 w Warszawie w firmie chcę to Auto, sprzedawca bardzo w porządku człowiek, o wszystkim opowiedział i nic nie ukrywa. Za to duży plus.

Zacznę od plusów, silnik zdrowy, vanosy ciche, tarcze, klocki ok. podłoga we wzorowym stanie, samochód bezwypadkowy. Zero rdzy(po za wlewem paliwa - delikatny purchel)

Minusy: Samochód w mojej ocenie cały do malowania, sporo drobnych rys niewidocznych na pierwszy rzut oka, sporo wgnieceń, ale je można wyciągnąć bez malowania(zależy też do czego ten samochód ma być, jeśli do jazdy na codzień to nie ma tragedii z lakierem) Silnik ma do wymiany pasek od klimatyzacji, albo osprzętu już nie pamiętam, do wymiany/regeneracji rozrusznik. Termostat do wymiany(ale to i tak trzeba wymienić po kupnie dla świętego spokoju) poci się pod pokrywą zaworów, we wnętrzu skóra na tylnej kanapie delikatnie przecięta, przepalona od papierosa, pęknięta drewniana listwa pod poduszką pasażera. Uszczelka przedniej szyba do wymiany jest popękana, poparciała. W lewej lampie dziwnie patrzy soczewka oraz nie działa w niej samo poziomowanie xenonu, prawa jest ok. ale delikatne pęknięcie jest. W cenie brak felg styling 65. Zaraz trzeba zajrzeć do rozrządu. Sporo pyłu pod maską po paście polerskiej, gdzieniegdzie hologramy na lakierze. Delikatnie u góry wylany monitor lcd, ale to nie przeszkadza w użytkowaniu navi.
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2019 19:38 przez dober, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jiGsaw
Posty: 112
Rejestracja: pn mar 28, 2016 13:07
Auto: M3 E46

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: jiGsaw » pt sty 25, 2019 15:40

To co tam jest nie tak z tym silnkiem, że bez robienia rozrządu jak vanosy są ok naliczyłeś skądś 10000?
palantini3

MarekMforumowy
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2019 20:34
Auto: BMW

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: MarekMforumowy » pt sty 25, 2019 15:44

O taką opinię prosiłem, bardzo dziękuję 😊 Wiedziałem, że dobrego auta Szwajcar za pół darmo nie odda. Trochę faktycznie zawyżyłeś kalkulację, bo cały samochód do malowania pewnie nie jest, dobrą korektą lakieru pewnie dałoby się go uratować jeśli nie ma rdzy. Natomiast nie zmienia to faktu, że cena auta jest w tej sytuacji trochę z kosmosu bo przy tym przebiegu brak historii serwisu to argument na dużą negocjację ceny. Gdyby jeszcze była historia serwisowa to rozumiem, a tak... Jeszcze bez oryginalnych felg, które jak widać już na zdjęciach i tak są do regeneracji. Pamiętam jak niecały rok temu była na sprzedaż sztuka również ze Szwajcarii z przebiegiem lekko ponad 300 tyś km, ale z pełną historią od A do Z, z fakturami nierzadko na kilka tysięcy franków. Wtedy jeszcze nie byłem pewien czy chcę M5, a do wzięcia była za 60 tysięcy, oczywiście z felgami jak trzeba... Cóż, szukamy dalej 😊

MarekMforumowy
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2019 20:34
Auto: BMW

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: MarekMforumowy » pt sty 25, 2019 15:56

Tą historię znam, bo M5 z DSP w takiej konfiguracji nie było dużo, nietrudno więc znaleźć ten egzemplarz w bazie nawet bez VIN-u. Natomiast dalej nic już nie ma, aż do ostatniego odczytu kluczyka przy obecnym przebiegu. Ale dziękuję za podesłanie 😊

juma
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 23:05
Auto: M3 E36 i M5 E39

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: juma » pt sty 25, 2019 17:16

Ja zrezygnowałem z niej, bo znalazłem auto z mniejszym przebiegiem, nie dlatego, że tutaj coś było nie tak. Tzn. nie oglądałem tej sztuki na żywo, tylko rozmawialiśmy z Arturem, ale to co mi mówił zgadza się z grubsza z opisem w tym wątku.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: Juras » pt sty 25, 2019 18:00

Nie wiem skad zachwyt samochodami ze szwajcarii. W ich wypadku trzeba uiscic clo 10%. Pomijajac, ze niezaleznie od tego kto dokonuje zaplaty to finalnie koszt i tak poniesie kupujacy to zastanawia kto, w jakim stanie i za ile taki samochod sprzedawal skoro w PL jest wystawiony za 65k a sprzedajacy cos w koncu musi tez na tym zarobic (felgi? ;-) ). Lakier pewnie daloby sie uratowac i cewek na wiwat tez bym moze nie zmienial ale fakt, ze w sumie ok. 80k trzeba dac. Szukalbym dalej jednak, najlepiej dopieszczona juz przez jakiegos pasjonata, z historia serwisowa.

Awatar użytkownika
Bombel
Posty: 2367
Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: Bombel » pt sty 25, 2019 18:23

Juras pisze:
pt sty 25, 2019 18:00
Nie wiem skad zachwyt samochodami ze szwajcarii. W ich wypadku trzeba uiscic clo 10%. Pomijajac, ze niezaleznie od tego kto dokonuje zaplaty to finalnie koszt i tak poniesie kupujacy to zastanawia kto, w jakim stanie i za ile taki samochod sprzedawal skoro w PL jest wystawiony za 65k a sprzedajacy cos w koncu musi tez na tym zarobic (felgi? ;-) ). Lakier pewnie daloby sie uratowac i cewek na wiwat tez bym moze nie zmienial ale fakt, ze w sumie ok. 80k trzeba dac. Szukalbym dalej jednak, najlepiej dopieszczona juz przez jakiegos pasjonata, z historia serwisowa.
Szukam takiej od jakichś 5 lat, niestety nie istnieją na rynku sprzedaży.

To najtańsze poliftowe M5 pewnie w Europie, nie wiem, nie śledzę aż tak rynku obecnie, więc to chyba jasne, że będzie wrzutka. Dziwię się tylko, ze Artur nie wymienił kilku prostych tematów typu termostat, czy pasek albo regenaracja rozrusznika, koszt nie przekroczyłby tysiąca, a ile mniej wad do przyczepienia się. Może jeszcze uszczelkę szyby bym zmienił ;)
Jak ktoś do kosztów zakupu dolicza panewki to juz w ogóle nie mam pytań, może jeszcze AC i myjnia podnosi wartość wozu?

Tutaj raczej szuka się marzeń, a nie realnych wozów. 20 letni wóz lakierowany - źle. Nielakierowany - też źle, bo ma rysy. Panowie, jak ma nie mieć, jak jeździ 20 lat i przejechał ponad 250kkm?
Tańszy niż średnia europejska, to źle po ma jakieś wady, droższy, ale idealny, źle bo za drogi.

Kupiłem w swoim życiu myślę, że ponad sto różnych emek i żadną, ŻADNĄ, nie zapytałem na forum, a jak ktoś chce kupić klasyczny wóz za 60-70 koła i twierdzi, że nie ma czasu pojechać go obejrzeć to znaczy, ze po prostu rozważa zakup, a nie chce kupić.

Mam na sprzedaż teraz 2, czy 3 sztuki i przez takie podejście nawet nie wystawiam ich na allegro, sprzedają się pocztą pantoflową, pod stołem. Szkoda życia Panowie.

Nie ma się co oszukiwać; lalka z przebiegiem do 150kkm kosztuje 100+ i jestem w stanie się założyć, że do niej się też włoży 10k.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.

Awatar użytkownika
Mickey
Posty: 319
Rejestracja: sob lis 21, 2009 17:33
Auto: M5 E39 LCI '01
Lokalizacja: Puławy

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: Mickey » pt sty 25, 2019 21:06

Bombel pisze:
pt sty 25, 2019 18:23
Szukam takiej od jakichś 5 lat, niestety nie istnieją na rynku sprzedaży.

To najtańsze poliftowe M5 pewnie w Europie, nie wiem, nie śledzę aż tak rynku obecnie, więc to chyba jasne, że będzie wrzutka. Dziwię się tylko, ze Artur nie wymienił kilku prostych tematów typu termostat, czy pasek albo regenaracja rozrusznika, koszt nie przekroczyłby tysiąca, a ile mniej wad do przyczepienia się. Może jeszcze uszczelkę szyby bym zmienił ;)
Jak ktoś do kosztów zakupu dolicza panewki to juz w ogóle nie mam pytań, może jeszcze AC i myjnia podnosi wartość wozu?

Tutaj raczej szuka się marzeń, a nie realnych wozów. 20 letni wóz lakierowany - źle. Nielakierowany - też źle, bo ma rysy. Panowie, jak ma nie mieć, jak jeździ 20 lat i przejechał ponad 250kkm?
Tańszy niż średnia europejska, to źle po ma jakieś wady, droższy, ale idealny, źle bo za drogi.

Kupiłem w swoim życiu myślę, że ponad sto różnych emek i żadną, ŻADNĄ, nie zapytałem na forum, a jak ktoś chce kupić klasyczny wóz za 60-70 koła i twierdzi, że nie ma czasu pojechać go obejrzeć to znaczy, ze po prostu rozważa zakup, a nie chce kupić.

Mam na sprzedaż teraz 2, czy 3 sztuki i przez takie podejście nawet nie wystawiam ich na allegro, sprzedają się pocztą pantoflową, pod stołem. Szkoda życia Panowie.

Nie ma się co oszukiwać; lalka z przebiegiem do 150kkm kosztuje 100+ i jestem w stanie się założyć, że do niej się też włoży 10k.
Niestety takie realia jak wyżej i te 25tys w górę to normalna cena po za granicami PL. A taka prawda skorupa ma blisko 20 lat i nie zależnie czy ma 100 czy 200tys nalotu kilka rzeczy wypada wymienić ze względu na ich wiek. Mało tego teraz szukają ich pasjonaci kiedyś kupowali je ludzie do zwykłej jazdy i się tak nie spuszczali nad jej stanem :D PS Znam osobiście kilka sztuk w które w ostatnich latach nie było wsadzone 10 a 50tys ;)

juma
Posty: 97
Rejestracja: ndz paź 19, 2014 23:05
Auto: M3 E36 i M5 E39

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: juma » pt sty 25, 2019 21:30

Przerabialem dopiero co temat kupna e39 M5. Według mnie w grę wchodzi praktycznie tylko rynek polski, w DE ceny okolice 23-25k EUR + akcyza, to juz robi spora kwotę. W Polsce tych aut też nie ma zbyt dużo na sprzedaż, nie jest to taki łatwy temat.

Awatar użytkownika
Juras
Posty: 1077
Rejestracja: pn gru 26, 2016 12:22
Auto: [OO==[][]==OO]

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: Juras » pt sty 25, 2019 21:40

Bombel pisze:
pt sty 25, 2019 18:23

Kupiłem w swoim życiu myślę, że ponad sto różnych emek i żadną, ŻADNĄ, nie zapytałem na forum
Jak kupowałeś pierwszą (o ile pamiętam e39 m5) to znałeś kilka osób mających emki, które mogłeś spytać osobiście, po cholerę miałeś pytać na jakimś forum? ;-) Tym bardziej jak kupujesz setną. Nie każdy ma kogo zapytać i po to jest właśnie forum.
Bombel pisze:
pt sty 25, 2019 18:23
a jak ktoś chce kupić klasyczny wóz za 60-70 koła i twierdzi, że nie ma czasu pojechać go obejrzeć to znaczy, ze po prostu rozważa zakup, a nie chce kupić.
Wg mnie trochę przesadzacie. Ja to odczytuję tak: nie że ktoś nie chce pojechać w ogóle tylko nie chce tracić całego dnia, żeby zobaczyć jakiś totalny kibel. Nie widzę w tym niczego złego. Jak ktoś kto ma rzut kamieniem potwierdzi, że trzyma się kupy to wtedy można jechać i 1.000 km.
Bombel pisze:
pt sty 25, 2019 18:23
Nie ma się co oszukiwać; lalka z przebiegiem do 150kkm kosztuje 100+ i jestem w stanie się założyć, że do niej się też włoży 10k.
Oczywiście, że tak. Jest super jeśli można włożyć jeszcze 10 do nawet 20% w jakikolwiek samochód. Niekoniecznie całość na naprawy czy serwis ale jak coś zostanie to choćby jakaś felga, wydech, zawias czy detailing. W tym cała frajda. Najgorzej wypstrykać się na 20 letnie auto i być zmuszonym akceptować jakieś większe niedociągnięcia.

MarekMforumowy
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 19, 2019 20:34
Auto: BMW

Re: Kupię e39 M5 przedlift/polift

Post autor: MarekMforumowy » pt sty 25, 2019 23:11

lukeszsyndykat pisze:
pt sty 25, 2019 20:29
MarekMforumowy pisze:
pt sty 25, 2019 12:36
Cześć,

Oglądałeś może tą?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m5-e3 ... 04bf97882e

Założyłem o niej temat ale wciąż brak czasu żeby pojechać ją obejrzeć.

Pozdrawiam.
Haha widzę, że nie złe podchody robisz kolego - to ile ty chcesz zaplacic za m5 ? trzeba było kupować 5 lat temu byś kupił za 40 tyś :lol: Ahh ci internetowcy :D

Z tego co napisał dober auto nie jest takie złe, tym bardziej ze motorownia okej także targować cenę i brać, bo taniej nie będzie.
Wiesz co, dałbym i 80 tysięcy a nie 62 jak stoi w ogłoszeniu, ale gdyby to miało sens. Kupię za 60 powiedzmy po targowaniu, włożę 15 i będę miał samochód z dużym nalotem bez historii serwisu. Tu się wszystko rozchodzi o logikę zakupu takiej sztuki, bo za 75 tysięcy można mieć auto ze sporo niższym przebiegiem. A ten egzemplarz wyjdzie jeszcze więcej, bo rozrząd trzeba zrobić i nikt mi nie powie że nie trzeba, a perełką i tak już nigdy nie będzie nawet jeśli się w niego wpakuje 20 tysięcy na starcie. Więc logiki zakupu za 60 tysięcy tego wozu nie ma żadnej, a za tyle nawet pewnie Pan Artur nie chce oddać bo samochód wisi już na tyle długo że propozycje pewnie były. Więc obstawiam że na oryginalnych felgach cena będzie pewnie 65 tysięcy. Wkładam 15 i wychodzi 80. Przesada w tym przypadku. To że samochód jest już trochę unikatowy nie oznacza że kupujący nie umieją liczyć i myśleć i polecą na każdą ofertę. Aż tak mało M5 nie zostało żeby brać na siłę to co stoi.

ODPOWIEDZ